bato-adv
کد خبر: ۱۴۱۴۴۱

هشدار وزیر به اخلالگران بازار مسکن

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
 وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عده‏ای قصد اخلال در بازار مسکن را دارند، گفت: اجازه تراکم غیر‏مجاز در شهر تهران داده نمی‏شود.
 
علی نیکزاد دقایقی پیش در حاشیه بازدید از طرح‏های مسکن مهر پردیس و تحویل نمادین قرارداد پیش‏فروش برخی واحدهای سایت خانه‏سازی «دره بهشت» این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر کسانی قصد اخلال در بازار مسکن را دارند.

وی ادامه داد: باید به این افراد اعلام کنم که به هیچ عنوان اجازه تراکم غیر‏مجاز در شهر تهران داده نخواهد شد.

نیکزاد اضافه کرد: سیستم‏های دولتی به ویژه بانک‏ها در حال خرید هستند، با این امید که با اخذ تراکم به سمت ساخت و ساز حرکت کنند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اما قطع به یقین نه کمیسیون ماده پنج، نه شهرداری تهران و نه شورای معماری و شهرسازی هیچ‏گاه چنین اجازه‏ای نمی‏دهند.

وی ادامه داد: قصد و هدف وزارت راه و شهرسازی، ادامه روند کار در بازار مسکن همراه با ثبات است؛ اما اگر کسی قصد اخلال در این امر را داشته باشد به شدت با این اخلالگران برخورد می‏شود.

تحویل خانه در تهران ظرف یک سال

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه بستر ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای همه افراد واجد شرایط و به دنبال خانه در تهران با آورده بالا در سایت‏های مختلفی نظیر «تهرانسر»، «حکیمیه»، «الهیه» و ... فراهم آمده است.

نیکزاد اضافه کرد: برای این افراد بر اساس قول‏های گذشته ظرف یک سال خانه ساخته می‏شود؛ اما اجازه بدهند محل قطعی این واحدهای مسکونی اعلام نشود.

وی ابراز داشت: خوشبختانه کار در طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس به ویژه در طرح‏های سه‏گانه 80 هزار واحدی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: همه خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز، تلفن و ... در این سه پروژه از نقطه صفر آغاز شد ه است.
برچسب ها: نیکزاد مسکن بازار
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv