bato-adv

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هفت آذر ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو هفت آذر ۱۴۰۱
دلار توافقی امروز دوشنبه هفت آذر روی پله‌های ابتدایی کانال ۳۴ هزار فروخته شد. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۳۹ هزار ارتقا پیدا کرد
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۷ آذر ۱۴۰۱

فرارو- قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه هفتم آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه، ۳۴ هزار و ۲۲۵ تومان تثبیت شد و نسبت به دیروز کمی بیش از ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. همزمان با افزایش قیمت دلار در خرید و فروش‌های ابتدایی بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به‌شکل توافقی تعیین می‌شوند، قیمت یورو حدود ۳۰۰ تومان رشد داشت و این یکی در نیمه‌های کانال ۳۵ هزار تومان فروخته شد. در بازار طلا، قیمت هر کرم طلا ۱۸ عیار با پیشروی هزار تومانی به یک میلیون و ۵۳۹ هزار تومان رسید اما سکه امامی بدون تغییر نسبت به عصر دیروز، ۱۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان فروخته شد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

به گزارش فرارو، قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه هفتم آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی ۳۴ هزار و ۲۲۵ تومان به ثبت رسید. رقمی که رشد ۵۴۵ تومانی نرخ دلار نسبت به عصر دیروز را نشان می‌دهد. هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارزی ۳۵ هزار و ۵۴۰ تومان فروخته شد و ارزش آن ۳۲۰ تومان درمقایسه با عصر یکشنبه ارتقا پیدا کرد.

قیمت‌ها در بازار متشکل ارزی

انواع ارز شنبه یکشنبه امروز
دلار 33 هزار و 660 تومان 33 هزار و 680 تومان 34 هزار و 225 تومان
یورو 34 هزار و 900 تومان 35 هزار و 220 تومان 35 هزار و 540 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه هفتم آذر کار خود را از پله یک میلیون و ۵۳۹ هزار تومان آغاز کرد. به‌این ترتیب قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به آخرین خرید و فروش‌های عصر دیروز هزار تومان ارتقا پیدا کرد و درقیاس با اولین روز هفته شاهد رشد ۱۰ هزار تومانی قیمت طلا در ازای هر گرم هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

شنبه یکشنبه امروز
یک میلیون و 529 هزار تومان یک میلیون و 538 هزار تومان یک میلیون و 539 هزار تومان

قیمت انواع سکه

سکه امامی امروز دوشنبه هفتم آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار با نرخ دیروز فروخته شد. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه، ۱۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان به ثبت رسید و عصر دیروز طلا‌فروش‌ها و صراف‌ها این سکه را با همین نرخ می‌فروختند. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، اما با رشد ۱۵۲ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و سکه گرمی که سه میلیون و ۴۱۰ هزار تومان فروخته شد، افت قیمت ۲۰ هزار تومانی را نسبت به عصر دیروز تجربه کرد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه شنبه یکشنبه امروز
امامی 16 میلیون و 843 هزار تومان  17 میلیون و 75 هزار تومان  17 میلیون و 75 هزار تومان 
طرح قدیم 15 میلیون و 844 هزار  تومان 16 میلیون و 236 هزار  تومان 16 میلیون و 388 هزار  تومان
گرمی سه میلیون و 410 هزار تومان سه میلیون و 430 هزار تومان سه میلیون و 410 هزار تومان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین