آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

قاضی دادگاه نیویورک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌تواند منجر به بازداشت او شود.

کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم

«همه اعضای شورای امنیت و بسیاری از دولت‌های دیگر به وضوح مخالفت خود را با چنین عملیاتی اعلام کرده‌اند. من از همه کسانی که بر اسرائیل نفوذ دارند می‌خواهم هر کاری که در توان دارند برای جلوگیری از این عملیات انجام دهند.»

حملات هوایی شدید اسرائیل به رفح

علی‌رغم هشدار‌های مکرر جهانی درباره حملات رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، ارتش این رژیم همچنان به حملات هوایی علیه این شهر ادامه می‌دهد.

آتش‌بس نزدیک است؟

در ماه‌های اخیر، اسرائیل از حماس خواسته است که حداقل ۴۰ گروگان دیگر - زنان، افراد مسن و کسانی که به‌شدت بیمار هستند- را آزاد کند تا آتش‌بس جدیدی را تضمین کند. مقامات اسرائیلی گفتند که اکنون آماده است تنها به ۳۳ تن بسنده کند. اسرائیل اکنون معتقد است که برخی از این ۴۰ نفر در اسارت مرده‌اند. حتی با افزایش انتظارات مبنی بر اینکه حماس و مذاکره‌کنندگان اسرائیلی ممکن است به اولین آتش‌بس خود از زمان آتش‌بس نوامبر نزدیک‌تر شوند، نزاع نظامی آن‌ها همچنان ادامه ادامه دارد.

حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا

ساختمان «همیلتون» واقع در دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان حامی فلسطین اشغال شده بود و دانشجویان در آنجا تحصن کرده بودند که ماموران پلیس ضمن بیرون کردن دانشجویان معترض و تخلیه ساختمان، آن‌ها را دستگیر کردند.

نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است، امروز سه شنبه مدعی شد: «احتمال صدور حکم دستگیری فرماندهان ارتش و رهبران رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی یک رسوایی در مقیاس تاریخی خواهد بود».

هشدار احمد مسعود؛ احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا

احمد مسعود با یادآوری این که جبهه مقاومت اکنون تنها نیرویی است که در برابر طالبان مقاومت می‌کند، تصریح کرد که رئیس جمهوری آمریکا باید در سیاست خود درباره افغانستان تجدید نظر کند، چون ممکن است این سیاست عواقب بزرگی در پی داشته باشد.

عربستان ۳۲۰ هزار اتاق هتل می‌سازد

دولت عربستان سعودی جذب ۱۵۰ میلیون بازدیدکننده (داخلی و خارجی) را تا سال ۲۰۳۰ هدف قرار داده است که ۵۰ درصد بیشتر از هدف قبلی خود است و برای دستیابی به این هدف به طور فعال، استراتژی‌های مختلفی را برای جذب مسافران بین‌المللی، از جمله توسعه پیشنهاد‌های فرهنگی و سرگرمی در سراسر کشور، اجرا می‌کند.

ترامپ: ۷ اکتبر هرگز نباید اتفاق می‌افتاد

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با خبرنگاران به‌شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی متحد نزدیکش در دوره ریاست جمهوری سابق خود انتقاد کرد.

وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خاجره آمریکا ظهر امروز (۱۱ اردیبهشت) در هفتمین سفر منطقه‌ای پس از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و پس از پایان سفر یک روزه خود به عربستان سعودی وارد اردن شد.

نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم

«چه درباره آتش‌بس و تبادل اسرا توافق کنیم و چه نکنیم نیرو‌های ما برای ریشه کن کردن حماس وارد رفح خواهند شد. این ایده که ما جنگ را قبل از دستیابی به همه اهداف خود پایان خواهیم داد، غیرقابل قبول است. ما وارد رفح می‌شویم و تمام گردان‌های حماس را با توافق یا بدون توافق در آنجا نابود می‌کنیم تا به پیروزی کامل برسیم.»