آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان

ایالات متحده در تلاشی ناموفق برای حفظ "اولویت" خود، چین، روسیه و ایران را به عنوان کشور‌های به زعم خود شرور جهان معرفی کرده است. سیاستگذاران امریکایی اکنون بر سر یک دو راهی برای انتخاب قرار دارند: حکم تاریخ را بپذیرند همان طور که بریتانیا به تدریج از سال ۱۹۴۵ انجام داده یا به طور فاجعه آمیزی در برابر آن مقاومت کند.

(تصاویر) همبستگی دانشجویان خارجی کیش با دانشجویان آمریکایی

دانشجویان بین المللی پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند. دانشجویان شرکت کننده در این مراسم، سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا را محکوم کردند.

عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا

نیرو‌های مسلح یمن با حملات مستمر خود تأکید می‌کنند که در دفاع از یمن و در تأیید موضع خود در قبال حمایت از ملت مظلوم فلسطین به اقدامات نظامی بیشتر علیه تمام اهداف متخاصم ادامه می‌دهند و در همین راستا تلاش مستمری برای گسترش و تقویت عملیات در اقیانوس هند وجود دارد و این عملیات‌ها به شکلی است که طبق گفته «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن هرگز در ذهن و محاسبات آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها و شاید هیچ یک از کشور‌های جهان جای نداشت.

علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست

سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

صدیقه وسمقی آزاد شد

در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیش‌تر، منجر به نابینایی او شده بود، ساعتی قبل با آزادی او موافقت و او از زندان اوین خارج شد.

(ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!

زوی زیلبر، کارشناس نظامی اسرائیلی در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیون اوکراین گفت: اوکراین اطلاعات پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ روسیه که از روی ایران کپی کرده را بر اساس لاشه‌های به دست آمده، به اسرائیل داده است. این کارشناس صهیونیست تاکید کرد، سوال میلیون دلاری که در اسرائیل مطرح است، این که روسیه به ایران چه داده است؟! این گزارش جالب را با زیرنویس می‌بینید و می‌شنوید.

تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس

تحریف نام خلیج فارس تنها به سال‌های اخیر باز نمی‌گردد. این موضوع سابقه طولانی داشته است. از سده نوزدهم میلادی با روی کار آمدن قاجار و شکل گیری رقابت انگلیس و روس در آن حوزه تا دوران پهلوی دوم و همچنین پس از انقلاب اسلامی، کشور‌های مختلف اقداماتی در زمینه تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند.

السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است

تحلیلگر «روگل آلفر» در روزنامه عبری «هاآرتص» گفت: لازم است اسرائیلی‌ها اعم از رهبری و شهرک‌نشینان اعتراف کنند که در مسائل مربوط به مدیریت جنگ، السنوار بر همه رهبران سیاسی و نظامی اسرائیل برتری دارد.

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست

آیت‌الله مظاهری در پیامی نوشت: قرآن کریم با اینکه دین و معارف تابناک آن را «حق و مطابق با حقیقت» معرّفی می‌کند و آن را «حنیف و منطبق بر فطرت» برمی‌شمارد و «قیّم و پایدار و به دور از هرگونه سستی» قلمداد می‌کند، ولی با همۀ این اوصاف، به پیامبر رحمت و محبّت و دانایی، که سراسر وجودش، سرشار از عطوفت و مهربانی و نرم‌خویی با مردمان بود و برخلاف پاره‌ای از تفکّرات اعوجاجی، ذرّه‌ای تلخی و تندی و خشونت در آن راه نداشت، به طور مکرّر تصریح می‌فرماید که در ارائۀ دین و تعالیم دینی نباید تحمیل و اکراه و اجبار وجود داشته باشد

چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!

من هرگز با یک کشور مستقل فلسطینی موافق نبوده‌ام و قصد ندارم این موضع را تغییر بدهم... مصالحه‌ای دائمی در خاورمیانه در مورد مسئله‌ی فلسطین می‌تواند بر اساس دادن خودمختاری محدود به اعراب ساکن سرزمین‌های اشغال‌شده غرب رود اردن، آن‌طور که مناخیم بگین [نخست‌وزیر وقت اسرائیل]پیشنهاد کرده، حاصل شود.