bato-adv
کد خبر: ۱۰۰۷۳۱

شجونی: شورای نگهبان نفوذ ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۰


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه عده ای می خواهند از نام و تابلوی گفتمان اصولگرایی سوء استفاده کنند اما در عمل راه و روش جریان فتنه و انحرافی را دنبال می کنند، گفت: این افراد اگر وارد مجلس شورای اسلامی شوند نقاب اصولگرایی را بر می دارند و چهره واقعی خود را نشان می دهند. 

حجت الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره عملکرد جریان انحرافی در آستانه انتخابات مجلس نهم گفت: عده ای می خواهند از نام و تابلوی گفتمان اصولگرایی سوء استفاده کنند اما در عمل راه و روش جریان فتنه و انحرافی را دنبال می کنند چرا که فتنه گران برای مردم شناخته شده اند و دیگر جایگاهی در بین آنها ندارند با این اوصاف جریان انحرافی می خواهد از گفتمان اصولگرایی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

این فعال سیاسی افزود: به همین جهت باید از هم اکنون استراتژی جریان انحرافی را برای مردم تببین کنیم تا آنها فریب تبلیغات این جریان در انتخابات را نخورند که اگر وارد مجلس شورای اسلامی شوند نقاب اصولگرایی را بر می دارند و چهره واقعی خود را نشان می دهند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز همچنین یکی از راهکارهای مهم برای مقابله با جریان انحرافی را معرفی نامزدهای انقلابی و ولایی به مردم دانست و گفت: باید افرادی که امتحان خود به انقلاب را پس داده اند به ملت معرفی کرد که خوشبختانه این راهکار از سوی سران اصولگرا دنبال می شود.

شجونی در عین حال به سیاست های از پیش تعیین شده جریان انحرافی در آستانه انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: شنیده شده است این جریان می خواهد به شورای نگهبان نزدیک شود تا از این طریق بتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و وارد عرصه انتخابات شود، اما نمی دانند که این شورا نفود ناپذیر است و نمی توان از آن سوء استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان امتحان خود را به خوبی پس داده اند، با طرح این سوال افزود: چرا دشمن چشم دیدن آیت الله جنتی را ندارد؟ بخاطر آنکه وی ارادت خود به امام و رهبری را به اثبات رسانده است و نشان داد که تسلیم هیچ گروه و جریانی نمی شود از این رو دشمنان داخلی و خارجی چشم دیدن دبیر شورای نگهبان را ندارند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: بدون شک مهره های جریان انحرافی و فتنه از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت می شوند و نمی توانند خواب خود را برای ورود به مجلس تعبیر کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین