bato-adv
کد خبر: ۱۱۰۶۷۴

علی نیکزاد نامزد احتمالی جریان خاص؟

طی روزهای گذشته در برخی محافل سیاسی تهران شنیده شده است که در حلقه اصلی حامیان احمدی نژاد نامزدی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به صورت جدی مورد بررسی گرفته و در حال حاضر یکی از جدی ترین گزینه های نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از سوی احمدی نژاد و حلقه اطرافیانش به شمار می رود .
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

 در حالی که برخی منابع خبری طی سال های گذشته از نامزدی احتمالی اسفندیار رحیم مشایی به عنوان یار نزدیک احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری نام می بردند، اکنون از افزایش احتمال نامزدی وزیر راه و شهرسازی دولت دهم برای ریاست جمهوری یازدهم سخن گفته می شود.


 دی پرس نوشت: طی روزهای گذشته در برخی محافل سیاسی تهران شنیده شده است که در حلقه اصلی حامیان احمدی نژاد نامزدی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به صورت جدی مورد بررسی گرفته و در حال حاضر یکی از جدی ترین گزینه های نامزدی انتخابات ریاست جمهوری از سوی احمدی نژاد و حلقه اطرافیانش به شمار می رود .

علی نیکزاد در دولت احمدی نژاد به عنوان چهره ای اقتصادی شناخته می شود که در زمینه مسکن مهر فعالیت های زیادی کرده است . هواداران احمدی نژاد امیدوارند با نامزدی نیکزاد بتوانند ضمن دور کردن نکات سیاسی منفی که درباره مشایی و حلقه نزدیکان رئیس جمهور مطرح می شود، بار دیگر با شعار خدمت  و مهرورزی آرای طبقات فرودست جامعه را جلب کنند .

گفته می شود مطابق این تصمیم گیری ها نزدیکی و همراهی نیکزاد با حلقه نزدیکان رئیس جمهور به صورت جدی پنهان می شود و مشایی نیز در لاک سکوت فرو خواهد رفت ، تا بار دیگر یک چهره از همین حلقه که البته شهرتش در زمینه مسکن و اقتصاد بیشتر است بتواند با شعارهای سال 84 احمدی نژاد به احیای مدل احمدی نژاد 84 بپردازد و بار دیگر کرسی ریاست جمهوری را از آن حلقه اصلی نزدیکان احمدی نژاد و مشایی کند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
احمدينژاد ويارانش به تاريخ خواهند پيوست...

من پيش بيني ميكنم با سوابقي كه دارند حتي به مراتب وضعيتشون ناگوارتر و اسفناكتر از اصلاح طلباي تندرويي مثل مشاركت و مجاهدين انقلاب بشه...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین