آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده

«به نظر ما سریال حشاشین سریالی است که همانطور که ساترا هم در بیانیه‌اش گفت بر اساس واقعیت‌های اتفاق افتاده نیست بلکه بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده به همین خاطر هم ساترا برای پخشش به سکو‌ها تذکر داد و سکو‌ها هم در همین راستا اقدام کردند.»

بوی شورش از درون جشنواره کن ۲۰۲۴ می‌آید؛ کارکنان در طلب حقوق بیشتر

رسانه سینمایی ددلاین در یک گزارش اختصاصی خبر می‌دهد که جشنواره فیلم کن که به عنوان محلی برای بیان اعتراض هم شناخته شده، امسال نیز تفاوتی با قبل نخواهد داشت؛ اما ممکن است نوع اعتراض کمی متفاوت با سال‌های قبل باشد، زیرا بوی شورش از درون می‌آید.

میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم

«فصل تولد سلمان را گرفته ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود. ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاشمان می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.»

غایب بزرگ پایتخت ۷

پیش‌تولید ساخت سریال پایتخت ۷ در حال اجرا است، اما شوک بزرگ‌تری درباره این سریال از راه رسید و آن هم غیبت یکی از مهم‌ترین بازیگران کلیدی این اثر پرمخاطب است.

(عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه‌های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال

مگ رافمن بازیگر ۶۷ سالۀ کانادایی است که در دهۀ ۱۹۹۰ میلادی در سریال محبوب «قصه‌های جزیره» نقش الیویا کینگ یا همان خاله الیویا را ایفا می‌کرد. از تازه‌ترین سریال‌هایی که رافمن در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به «نان تست آووکادو» در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.

تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها

محمد خزاعی در نامه‌ای گفت: با استناد به ابلاغیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ایجاد ساز و کار راه‌اندازی بخش نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر سکو‌های نمایش فیلم، از این پس عرضه این آثار منوط به اخذ تاییدیه نمایش از سازمان سینمایی است.

این شعر جعلی است!

در فضای مجازی نوشته‌ای به‌نام فریدون مشیری منتشر شده که انجمن مبارزه با جعلیات می‌گوید از این شاعر نیست.

بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟

محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی گفت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.

۱۰ سریال کره‌ای دیدنی با موضوع سفر در زمان

بسیاری از درام‌های تاریخی این مفهوم را به شکلی عمیق مورد بررسی قرار می‌دهند و اغلب یک شخصیت مدرن را به گذشته محافظه‌کارانه‌تر منتقل می‌کنند. این‌ها نیز اغلب داستان‌های عاشقانه‌ای هستند که کمی رمز و راز و زوایای مرموز و پنهان در آن‌ها دخیل شده است.

از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان چه خبر؟

مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک منصوب و معرفی شدند.

مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟

درحالی‌که خبر‌های مربوط به ساخت سریال جدید مهران مدیری همچتان در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود، پیگیری‌ها حاکی از آن است که این کارگردان هنوز برای دریافت مجوز تولید سریال از سوی ساترا اقدامی انجام نداده است.

چراغ سبز رسانه ملی به کالا‌های آسیب‌رسان سلامت

سرپرست اداره کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: «با تساهل و مدارا‌های اخیر، برخی شرکت‌ها و نشان‌های تجاری در چشم قوانین زل می‌زنند و آشکارا و مستقیم مخاطب را به مصرف محصولات آسیب‌رسان به سلامت دعوت می‌کنند.»

چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!

«فکر می‌کنید با تحکم و ممنوع اعلام کردن سریال حشاشین کار این سریال ضاله تمام است و ضربه محکمی بر پیکر استعمار وارد آورده‌اید؟ طیب‌الله! بتازید و بر گرده دریا تازیانه فرود آورید که زمین و زمان تحت سیطره شماست تا کور شود هر آن که نتوان دید.»

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون

سریال «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی در راه آنتن تلویزیون است. سریالی که قرار بود جزو ویژه‌های عید نوروز باشد، اما به هر حال بعد از «هفت سر اژدها» ابوالقاسم طالبی پخش خود را آغاز خواهد کرد.