bato-adv
bato-adv

قیمت اپل واچ سری هشت چقدر است؟‌

قیمت اپل واچ سری هشت چقدر است؟‌
قیمت اپل واچ سری هشت الان در ایران بین ۱۳.۵ تا ۱۵.۵ میلیون است. مدل‌های اولترا را تقریبا دو برابر این رقم می‌فروشند
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

فرارو- قیمت اپل واچ سری هشت با احتساب دلار آزاد باید نهایتا ۱۴ میلیون تومان باشد. اتفاقا فروشنده‌های موبایل و لوازم دیجیتال اپل واچ سری هشت را با اینکه برای خودش نوبرانه‌ای به‌حساب می‌آید، تقریبا در همین رنج قیمت می‌فروشند. همزمان با اپل واج سری هشت، نسخه‌های سری اولترا که نمایشگر بزرگتر و سرو‌شکل اسپورت‌تری دارند، رونمایی و عرضه شدند که الان خریدشان کمی بیش از ۳۰ میلیون تومان تمام می‌شود. اپل واچ سری هفت نیز که تقریبا یک سال پیش وارد بازار شد، دست‌کم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت اپل واچ سری هشت

به گزارش فرارو، قیمت اپل واچ سری هشت الان در ایران بین ۱۳.۵ تا ۱۵.۵ میلیون تومان است. این مدل که با اسم اپل واچ سری هشت آلومینیم معرفی شد در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلیمتر عرضه شده که مدل‌های ۴۱ میلیمتری با قیمت کمترین فروخته می‌شوند. در فروشگاه‌های اینترنتی معروف کف قیمت اپل واچ سری هشت ۴۱ میلیمتری، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، اما ممکن است برخی از فروشنده‌ها اپل واچ سری هشت ۴۱ میلیمتری را تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بفروشند. قیمت اپل واچ سری هشت ۴۵ میلیمتری هم دست‌کم ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و بیشترین قیمتی که فروشنده‌های موبایل و محصولات دیجیتال برای آن درنظر گرفتند، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همزمان با اپل واچ سری هشت، کمپانی اپل مدل‌های اپل واچ اولترا را با نمایشگر بزرگتر، باتری قوی‌تر و قیمت پایه ۷۹۹ دلار روانه بازار کرد. این رقم به پول خودمان و با احتساب نرخ دلار ۳۵ هزار تومانی کمتر از ۲۸ میلیون تومان است، اما فروشنده‌ها، اپل واچ سری اولترا را کمی بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌فروشند.

قیمت اپل واچ سری هفت

اپل واچ سری هفت درست یک سال قبل از رونمایی سری هشت، وارد بازار شد و الان در ایران آن را بین ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند. اپل واچ سری هفت مثل مدل‌های سری هشت در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلیمتری وارد بازار شد که مدل‌های ۴۱ میلیمتری با قیمت کمتری فروخته می‌شوند و امکان خریدشان با ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد. این رقم نهایتا ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و برای خرید اپل واچ سری هفت سایز ۴۵ میلیمتر باید دست‌کم ۱۲ میلیون تومان پرداخت کرد و بیشترین قیمت اعلام شده از سوی فروشگاه‌های آنلاین درحال حاضر ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

مقایسه قیمت اپل واچ سری هفت، هشت و اولترا

سری

سایز

قیمت

هشت

۴۱ میلیمتر

۱۳.۵ تا ۱۴.۵ میلیون تومان

هشت

۴۵ میلیمتر

۱۴.۷ تا ۱۵.۵ میلیون تومان

اولترا

۴۹ میلیمتر

۳۰.۵ تا ۳۲ میلیون تومان

هفت

۴۱ میلیمتر

۱۰.۵ تا ۱۲.۵ میلیون تومان

هفت

۴۵ میلیمتر

۱۲ تا ۱۴.۵ میلیون تومان

برچسب ها: اپل واچ
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین