bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۹۰۹۵۳

(عکس) جورجینا در روز بازی پرتغال کجا بود؟

(عکس) جورجینا در روز بازی پرتغال کجا بود؟
«جورجینا رودریگس» پیش از بازی سخت شریک زندگی خود «کریستیانو رونالدو» در مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی مقابل سوئیس، برای قدم زدن به صحرا رفت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

فرارو- تیم پرتغال در حالی به مصاف سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رفته که فوق‌ستاره‌اش «کریستیانو رونالدو» در ترکیب اصلی حضور ندارد.

به گزارش فرارو، جورجینا برای حمایت از نامزد خود به خاورمیانه رفته و به نظر می‌رسد که به شدت از چشم‌انداز بیابانی لذت می‌برد. او با رفتن به سمت صحرا، از زمان آرام پیش از مسابقه حساس در روز سه‌شنبه نهایت استفاده را برد و عکسهای زیادی از راه رفتن در بیابان در اینستاگرامش پست کرد. خواهرش «ایوانا» نیز که همراه او بود، تصویری از جورجینا منتشر کرده و زیرش نوشته: «صحرای قطر. تجربه فوق‌العاده. چه لحظات خوبی داشتیم!!! از قطر ممنونیم که این لحظات فوق‌العاده باهم بودن را به ما هدیه داده. دوستت دارم خواهر.»

جورجینا در روز بازی پرتغال کجا بود؟

اما رونالدو در ترکیب اصلی پرتغال حضور ندارد. مربی تیم «فرناندو سانتوس» اصلا از اخم رونالدو بعد از تعویضش در بازی مقابل کره‌جنوبی خوشش نیامد. او در دقیقه ۶۵ جای خود را به «آندره سیلوا» داده بود و تیم با نتیجه ۲-۱ از کره شکست خورد اما به دور بعدی صعود کرد.

سانتوس پیش از بازی با سوئیس در مورد اخم رونالدو گفت: «آیا من تصاویر را دیده‌ام؟ بله، و خوشم نیامد، اصلاً خوشم نیامد. اما آن موضوع تمام شده، همه چیز حل شده و مشکلی نیست.» او سپس در مورد اینکه آیا رونالدو در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار خواهد داشت یا نه، گفت: «فقط وقتی به ورزشگاه برسم تصمیم می‌گیرم که چه کسی کاپیتان باشد.»

پرتغال در صورت شکست دادن سوئیس و صعود به مرحله یک‌چهارم با مراکش روبرو خواهد شد.

bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین