bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۵۹۱۱۲۷

رقص پنگوئنی اشرف حکیمی!

رقص پنگوئنی اشرف حکیمی!
اشرف حکیمی، ستاره مراکشی، پس از حذف اسپانیا از جام‌جهانی ۲۰۲۲ به رقص پنگوئنی پرداخت و دلیل این کارش اکنون مشخص شده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

فرارو - اشرف حکیمی و سرخیو راموس قبلا در پاری‌سن‌ژرمن باهم رقص پنگوئنی کرده بودند.

به گزارش فرارو، تیم ملی مراکش در شبی باورنکردنی اسپانیا را از مرحله یک‌هشتم نهایی حذف کرد و برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم رسید. شاگردان لوئیس انریکه که در طول ۱۲۰ دقیقه نفس‌گیر نتوانستند دروازه مراکش را باز کنند، در ضربات پنالتی هم ناکام بودند و مراکش با گل چیپ اشرف حکیمی کار را تمام کرد و در میان بهت و حیرت همگان به دور بعدی صعود کرد.

اشرف حکیمی بعد از گلزنی حرکات عجیبی انجام داد و رقص پنگوئنی کرد. به نظر می‌رسد که او می‌خواست طعنه‌ای به لوئیس انریکه بزند که به خاطر انتخاب ترکیب تیمش، خصوصا حذف سرخیو راموس تعجب خیلی‌ها را برانگیخت.

زمانی که حکیمی در آکادمی رئال مادرید بود سالها از نزدیک می‌دید که این مدافع میانی چطور خط دفاع رئال مادرید را تحت سلطه خود دارد و چه مهره ارزشمندی برای این تیم است، و برای او احترام زیادی قائل است. حالا به نظر می‌رسد که این گل با رقص پنگوئنی به اسطوره رئال تقدیم شده، زیرا زمانی که حکیمی و راموس برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کردند هنگام شادی پس از گل باهم رقص پنگوئنی کردند. حکیمی هم همین کار را در قطر کرد و یاد راموس را زنده کرد.

مراکش تنها تیم آفریقایی است که بعد از غنا در سال ۲۰۱۰، موفق شد به جمع هشت تیم نهایی جام‌جهانی برسد و تنها تیم غیر اروپایی و غیر آمریکای جنوبی باقی مانده در این تورنمنت است.

bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین