bato-adv
کد خبر: ۱۴۱۲۵۵

120 راس اسب، مهريه عجيب يک نو عروس

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
زني که از ادامه زندگي مشترک با شوهرش به تنگ آمده بود با حضور در دادگاه خانواده مهريه عجيب و غريبش را که 120راس اسب بود به اجرا گذاشت.

به گزارش خراسان، اين زن که شهلا نام دارد چند روز قبل به شعبه 268 دادگاه خانواده تهران رفت و گفت ديگر حاضر نيست با شوهرش زير يک سقف زندگي کند. او درباره اين تصميمش گفت: من و ساسان حدود 9 ماه قبل پاي سفره عقد نشستيم. چون من از کودکي علاقه زيادي به اسب داشتم 120 راس اسب را به عنوان مهريه ام تعيين کردم و ساسان هم موافقت کرد. اوايل زندگي مان فکر مي کردم او همان شوهر دلخواهم است اما رفته رفته متوجه شدم در انتخابم دچار اشتباه شده ام.

او شبها دير به خانه مي آمد و من بايد ساعتها منتظرش مي ماندم. اوايل صبوري مي کردم و به خاطر علاقه اي که به او داشتم حرفي نمي زدم اما وقتي اين رفتارش به يک رويه تبديل شد تصميم گرفتم با او صحبت کنم. ساسان مي گفت دوست دارد شبها را با دوستانش بگذراند و حاضر نيست آنها را رها کند. چند نفر از بزرگان فاميل را واسطه قرار دادم تا شايد ساسان دست از اين کارش بردارد اما فايده اي نداشت. آن زمان بود که تصميم گرفتم مهريه ام را به اجرا بگذارم و از او جدا شوم تا بتواند با خيال راحت به دوستانش برسد.

حالا او بايد 120 راس اسب را که مهريه قانوني من است بدهد. ديگر حاضر نيستم با چنين مردي زندگي کنم. به دنبال اظهارات اين زن قاضي وقت تازه اي را براي اين پرونده تعيين کرد تا با حضور مرد جوان درباره اين مهريه عجيب و غريب تصميم گيري شود.
برچسب ها: اسب مهریه نوعروس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو