bato-adv
کد خبر: ۵۹۱۰۲۶

معرفی اتاق‌های هتل چمران شیراز

معرفی اتاق‌های هتل چمران شیراز
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

زمان، زمان تاخت‌وتاز گرماست. گرمای هوا چنان زیاد شده است که رونق از برخی فعالیت‌های خارج از خانه رفته است. یکی از مشکلاتی که سبب می‌شود مشکل گرما شدیدتر شود، فقدان پوشش گیاهی است. شهرهایی مانند تهران، اصفهان و مشهد که پوشش گیاهی فقیری دارند بیشتر از معضل گرمای طاقت‌فرسا رنج می برند. برای فرار از چنین شرایطی، می‌توانید برای مدتی از شهر خود سفر کنید.

سعی کنید که مقصدی را انتخاب کنید که پوشش گیاهی خوبی داشته باشد. یکی از شهرهای جذاب و بهره‌مند از پوشش گیاهی متراکم، شهر شیراز است. شیراز، پایتخت ادب و هنر ایران، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که مسافرین زیادی را جذب می‌کند. در این میان، مسئله انتخاب هتل اهمیت بالایی دارد.در مراحل رزرو هتل های شیراز چه هتلی با چه امکاناتی مد نظر شماست؟ شیراز نیز مانند شهرهای توریستی دیگر ایران هتل‌های بزرگ زیادی دارد. در میان این لیست طویل، نام هتل چمران شیراز نیز به چشم می‌خورد. اگر قصد سفری به شیراز را دارید، با ما همراه باشید تا هتل چمران شیراز را با دقت بررسی کنیم.                                                                                                                                                          

معرفی همه اتاق‌های هتل چمران شیراز به همراه هزینه آن‌ها

هتل چمران شیراز یکی از بزرگ‌ترین و پرظرفیت‌ترین هتل‌های این شهر است. ساختمان این هتل 30 طبقه دارد که در نوع خود رکوردی جالب است! در مجموع این 30 طبقه، 250 اتاق و فضای اقامتی فعال وجود دارند که به گردشگران و مشتریان گرامی خدمات‌دهی می‌کنند. این هتل لوکس پنج ستاره یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر شیراز است. با رزرو اتاق در طبقات بالایی، می‌توانید کل شهر شیراز را در زیر پای خود تماشا کنید. این 250 اتاق مذکور در شش دسته کلی طبقه‌بندی می‌شوند.

این شش دسته عبارت اند از: اتاق یک نفره، اتاق یک نفره خارجی، اتاق دو تخته عادی، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق دو تخته خارجی و سوئیت یک نفره دو خوابه خارجی. چهارمورد اول ظرفیت یک نفر اضافه را هم دارند ولی چهار اتاق اولی خیر. قبل از اینکه به بحث قیمت اقامت در این اتاق‌ها بپردازیم، باید بگوییم که همه هزینه‌های بیان شده با احتساب 35 درصد تخفیف تابستانی اند. با اتمام طول دوره تخفیف تابستانی، مجددا هزینه اقامت در هتل چمران شیراز افزایش خواهد یافت. بنابراین اگر قصد سفر به شیراز را دارید، بهتر است که سریع‌تر وارد عمل شوید!

معرفی اتاق‌های هتل چمران شیراز

کف هزینه اقامت در هتل چمران شیراز برابر با شبی یک میلیون و 400 هزار تومان است. این هزینه به اتاق یک تخته (بدون ظرفیت اضافه) مربوط می‌شود. اتاق‌های بزرگ‌تر، هزینه نهایی بیشتری خواهند داشت. درضمن، باید بگوییم که هزینه اتاق‌های خارجی به طرز چشمگیری از اتاق‌های داخلی بیشتر است. برای مثال، هزینه هر شب اقامت در اتاق یک تخته خارجی به مبلغ چشمگیر دو میلیون و 600 هزار تومان می‌رسد.

این درحالی است که هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته داخلی تنها یک میلیون و 950 هزار تومان است! همچنین، توجه داشته باشید که هزینه سوئیت نسبت به اتاق بیشتر تمام می‌شود. برای مثال، هزینه هر شب اقامت در سوئیت دو نفره یک خوابه مبلغی برابر با دو میلیون و 350 هزار تومان دارد. پس اگر می‌خواهید که به ارزان‌ترین روش ممکن سفر کنید، بهتر است که یک اتاق عادی داخلی برای خود رزرو کنید. در نقطه مقابل، بیشترین هزینه برای یک شب اقامت در هتل چمران شیراز مربوط به سوئیت‌ها و اتاق‌های دو نفره خارجی است. این مبلغ به سه میلیون و 900 هزار تومان برای هر شب می‌رسد.

مطالب خواندنی دیگر: خیابان چهارباغ اصفهان

آپارتمان‌های مجزا برای اقامت مشتریان گرامی

علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که نام بردیم، هتل چمران شیراز یک سری آپارتمان نیز برای اسکان و اقامت مشتریان دارد. این آپارتمان‌ها امکاناتی بسیار جامع و مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این، از شلوغی هتل نیز به دورند. درصورتی که علاقه زیادی به مکان‌های شلوغی مانند هتل ندارید، رزرو آپارتمان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با این حال، توجه داشته باشید که هزینه نهایی رزرو آپارتمان بسیار از رزرو اتاق یا سوئیت بالاتر خواهد بود.

اولین آپارتمانی که به شما معرفی می‌کنیم، آپارتمان مروارید است. این آپارتمان دسترسی کاملی به امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت، تلویزیون، سرویس خواب و ... دارد. از این نظر، کیفیت زندگی در این آپارتمان بسیار عالی و مناسب است. هزینه هر شب اقامت در آپارتمان مروارید هتل چمران مشهد به مبلغ 9 میلیون و 919 هزار تومان می‌رسد. البته، این مقدار بدون تخفیف است و با تخفیف در هنگام رزرو کاهش خواهد یافت. آپارتمان‌های زمرد و یاقوت نیز از نظر امکانات کیفیتی مشابه آپارتمان مروارید دارند. با این تفاوت که وسایل و اتاق‌های این دو آپارتمان لوکس‌تر اند و در نتیجه هزینه نهایی بالاتری دارند. هزینه هرشب اقامت در هر یک از این آپارتمان‌ها به مبلغ 11 میلیون و 900 هزار تومان می‌رسد که مبلغی بسیار چشمگیر است.

معرفی اتاق‌های هتل چمران شیراز

سابقه کاری هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز سابقه‌ای بسیار درخشان دارد. این هتل در فروردین ماه سال 1389 افتتاح شد. تا به امروز، نزدیک به 12 سال می‌شود که هتل چمران شیراز با کیفیتی عالی و مناسب پذیرای مشتریان گرامی و مسافرین عزیز بوده است. کیفیت هتل چمران شیراز، کاملا هم‌سطح یک هتل بین‌المللی است و نهایت استانداردها در هتل‌داری، معماری، پذیرایی و ... این هتل رعایت شده‌اند.

به دلیل همین استانداردهای بالا، اقامت در هتل شیراز تنها با تحویل کارت واکسیناسیون ممکن است. همچنین، باید حداقل دو دوز واکسن تا به حال دریافت کرده باشید. اگر همچنان درمورد مسائلی مانند هتل چمران شیراز و ... سوالاتی دارید، می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید. متخصصین ما در قسمت پشتیبانی، با صبر و حوصله تمام به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند