آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

نوسان قیمت خودرو در فروردین و اردیبهشت ماه

در فروردین امسال به دلایل مختلف به‌خصوص رشد انتظارات تورمی، صعود قیمت ارز و تحولات منطقه‌ای، قیمت خودرو نیز روندی افزایشی به خود گرفت، به نحوی که مرز‌های قیمتی حسابی جابه‌جا شد.

پیش‌بینی جدید درباره قیمت مسکن در بازار

گزارش تحولات بازار مسکن در حالی منتشر شد که در این گزارش قیمت مسکن نسبت به ماه گذشته و مدت مشابه سال قبل رشد داشت؛ اما سوال این است که چرا در این بازار رکودی همچنان شاهد رشد بهای مسکن هستیم؟

سکته دلاری قیمت مسکن

مسیر نوسان قیمت مسکن در ماه فروردین از دلار جدا شد؛ این اتفاق مطابق پیش‌بینی‌های سال گذشته تحت تاثیر یک کارگردان جدید بود؛ اوج گیری ریسک تنش نظامی.

قصه ناتمـام رکود در بورس

برآیند ورود و خروج پول حقیقی نیز از ابتدای اردیبهشت آن‌چنان مناسب نبوده‌است و از ۱۴روز کاری ۸روز خروج پول حقیقی از بازار رخ‌داده و در حدود یک‌هزار و ۴۴۶‌میلیارد‌تومان نقدینگی طی ۸ روز گذشته از بازار سرمایه خارج شده‌است.

آرامش در بازار خودرو

اطلاعات رسیده از بازار خودرو، حکایت از آرامش قیمتی کلی و حتی در مورد برخی خودرو‌ها افت قیمت دارد؛ ضمن اینکه ظاهرا خرید و فروش چندانی نیز صورت نمی‌گیرد.

۱۰۰ ماه کار کنید نیسان آبی بخرید‍

قیمت این خودرو در بازار آزاد تا ۷۲۰ میلیون تومان هم رسیده است. به نوعی می‌توان گفت یک کارگر در ۱۴۰۳ با حقوق ماهانه ۷.۱ میلیون تومانی باید ۱۰۰ ماه کار کند تا این وانت را بخرد.

بیداد قیمت‌ها در «هتل و رستوران»

از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا فروردین امسال، قیمت خدمات مربوط به «هتل و رستوران» بیش از سایر کالا‌های غیرخوراکی و خدمات افزایش یافته و تقریبا ۴.۵ برابر شده است.

از سرگیری تجارت ایران و سریلانکا

مدیرکل دفتر شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: تهاتر پول نفت ایران با چای سریلانکا، زمینه‌ای برای از سرگیری مبادلات تجاری بین دو کشور است.

بخشنامه جدید وزارت صمت برای طلافروشان

معاون تجارت و خدمات وزیر صمت در بخشنامه‌ای ضمن اشاره به ارائه تسهیلات جدید برای ثبت معاملات طلا در سامانه جامع تجارت یا سامانه مودیان تاکید کرده که مالیات عایدی سرمایه مشمول واحد‌های صنف طلا نمی‌شود.