bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۸۹۹۵۱

(عکس) خارج کردن بقایای یک کودک از شکم تمساح

(عکس) خارج کردن بقایای یک کودک از شکم تمساح
اهالی منطقه لیمون در کاستاریکا بقایای یک کودک ۸ ساله مهاجر را که از شکم یک تمساح غول پیکر خارج کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱

بقایای یک پسربچه ۸ ساله مهاجر از نیکاراگوئه که یک ماه پیش در کاستاریکا توسط یک تمساح خورده شد، از داخل شکم این خزنده غول پیکر بیرون کشیده شد.

به گزارش فرارو، خولیو اوترو در ۳۰ اکتبر در حال بازی با برادرش در نزدیکی رودخانه‌ای در استان لیمون در ساحل دریای کارائیب بود که مورد حمله قرار گرفت.

خولیو و خانواده اش همگی کنار هم ایستاده بودند که تمساح از رودخانه بیرون آمد، او را گرفت و به داخل آب کشاند در حالی که مادرش، مارژین فرناندز، عاجزانه تلاش می‌کرد تا او را نجات دهد، اما فایده‌ای نداشت.

فرناندز در آن زمان به رسانه‌های محلی گفت: من سعی کردم پسرم را نجات دهم، اما تمساح به من حمله کرد و پایم را گرفت.

او حدود ۹۰ دقیقه پس از حمله، تمساح را دید که پسرش را در رودخانه می‌کشاند تا اینکه ناپدید شد.

صلیب سرخ کاستاریکا در روز حمله یک ماموریت جستجو را آغاز کرد، اما دو روز بعد پس از اینکه اثری از خولیو یافت نشد آن را متوقف کرد.

خانواده پسر قربانی از سیستم ملی مناطق حفاظت شده کاستاریکا خواستند تا تمساح را شکار کنند و آن را بکشند تا جسد پسر را بازیابی کنند.

با این حال، آژانس به ساکنان هشدار داد که از ردیابی تمساح و کشتن آن به دلیل خلاف قانون بودن جلوگیری کنند، زیرا این حیوان یک گونه در خطر انقراض محسوب می‌شود.

با این حال، بعد از ظهر شنبه، ساکنان جامعه لیمون یک تمساح را به دام انداختند و آن را کشتند. آن‌ها توانستند شکم تمساح باز کنند و بقایای انسانی را در داخل آن کشف کردند.

سازمان تحقیقات قضایی استخوان‌ها و مو‌ها را از معده تمساح بازیابی کرد و آن‌ها را به آزمایشگاه فرستاد تا بررسی کند و مشخص کند که آیا آن‌ها با خولیو مطابقت دارند یا خیر.

مادر مضطرب که هنگام پیدا شدن بقایای انسان حضور نداشت، به یک رسانه نیکاراگوئه‌ای گفته که مطمئن است اعضای بدن کشف شده متعلق به پسرش است.

او گفت: آن‌ها کروکودیل را کشتند و بخشی از بدن فرزندم را پیدا کردند، مو‌ها و استخوان‌های کوچکی پیدا کردند. کشته شدن تمساح برای من تسکین بزرگی است.‌ای کاش همه آن‌ها کشته می‌شدند تا دیگر هیچ خانواده‌ای از این درد رنج نبرد.

فرناندز و همسرش با پنج فرزند خود به کاستاریکا مهاجرت کردند و سه سال پیش در لیمون ساکن شدند، اما اکنون قصد دارند در ماه دسامبر به زادگاه خود در رانچو گرانده نیکاراگوئه بازگردند و بقایای فرزند خود را دفن کنند.

(عکس)

(عکس)

 

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین