bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۹۳۱۷

انتقاد پنجعلی از سرپرست جدید پرسپولیس

کاپیتان پیشین پرسپولیس تاکید کرد که سرپرست این تیم باید یک فرد بزرگ و کسی باشد که بازیکنان و تماشاگران قبولش داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۱

کاپیتان پیشین پرسپولیس تاکید کرد که سرپرست این تیم باید یک فرد بزرگ و کسی باشد که بازیکنان و تماشاگران قبولش داشته باشند.
 
محمد پنجعلی در مورد انتخاب سعید شیرینی به عنوان سرپرست پرسپولیس گفت: بارها گفته‌ایم یکی از پیشکسوتان پرسپولیس را انتخاب کنند اما در نهایت اتفاق دیگری افتاد. این همه آدم باسواد و با دانش در پرسپولیس داریم. می‌توانستند زادمهر را نگه دارند و چه دلیلی داشت ایشان را عوض کنند.
 
وی ادامه داد: به نفع پرسپولیس است که یک فرد بزرگ روی نیمکت تیم بنشیند؛ کسی که در این تیم بازی کرده و به جو پرسپولیس آشناست؛ کسی که بچه‌های تیم قبولش دارند و تماشاگران هم او را دوست دارند و حضورش روی نیکمت باعث خوشحالی هواداران است.
 
پنجعلی در پاسخ به اینکه برخی می‌گویند دوستی رویانیان و شیرینی در این انتخاب بوده عنوان کرد: مطمئنا این موضوع دخیل بوده و نمی‌تواند غیر از رفاقت دلیل دیگری مطرح باشد. نیمکت پرسپولیس جایگاه بزرگی است. سرپرستی وظیفه حساسی است و کسی که می‌خواهد با بچه‌ها زندگی کند و در اردوها و سفرها کنار آنها باشد باید یکی از جنس‌ خود بازیکنان باشد. این موضوع باعث می‌شود سرپرست بتواند ارتباط بهتری برقرار کند.
 
کاپیتان پیشین پرسپولیس در مورد اینکه قرار بود انتخاب سرپرست بر عهده کمیته فنی باشد تصریح کرد: مشکل ما هم همین است. کمیته فنی را در مقاطعی وسیله قرار می‌دهند تا کار خودشان را انجام دهند. هنگام انتخاب سرمربی کمیته فنی نظر دیگری داشت اما در عمل چیز دیگری اتفاق افتاد. همه مصاحبه کردند و گفتند مربی ایرانی بیاورید اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. من هم در این کمیته‌ها بودم اما وقتی متوجه شدم نمی‌توانم تاثیری در تصمیمات داشته باشم دیدم قشنگ‌تر است که نباشم. احترام پیشکسوت مهم است.
 
پنجعلی گفت: کسانی که اکنون در کمیته فنی هستند خاک خورده فوتبال هستند و یک دنیا تجربه دارند اما می‌بینیم که به نظر آنها اهمیت داده نمی‌شود. باید نظر این افراد اعمال شود چرا که آنها یک دنیا تجربه دارند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد پرسپولیس ضرر نکنند و تیم عملکرد خوبی داشته باشد.

ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
اقاي پنجعلي شما ها دلاليد مديرعامل حق انتخاب كادر سازمان رو كه داره . اگر ميخوايد كل اختيارات مديرعاملي رو به شما تفويض كنند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv