bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۰۲۹۶

اعدام براي ربایندگان دختر جوان از مقابل آرايشگاه

سه مرد كه متهم هستند دختري را از مقابل يك آرايشگاه ربوده و مورد تعرض قرار داده‌اند به اعدام محكوم و دو نفر ديگر از متهمان اين پرونده از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شدند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱


سه مرد كه متهم هستند دختري را از مقابل يك آرايشگاه ربوده و مورد تعرض قرار داده‌اند به اعدام محكوم و دو نفر ديگر از متهمان اين پرونده از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شدند.

به گزارش شرق، شاكي اين پرونده كه دختري به نام رعنا است اواخر سال گذشته به پليس مراجعه كرد و گفت پنج جوان او را ربودند و به وي تجاوز كردند.

رعنا حادثه را اين‌طور شرح داد: «من از آرايشگاه بيرون آمدم و سوار آژانس شدم كه ناگهان اين افراد به خودرو حمله كردند و بعد از شكستن شيشه‌هاي ماشين من را بيرون كشيدند. آنها مرا به محل خلوتي بردند و چهار نفرشان به من تجاوز كردند.»

ماموران در جريان تحقيقات فهميدند پسري به نام سعيد كه به شاكي علاقه‌مند بود و هميشه با جواب رد وي مواجه مي‌شد اين نقشه را طراحي كرده است.

به اين ترتيب سعيد و چهار همدستش بازداشت شدند و در بازجويي‌ها به جرم‌شان اعتراف كردند. سعيد گفت: «چون رعنا به عشق من توجهي نداشت، مي‌خواستم او را ادب كنم تا بفهمد هيچ‌كس در برابر من نمي‌تواند مقاومت كند.»بعد از اعترافات متهمان آنها در شعبه 77 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.

در جلسه دادگاه هر پنج نفر گفتند هرگز به اين دختر آزاري نرسانده‌اند. سعيد نيز گفت: «من و رعنا مدتي با هم دوست بوديم و روزي كه در آرايشگاه بود خودش به من تلفن زد تا دنبالش بروم اما راننده آژانس با من درگير شد.»

هيات قضات بعد از پايان جلسه دادگاه به بررسي شواهد و مدارك موجود در اين پرونده پرداختند و به اين نتيجه رسيدند كه متهم رديف پنجم همان‌طور كه خود رعنا گفته، بي‌گناه است به همين دليل حكم تبرئه وي را صادر كردند.

آنها همچنين پي بردند متهم رديف چهار اگرچه در آدم‌ربايي دست داشته، به دختر جوان تجاوز نكرده است، به همين دليل وي را فقط به تحمل 10 سال حبس محكوم كردند و سپس به اين نتيجه رسيدند كه سعيد و متهمان رديف دوم و سوم همان طور كه رعنا شكايت كرده است گناهكار هستند به همين دليل هر كدام از اين سه را به يك‌بار اعدام و تحمل 10 سال زندان محكوم كردند.
 
مجله خواندنی ها
مجله فرارو