bato-adv
کد خبر: ۵۸۸۵۰۶

(ویدئو) بچه گوریل طرد شده نجات پیدا کرد

(ویدئو) بچه گوریل طرد شده نجات پیدا کرد
بچه‌گوریلی که مادر و پدرش او را نپذیرفته بودند توسط کارکنان پارک حیات‌وحش موگو در موگوی استرالیا نجات یدا کرد.
تاریخ انتشار: ۰۳:۴۷ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

کارکنان پارک حیات‌وحش بچه گوریل طرد شده را نجات دادند

کارکنان پارک حیات‌وحش موگو در موگوی استرالیا، در هفته‌های اخیر مشغول نگهداری از بچه‌گوریلی بوده‌اند به‌نام «کایوس»، که مادر و پدرش او را نپذیرفته بودند.

به گزارش فرارو، پس‌ از به‌دنیا آمدن کایوس، قرار بود مادرش، کینزی، برای برداشتن جفت، تحت عمل جراحی قرار گیرد، اما پدر کایوس، کیسان، به دلایل نامعلومی، بچه‌اش را برداشت و درست در زمان حیاتی برای تغذیه نوزاد، او را با خود برد.

هنگامی که کارکنان بعد از ۱۴ ساعت توانستند کایوس را برگردانند، او به ذات‌الریه مبتلا شده بود. اما بعد از آن، مادر کایوس او را نپذیرفت و اینجا بود که چاد استیپلز، سرپرست پارک حیات‌وحش، به‌همراه کارکنان، مراقبت از گوریل جوان را آغاز کردند.

استیپلز به روزنامه ساندی‌تلگراف گفت: اولین شبی که پیش من بود، با وجود اینکه همه درمان‌های لازم را دریافت کرد، می‌دانستیم همچنان سایه خطر بالای سر اوست.

سرپرست پارک حیات‌وحش موگو در ادامه، گفت: چیزی که باعث می‌شد ضربان قلبش پایین بیاید و تنفس پایداری پیدا کند، وقتی بود که او را روی سینه‌ام می‌گذاشتم تا صدای قلبم را گوش بدهد.

طی روز‌های بعد، استیپلز در حساب‌های خود در رسانه‌های اجتماعی، اخبار مربوط به کایوس را به‌روزرسانی می‌کرد. او یک‌بار در حساب فیسبوک خود نوشت: پسر کوچک زیبای ما آرام‌ آرام در راه سلامتی قدم برمی‌دارد. او هنوز تحت درمان دارویی است، اما درخشش چشمانش همه ما را امیدوار کرده است.

برچسب ها: گوریل حیات وحش
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین