bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۹۱۰۶۶

لحظه‌ای که اسپانیا پیش از سوت پایان باخت؛ لبخند عجیب کاپیتان!

لحظه‌ای که اسپانیا پیش از سوت پایان باخت؛ لبخند عجیب کاپیتان!
در حالی که اسطوره بارسلونا پنالتی حساس اسپانیا را از دست داد، هواداران لبخند او را به باد انتقاد گرفتند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

فرارو- سرخیو بوسکتس آخرین پنالتی اسپانیا را در شکست شوکه کننده مقابل مراکش در مرحله یک‌هشتم نهایی از دست داد.

به گزارش فرارو، ضربه پنالتی سرخیو بوسکتس توسط دروازه‌بان استثنائی مراکش «یاسین بونو» مهار شد و مراکش توانست با حذف اسپانیا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. ولی بوسکتس قبل از اینکه جلو برود و توپ را برای پنالتی زدن روی زمین بگذارد لبخند به لب داشت و همین موضوع باعث انتقادهای زیادی از سوی هواداران شد.

هم پابلو سارابیا و هم کارلوس سولر پنالتی از دست داده بودند و خیلی مهم بود که بوسکتس پنالتی خود را گل کند. بعد از باخت اسپانیا یکی از هواداران توئیت کرد: «می‌توانیم در مورد اینکه چقدر پنالتی بوسکتس و لبخندش رقت‌انگیز بود صحبت کنیم؟» دیگری نوشت: «وقتی بوسکتس را در حال آماده شدن برای پنالتی زدن می‌بینی می‌فهمی کار تمام شده و باختی.»

خود بوسکتس اعتراف کرد که این شکست برای اسپانیا ظالمانه بود و سومین تورنمنت مهم متوالی است که آنها در ضربات پنالتی حذف می‌شوند. او بعد از بازی در مصاحبه با نشریه «اسپرت» گفت: «این راه بی‌رحمانه‌ای برای باخت است. مراکش در انتهای بازی خسته شده بود و ما شانسش را داشتیم که پیروز شویم. ولی نتوانستیم.»

بوسکتس ۳۴ ساله در جام‌جهانی بعدی ۳۸ ساله خواهد شد، و از او در مورد احتمال بازنشستگی از فوتبال ملی پرسیده شد که پاسخ داد: «در حال حاضر این موضوع اصلا مهم نیست. شب سختی بود اما ما پویایی خوبی داریم. تیم بسیار جوان است و آینده خوبی در پیش خواهیم داشت.»

کاپیتان اسپانیا تنها عضو تیم بود که در جام‌جهانی ۲۰۱۰ حضور داشت و قهرمان شد. آن تورنمنت هم آخرین باری بود که اسپانیا به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی رسیده بود.

bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین