bato-adv
bato-adv
bato-adv

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول سایپا ویژه متقاضیان عادی و مادران

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول سایپا ویژه متقاضیان عادی و مادران
متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنجشنبه) پیش‌فروش چهار محصول خود را در قالب طرح‌های ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت آغاز کرده است. نکته مهم این است که مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای مادران سه روز در نظر گرفته شده است و مهم‌تر اینکه مبلغ پیش‌پرداخت یکی از این محصولات عرضهِ شده، بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، در حالیکه ابتدای همین هفته، گروه سایپا طرح فروش فوق‌العاده دو محصول کوییک و کوییک R ویژه متقاضیان عادی و ویژه مادران را برگزار کرد، حال در پایان هفته قصد دارد که چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای همین متقاضیان (عادی و مادران) اجرایی کند.

این خودروساز حالا از امروز (پنجشنبه ۱۷ آذر ماه)، پیش‌فروش یکساله چهار محصول شاهین، ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌سوز اتوماتیک و وانت ۱۵۱ را آغاز کرده است.

موعد تحویل خودرو‌های شاهین و وانت ۱۵۱ تیر الی مهر ماه ۱۴۰۲ و برای خودرو‌های ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌سوز اتوماتیک اردیبهشت الی مهر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

مهلت ثبت‌نام نیز برای متقاضیان عادی تا تکمیل ظرفیت محصولات و برای طرح مربوط به پیش ثبت‌نام طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران دارای دو فرزند) سه روز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است که در طرح ویژه مادران، پیش‌ثبت‌نام صورت می‌گیرد و پس از تایید مادران حائز شرایط امکان ثبت‌نام (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به بعد آن‌ها از تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد)، امکان ثبت‌نام نهایی فراهم و واریز وجه مسیر خواهد شد.

در این مرحله از پیش‌فروش محصولات خودروسازان، تنها سن ۱۸ سال و ارائه گواهی‌نامه معتبر و هر کدملی یک دستگاه لحاظ می‌شود.

نکته قابل توجه این طرح این است که محصول وانت ۱۵۱ که تا طرح ویژه آبان ماه با پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون و ۳۷۲ میلیون و عرضه شده بود، در این مرحله مبلغ علی‌الحساب ۸۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۵۰۰ در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱، مجوزی رسمی برای محصولات خودروسازان صادر نشده، ایسنا، صحت اخذ مجوز افزیاش قیمت را از گروه سایپا، پیگیر کرد و سایپا نیز در این رابطه، پاسخ داد که قیمت‌های مصوب و اخذ مجوز برای تغییر قیمت‌ها، تنها مشمول خودرو‌های سواری است و برای وانت‌ها الزامی وجود ندارد.

یادآوری می‌شود که طرح‌های فروش گروه خودروسازی سایپا خارج از فرآیند قرعه‌کشی است.

سایپا

چرا طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اجرا نمی‌شود؟!

در این طرح پیش‌فروش محصولات سایپا که از امروز اجرا شده و طرح فروش فوق‌العاده کوییک و کوییک R که شنبه هفته جاری برگزار شد، یک موضوع مهم دیده می‌شود که هنوز گروه خودروسازی سایپا، پیرامون آن پاسخی نداده است که آن هم عدم اجرای طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده است.

این در حالیست که پس از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، وزارت صمت تاکید کرد: سامانه یکپارچه موضوعیت آغاز فعالیت خود را از دست داد، اما رعایت الزامات قانونی مصوب همچون تخصیص ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تخصیص ۱۰ درصد ظرفیت تولید به طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده توسط این شرکت‌های خودروساز بر قوت خود باقی خواهند ماند؛ اما در این دو طرح سایپا طرح جایگزین خودرو‌های فرسوده دیده نمی‌شود!

برچسب ها: خودرو
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین