bato-adv

(ویدئو) هند از یک شاسی‌بلند عجیب رونمایی کرد

(ویدئو) هند از یک شاسی‌بلند عجیب رونمایی کرد
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱
هند از یک شاسی‌بلند عجیب رونمایی کرد

در سال‌های اخیر کشور هند به شکلی جدی و گسترده برای توسعه و رشد، در صنعت خودروسازی به سرمایه‌گذاری پرداخته‌ است که نمونه آن را با یک طراحی عجیب در رونمایی از یک شاسی‌بلند جدید در هند شاهد خواهیم بود.

به گزارش فرارو، کشور هند طی چند سال اخیر در صنعت خودروسازی جهشی مثبت داشته و چنانچه تا چند سال آینده به روند رو به جلو خود ادامه دهد، قطعا به یکی از قطب‌های خودروسازی جهان تبدیل خواهد شد.

استارت‌آپ پراویگ داینامیکس شرکتی است که طراحی و تولید یکی از جدیدترین محصولات هند در حوزه کراس اوور‌ها را عهده‌دار شده و این شاسی‌بلند عجیب را پراویگ دیفای نامیده که قرار است به زودی به تولید انبوه برسد، چراکه از هم‌اکنون روند ثبت سفارش آن شروع شده است.

صفر تا صد این خودرو ۴.۹ ثانیه بوده و مجهز به تکنولوژی شارژ سریع یا فست شارژ ۱۵۰ کیلوواتی است که می‌تواند در عرض نیم ساعت نزدیک به ۸۰ درصد ظرفیت باتری را تکمیل کند. ضمن اینکه ۸ ساعت اتصال به برق خانگی نیز پراویگ دیفای را تا ۳۰۰ کیلومتر پیمایش همراه شما خواهد کرد.

۸ سال یا ۲۵۰ هزار کیلومتر ضمانت باتری این خودرو بوده و در صورت بروز مشکل، می‌توان به راحتی آن را تعویض کرد.

طول این خودرو ۴۹۴۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۹۴۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۶۵۰ میلی‌متر بوده و ماشین لندروور الهام‌بخش طراح این خودرو معرفی شده است.

باتری این خودرو قادر است با ظرفیت حدود ۹۰.۹ کیلووات به تکنولوژی بهینه سیستم ترمز کمک کند تا ۴۰ درصد انرژی را بازیابی کرده و مانع هدررفت آن شود.

برد این خودرو ۵۰۰ کیلومتر گزارش شده، قدرت موتور آن حداکثر ۴۰۲ اسب بخار بوده و ۶۲۰ نیوتن‌متر میزان گشتاور آن خواهد بود.

سرعت این خودرو نهایتا ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت بوده و در ۱۱ رنگ تولید خواهد شد. این شاسی‌بلند ۵ نفره دارای ۵ ستاره ایمنی است، هرچند هنوز نام موسسه‌ای که این امتیاز را به پراویگ دیفای اعطا کرده مشخص نیست.

دو صندلی کاپیتانی قابل سفارش برای ردیف عقب، شارژر بی‌سیم، دو نمایشگر ۱۵.۶ اینچی لمسی، نمایشگر ۱۰ اینچی اطلاعات کیلومتر، پشتیبانی از فناوری ۵G، باز شدن در صندوق عقب در حالت خودکشی، سیستم صوتی آکوستیگ فراگیر، سیستم هوشمند تهویه هوای کابین، بهره‌برداری از مواد بازیافتی برای توسعه جزئیات کابین، صندلی‌های ارگونومیک با طراحی اختصاصی و مونوروف پانورامیک از دیگر امکانات پراویگ دیفای گزارش شده که می‌تواند این خودرو را خیلی زود به زمره خودرو‌های پرطرفدار وارد کند.

برچسب ها: شاسی بلند هند
مجله خواندنی ها
مجله فرارو