bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۴۱۱۷

مادورو: لازم باشد براي حفظ انقلاب به زور هم متوسل می شویم

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
تسنيم نوشت:

رئيس جمهور موقت ونزوئلا ضمن اشاره به دستاوردهاي چاوز اعلام کرد که درصورت لزوم، براي حفظ انقلاب بوليواري به زور متوسل خواهند شد.

به گزارش پايگاه خبري اسپانيايي‌زبان «آمريکا اينفوبائه»؛ نيکلاس مادورو، رئيس جمهور موقت ونزوئلا شب گذشته(دوشنبه) در نخستين تبليغات انتخاباتي خود اعلام کرد که اگر لازم باشد به منظور حفظ انقلاب بوليواري و دستاوردهاي هوگو چاوز، رئيس جمهور فقيد ونزوئلا به زور متوسل خواهد شد.

وي در رابطه با چاوز اعلام کرد: «رهبرمان چاوز، مردي بود که توهين‌ها و اتهامات بسياري را تحمل کرد.»

وي در ادامه خطاب به پوزيسيون گفت: «اپوزيسيون بداند که بايد به احساسات مردم اين کشور احترام بگذارد؛ غم از دست دادن چاوز اندوه کوچکي نيست. ما ياد و خاطره چاوز را در قلبمان نگه خواهيم داشت.»

وي در ادامه افزود: «ما براي چاوز نبايد تنها يک دقيقه سکوت کنيم بلکه بايد قرن‌ها سکوت اختيار کنيم. ما براي چاوز سال‌ها خواهيم جنگيد. کساني که با چاوز مخالفت مي‌کردند نمي دانند چه آسيبي به مردم ونزوئلاي عزيزمان وارد مي‌کردند.»

مادورو اضافه کرد: «ما براي حفظ انقلابي که قربانيان زيادي در برداشت اگر لازم باشد به زور هم متوسل مي‌شويم، ما اين ممکت را به راحتي بدست نياورده‌ايم تا به راحتي از دست بدهيم.»
اظهارات مادورو شب گذشته پس از اينکه به صورت رسمي به عنوان رئيس جمهور ونزوئلا شد، ايراد شد.

چاوز، پيش از آخرين سفر خود به هاوانا، پايتخت کوبا از مردم ونزوئلا خواست تا در صورت برگزاري مجدد انتخابات، مادورو را به عنوان رئيس جمهور ونزوئلا انتخاب کنند.

انتخابات رياست جمهوري 14 آوريل برگزار خواهد شد. در اين انتخابات مادورو با انريکه کاپريلس رقابت خواهد کرد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv