bato-adv
کد خبر: ۵۹۱۰۵۳

(ویدئو) حمله پهپاد‌های انتحاری روسیه در اوکراین از زاویه‌ای متفاوت

(ویدئو) حمله پهپاد‌های انتحاری روسیه در اوکراین از زاویه‌ای متفاوت
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: پهپاد تهاجمی رادار چند جهته P-۱۸ و ایستگاه رادار ۳۶D۶ نیرو‌های مسلح اوکراین را در منطقه خرسون با دقت مورد اصابت قرار دادند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱
حمله پهپاد‌های انتحاری روسیه در اوکراین از زاویه‌ای متفاوت

روسیه گفته است که با استفاده از پهپاد‌های کامیکازه (انتحاری) به ایستگاه‌های رادار اوکراین در منطقه خرسون در جنوب اوکراین حمله کرده است.

به گزارش فرارو، در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود که یک سیستم راداری هشدار P-۱۸ و یک ایستگاه رادار کنترل موشک‌های نظارت هوایی نیمه متحرک ۳۶D۶ توسط پهپاد‌های روسی مورد اصابت قرار گرفته‌اند.

این فیلم با نشان دادن اولین هدفی است که به نظر می‌رسد از بالا توسط یک پهپاد روسی قبل از اینکه یک پهپاد انتحاری در حال برخورد به آن دیده شود، فیلمبرداری شده است.

سپس تصاویر دومین ایستگاه راداری را نشان می‌دهند که توسط هواپیمای بدون سرنشین دوم کامیکازه روسی مورد اصابت قرار گرفته است.

این تصاویر از وزارت دفاع روسیه به همراه بیانیه‌ای به دست آمده است که در آن مدعی شده است: درست روی هدف: کار رزمی خدمه حمله با هواپیما‌های بدون سرنشین.

روسیه از ۲۴ فوریه عملیات نظامی ویژه‌ای را در اوکراین آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین ماموریت خود را حفاظت از مردمی خواند که در معرض هشت سال قلدری و نسل کشی توسط اوکراین قرار گرفته اند. به گفته رئیس جمهور روسیه، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.

رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
در جنگ عراق علیه ایران ، روسها انواع و اقسام سلاح به متجاوز کمک کرد حالا با فیلم حمله پهپادهای انتحاری قصد درگیر کردن ایران رو به جنگ داره .روس همیشه دشمن ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
پس حمله عراق هم عملیات ویژه نظامی برای آزادی خوزستان بوده دیگه !!!
ناشناس
Germany
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
زنده باد شاهد۱۳۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
احتمالا داره تعداد پهپادهاي ايران رو به صفر ميرسونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
چه آرامشی داره این پهپاد
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین