bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۰۷۶۸۰

پاسخ تندهمسر آیت الله خزعلی به عروس آیت­الله منتظری

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۰


کیهان نوشت:
خانم طاهره کلباسی ،همسر آیت الله خزعلی به نامه زهرا ربانی املشی (عروس منتظری) پاسخ داد. 

همسر آیت الله خزعلی و مادر مهدی خزعلی با یادآوری برخی از فرازهای نامه عروس منتظری و دلسوزی های او برای مهدی خزعلی و مادرش، با لحن و ادبیاتی حماسی به کاسب کاری و سوء استفاده های جریان ضد انقلاب پاسخ داده است. 

در ابتدای این نامه آمده است: نامه جنابعالی خطاب به اینجانب از طریق سایت های بیگانه واصل گردید. مسلما ادب چیز دیگری حکم می کرد. در این نامه خاطرات خوش ایام انقلاب و بهمن 57 و روزهای حماسی قبل از آن و ایام شهادت فرزندم حسین را یادآوری کرده بودید و از شرکت خویش در مراسم شهادت فرزندم ذکر به میان آورده بودید، اگر در آن مراسم حضور داشتید حتما حال و هوای بنده و خانواده ما را به یاد دارید و لابد به خاطر دارید که خواهر شهید خطابه ای علیه شاه ایراد نمود و از ایستادگی در برابر او و پیروی از حسین زمان سخن گفت که این نوار در دوران انقلاب با عنوان «پیام خواهر شهید» منتشر شد؛ جا دارد که بدانید هنوز من و فرزندانم بر همان پیمان استوار و در تبعیت از حسین زمان و رهبر فرزانه انقلاب، ذره ای تردید روا نمی داریم چرا که استواری بر راه و نلغزیدن را از شروع حرکت مهم تر و دشوارتر می دانیم. 

و اگر یکی از 9 فرزندم (مهدی) با وسوسه شیاطین داخل و خارج دچار لغزش و برخی توهمات گردیده، روز و شب برای هدایت و بازگشتش دعا می کنم. 

در بخش دیگری از این نامه آمده است: از بنده خواسته اید با توجه به موقعیتی که دارم برای فرزندم کاری انجام دهم؛ اگر موقعیتی را خداوند به بنده عطا کرده بخاطر این ملت، رهبر بزرگوارش و خون شهیدان است و آنرا جز برای ارزش های این انقلاب عظیم هزینه نخواهم کرد، بحمدلله چه در منزل پدر بزرگوار روحانی ام و چه درخانه همسر مجاهدم پای مکتبی و آموزش دینی قرار گرفته ام که در مکتب مولایم علی (ع) می فرماید هیچ عاطفه ای حتی مادری را در برابر عظمت رحمت دین الهی قرار ندهم و ایمانم را با آن معامله نکنم. 

خانم طاهره کلباسی در پایان تاکید کرده است: باید بدانید اینجانب با دلی پرخون از آنان که در پی صید طعمه های چرب برای دشمنان دیرینه و آشکار این مملکت هستند و فرزند مرا وسیله مطامع خویش قرار داده اند و خود در سایه نشسته اند؛ برای هدایت، بازگشت و بصیرت فرزندم دعا می کنم وبارها بنده و پدرش به او اعلام نموده ایم که در صورتی از او رضایت داریم که شیوه خویش را اصلاح نماید و به رهبر عزیزم و نایب امام زمانم اعلام می کنم که در مسیر اطاعت از شما و در پاسداشت چنین نعمت بی نظیر الهی که خدا نصیب این امت نموده شاکر و خدمت گزارم.

ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
امیدوارم آقای مهدی خزعلی توبه کند و اعتراضش به برخی مشکلات، وسیله ای نشود که بیگانگان از آن سواستفاده کنند. در توبه همیشه باز است. خدا دعای مادر بزرگوار آقای مهدی خزعلی را مستجاب کند و راه گم کردگان را نجات عطا بفرماید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
به ایشون متذکر بشوید حتی در جنگ بدر حضرت ختمی مرتبت ص به فرزندان مسلمان شده اجازه جهاد با پدرانشان را نداد حال که خود را مسلمان میدانید و پسرتان را نیز - که میفرمائید لغزشی از او سرزده - به حکم کدامین صاحب شریعت گردن میزنید ؟؟؟ که نجات یک انسان نجات همه انسانهاست و خواهش میکنم به نحوه و پاسخ آقای احمدی نژاد در مجلس خوب و عمیق فکر کنید.
ناشناس
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
اخلاق رسانه اي حكم مي كند كه ابتدا نامه خانم رباني املشي را درج كنيد وبعد جوابيه خانم خزعلي را . اينطور نيست؟
ناشناس
-
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
راست میگه اون یکی پسرش یک کانال تلویزیون گرفته .
ناشناس
UNITED STATES
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
اگه اینها خوب بودن که پسرشون ازشون نمیبرد بره گوشه زندان
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
درود بر همسر انقلابی آیت الله خز علی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
وای به حال آن مملکتی که درش مهر مادری هم بوی مصلحت سیاسی بدهد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
خيلي جالبه كه ايشون با توجه به اينكه خود ميدانند فرزندشان چه خلق و خو و خصوصياتي داره و افكارشان چي هست باز هم در اين توهم هستند كه آقاي خزعلي (فرزندشان) دچار توهم شده اند !!!
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین