bato-adv
bato-adv
bato-adv

سرویس خرید اقساطی خودروی نو و دست‌دوم در «کارنامه» فعال شد/ جدول وام خرید خودروی کارنامه با تحویل فوری

سرویس خرید اقساطی خودروی نو و دست‌دوم در «کارنامه» فعال شد/ جدول وام خرید خودروی کارنامه با تحویل فوری
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

کارنامه به‌عنوان دستیار معتبر و قابل‌اطمینان برای خرید و فروش خودروی نو و دست‌دوم، سرویس جدیدی را راه‌اندازی کرده است که از طریق آن، افراد می‌توانند خودروی نو یا دست‌دوم موردعلاقه خود را قسطی خریداری کنند. این روش خرید براساس اعطای وام صورت می‌گیرد و کارنامه، مشتریان را در تمام مراحل، از  یافتن خودروی مناسب و ارزیابی قیمت گرفته تا بررسی فنی خودرو و در نهایت تنظیم قرارداد، یاری می‌کند.   

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر اقشار مختلف جامعه و همین‌طور افزایش بیش‌ازحد قیمت خودرو ،  خرید ماشین دست‌دوم به یک امر رایج، معقولانه و پرمنفعت تبدیل شده است. اما در هنگام خرید خودرو باید احتیاط کرد و نکات متعددی را در نظر گرفت. تیم متخصص کارنامه با ارائه خدمات کارشناسی، خودروی موردنظر را مورد بررسی فنی قرار می‌دهد تا مشتریان از کیفیت خودرو اطمینان حاصل کنند. درنظر داشته باشید که متقاضیان خرید خودروی نو هم می‌توانند از خدمات خرید اقساطی بهره‌مند شوند.

خرید اقساطی خودروی نو و دست‌دوم با کارنامه

خرید اقساطی خودروی کارکرده از طریق کارنامه یک روش آسان، معتبر، امن و فوری برای ماشین‌دار شدن است که از طریق اعطای وام بدون ضامن و با مشورت و همراهی کارشناسان کارنامه در تمام طول فرایند خرید، صورت می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سرویس، اعطای وام متناسب با توان مالی خریدار است. متقاضی خرید اقساطی خودرو می‌تواند تا ۵۰٪ قیمت خودروی مورد نظر وام دریافت کند؛ درواقع ۲ برابر بودجه‌ای که برای خرید خودرو در نظر دارد.

 در سرویس خرید اقساطی خودرو، فرقی نمی‌کند ماشین خارجی باشد یا تولید داخل. سقف وام ۴۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروهای داخلی و سقف وام ۲ میلیارد تومان برای خرید خودروهای خارجی لحاظ شده است. درنتیجه متقاضیان می‌توانند خودروی دلخواه خود را انتخاب کنند و پس از تکمیل فرم وام و ارائه مدارک لازم، در کمترین زمان صاحب خودرو شوند!

سرویس خرید اقساطی خودروی نو و دست‌دوم در «کارنامه» فعال شد/ جدول وام خرید خودروی کارنامه با تحویل فوری

مراحل خرید اقساطی خودرو در کارنامه

مراحل خرید اقساطی خودرو در کارنامه را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه کرد:

  • روند دریافت وام، با تکمیل فرم درخواست در وب‌سایت کارنامه، آغاز می‌شود تا کارشناسان بتوانند با متقاضی خرید اقساطی خودرو ارتباط بگیرند.
  • بعد از آن که فرد متقاضی به شکل آنلاین مرحله اعتبارسنجی را طی کرد، باید مدارک لازم را آماده کند. توجه داشته باشید که فرایند دریافت تسهیلات به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد و اصل مدارک در دفترخانه تحویل گرفته خواهد شد.
  • پس از تکمیل مدارک، مشاورین کارنامه برای معرفی، انتخاب و تعیین قرار بازدید برای خودروی مورد نظر با متقاضی در ارتباط خواهند بود. متقاضی می‌تواند به‌همراه کارشناسان کارنامه، خودرو را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد تا از اصالت و سلامت آن مطمئن شود.
  • پس از انتخاب خودروی موردنظر، نوبت به مرحله بستن قرارداد می‌رسد. پروسه اعطای وام در صورت تکمیل مدارک، حداکثر یک هفته به طول می‌انجامد و چک حاوی هزینه خرید خودرو به شخص فروشنده داده می‌شود.

مزایای خرید اقساطی خودرو با کارنامه

خرید اقساطی خودرو نو و دست‌دوم کارنامه، مزایای متعددی به‌همراه دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دریافت وام بدون ضامن اشاره کرد. امکان خرید خودروی نو و دست‌دوم داخلی و خارجی نیز به نوبه خود مزیت بزرگی به حساب می‌آید. 

به‌علاوه، پروسه دریافت تسهیلات به‌صورت کاملا آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری نیست. در ضمن، اعطای وام به شرط کامل بودن مدارک در کمتر از ۱ هفته انجام می‌شود. در حقیقت تخصیص سریع وام نیز یکی از مهم‌ترین مزایای سرویس خرید اقساطی خودروی نو و دست‌دوم با کارنامه است. همراهی کارشناسان کارنامه و بررسی فنی خودرو را نیز نباید نادیده گرفت. تیم تخصصی کارنامه در تمامی مراحل خرید، از معرفی و قیمت‌گذاری خودرو گرفته تا بررسی فنی و تنظیم قرارداد همراه مشتریان خواهند بود. در نهایت اعطای ضمانت‌نامه خرید کارنامه، آسودگی خاطر را برای خریدار خودروی اقساطی فراهم می‌آورد.

سرویس خرید اقساطی خودروی نو و دست‌دوم در «کارنامه» فعال شد/ جدول وام خرید خودروی کارنامه با تحویل فوری

جدول طرح خرید اقساطی خودرو در کارنامه

با توجه به ارزش خودروی انتخابی، می‌توانید مبالغ وام متنوعی را از کارنامه درخواست کنید. برای تسهیلات کمتر از ۶۰ میلیون تومان، امکان بازپرداخت ۶ تا ۲۴ ماهه وجود دارد. وام‌های بالای ۶۰ میلیون تومان نیز می‌توانند در طی ۱۲ الی ۳۶ ماه تسویه شوند. جدول وام کارنامه را در ازای مبالغ ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومان در ادامه مشاهده می‌کنید. البته سرویس خرید اقساطی خودرو در کارنامه، مبالغ متنوع‌تری برای دریافت وام به مشتریان ارائه می‌دهد که جزییات آن در وب‌سایت کارنامه و در بخش خرید اقساطی قابل مشاهده است.

مبلغ وام/ مدت بازپرداخت

۱۲ ماهه

۱۸ ماهه

۲۴ ماهه

۱۰۰ میلیون تومان

اقساط ماهانه

۹،۳۱۱،۳۷۷ تومان

۶،۵۲۴،۴۹۲ تومان

۵،۱۳۸،۵۶۵ تومان

بازپرداخت نهایی

۱۱۱،۷۳۶،۵۲۹ تومان

۱۱۷،۴۴۰،۸۶۴ تومان

۱۲۳،۳۲۵،۵۶۲ تومان

۲۰۰ میلیون تومان

اقساط ماهانه

۱۸،۶۲۲،۷۵۵ تومان

۱۳،۰۴۸،۹۸۵ تومان

۱۰،۲۷۷،۱۳۰ تومان

بازپرداخت نهایی

۲۲۳،۴۷۳،۰۵۷ تومان

۲۳۴،۸۸۱،۷۲۷ تومان

۲۴۶،۶۵۱،۱۲۵ تومان

۳۰۰ میلیون تومان

اقساط ماهانه

۲۷،۹۳۴،۱۳۲ تومان

۱۹،۵۷۳،۴۷۷ تومان

۱۵،۴۱۵،۶۹۵ تومان

بازپرداخت نهایی

۳۳۵،۲۰۹،۵۸۶ تومان

۳۵۲،۳۲۲،۵۹۲ تومان

۳۶۹،۹۷۶،۶۸۷ تومان

۴۰۰ میلیون تومان

اقساط ماهانه

۳۷،۲۴۵،۵۱۰ تومان

۲۶،۰۹۷،۹۷۰ تومان

۲۰،۵۵۴،۲۶۰ تومان

بازپرداخت نهایی

۴۴۶،۹۴۶،۱۱۴ تومان

۴۶۹،۷۶۳،۴۵۶ تومان

۴۹۳،۳۰۲،۲۴۹ تومان

جدول کامل تسهیلات وام کارنامه در ازای مبالغ مختلف را می‌توانید در صفحه خرید اقساطی خودرو به نشانی اینترنتی    https://karnameh.com/services/loan مشاهده کنید.

امکان خرید اقساطی خودرو برای ماشین‌اولی‌ها

با توجه به اینکه استفاده از سرویس خرید اقساطی کارنامه نیازی به ارائه ضامن ندارد و امکان خرید خودروی نو و دست‌دوم داخلی و خارجی فراهم است، متقاضیان خرید خودرو با هر میزان بودجه و هر نیاز و کاربری می‌توانند به‌راحتی از این سرویس بهره‌مند شوند. افرادی که قصد دارند برای اولین‌بار صاحب خودرو شوند، علاوه بر استفاده از خدمات خرید اقساطی خودرو می‌توانند با همراهی کارشناسان، مناسب‌ترین ماشین را انتخاب و با بهترین شرایط آن را اقساطی خریداری کنند.

کلام آخر

با توجه به نوسانات بازار و افزایش روزافزون قیمت خودروهای داخلی و خارجی، خرید خودرو به شکل اقساطی، یک روش راحت و قابل‌دسترس برای خرید ماشین مورد نظر است. کارنامه سیستم جدیدی را راه‌اندازی کرده و با ارائه وام بدون ضامن، امکان خرید آسان و فوری خودروی نو و دست‌دوم خارجی و داخلی را برای کاربران فراهم آورده است. تیم تخصصی و کارشناسان فنی کارنامه نیز در تمام مراحل همراه خریدار هستند و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت کارنامه جهت دریافت وام و خرید خودروی دلخواه خود اقدام کنند.  

bato-adv
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
سلام
دولت. رئیسی خودش. قبل ازانتخابات. ازافزایش سرسام. اورقیمت ماشین. گلایمند بود. ولی حالا اصلا صحبتی نمیکنه چون اراده ای ندارد فقطرشعار انتخاباتی بود کنترل قیمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
قیمت خودرو به قدری بی منطق بالا رفته( حالا بگذریم که خودروسازان اعلام ضرر می کنند) که اصلاً با میزان درآمد و حقوق همخوانی نداره. اگه حداقل 200 میلیون وام بگیری برای خرید یه خودروی خیلی ارزان باید 24 ماهه ماهی 25 میلیون قسط بدی. نمیشه آقا
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین