bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۹۰۹۴۶

(ویدیو) خلاصه بازی مراکش ۰ (۳) - (۰) ۰ اسپانیا؛ درخشش بونو و صعود شیرها

(ویدیو) خلاصه بازی مراکش ۰ (۳) - (۰) ۰ اسپانیا؛ درخشش بونو و صعود شیرها
در نبرد نفس‌گیر مراکش و اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مراکش در ضربات پنالتی با شکست اسپانیا راهی مرحله بعد شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

ورزشگاه اجوکیشن سیتی میزبان اولین دیدار از آخرین شب مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بود؛ دیداری که بین مراکش شگفتی‌ساز این دوره و اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی برگزار شد و در وقت‌های معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا در ضربات‌پنالتی مراکش با برتری ۳-۰ راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

نیمه نخست مراکش پابه‌پای اسپانیا پیش آمد و حتی فرصت‌های بهتری هم نسبت به حریف داشت که از دست داد؛ یکی شوت نصیر مزراوی که اونای سیمون مهار کرد و دیگری ضربه سر نایف اکرد که با فاصله کم به بیرون رفت. با این حال مثل همیشه اسپانیا نسبت به رقیب بیشتر مالک توپ بود که از آن بهره‌ای نبرد. نیمه دوم هم بازی به شکلی دنبال می‌شد که کمتر دو تیم می‌توانستند موقعیت خلق کنند. لوئیس انریکه با به زمین فرستادن آلوارو موراتا تلاش کرد تا تیمش را در ۹۰ دقیقه به گل برساند. با این حال دو موقعیت خوبی که هردو تیم در دقایق پایانی هم داشتند گل نشد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد. بهترین فرصت را ولید شدیره داشت که در دقیقه ۱۰۴ در موقعیت تک‌به‌تک ضربه‌اش را اونای سیمون گرفت. طلایی‌ترین موقعیت اسپانیا را هم پابلو سارابیا در دقیقه ۳+۱۲۰ به بیرون فرستاد.

در ضربات‌پنالتی مراکش ۳-۰ پیروز شد. برای مراکش سابیری، زیاش و حکیمی ضربات‌شان را تبدیل به گل کردند. ضربه بانون را هم سیمون مهار کرد. برای اسپانیا هم ضربات سارابیا، سولر، بوسکتس از دست رفت و هیچ بازیکنی نتوانست گلزنی کند.

bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین