bato-adv
کد خبر: ۱۴۷۵۳۷
مظفر مطرح کرد

نشست‌ نامزدهای ائتلاف پیشرفت با نخبگان

حسین مظفر در پایان جلسه کمیته‌های ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت از برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
حسین مظفر در پایان جلسه کمیته‌های ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت از برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی ائتلاف پیشرفت، حسین مظفر رییس ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت در پایان جلسه مسئولین کمیته و واحدهای ائتلاف پیشرفت از برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان خبر داد و اظهارداشت: بنا داریم تا زمان آغاز تبلیغات انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در نشستی با نخبگان و صاحبان اندیشه، نقطه نظرات آنها را دریافت کنیم و با برنامه‌ای جامع‌تر وارد فضای رقابت شویم.

وی افزود: چندین نشست تخصصی، برنامه‌ریزی شده که از جمله، نشست با اقتصاددانان، نشست با صاحبنظران و فعالان سیاسی و فعالان عرصه فرهنگ و همچنین نشستی با فعالان رسانه‌ای سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است که در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

مظفر اضافه کرد: البته نشستی نیز با ستادهای انتخاباتی سه نامزد ائتلاف پیشرفت و ستاد مرکزی ائتلاف در استان‌ها قبل از شروع تبلیغات خواهیم داشت.

وی در مورد برنامه این نشست‌های تخصصی گفت: برای هم‌افزایی گفتمانی، بررسی مشکلات و ارایه برنامه‌های ائتلاف پیشرفت به نخبگان این جلسات برگزار می‌شود همچنین تعدادی از اساتید دانشگاه، فعالین اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای و.. به ارایه دیگاه‌های خود می‌پردازند.

مظفر اضافه کرد: سال 92 سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفته که برای برگزاری انتخاباتی پرشور و دستیابی به سند چشم‌انداز در جهت عدالت و پیشرفت تلاش داریم در بین نخبگان یک هم‌افزایی گسترده شکل بگیرد.

رئیس ستاد ائتلاف پیشرفت افزود: اصلی‌ترین کارکردی که از برگزاری این نشست‌ها دنبال می‌کنیم برون رفت از مشکلات و معضلات کشور و حل فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

مظفر در خصوص روند همکاری سه عضو شورای ائتلاف پیشرفت گفت: همکاری اعضای ائتلاف با فرد منتخب با کوله‌باری پر از تجربه، مدیریت، کارآمدی و با سیاست‌های اخلاقی، عقلانی، اعتدالی در تدوین برنامه‌ها و انتخاب همکاران و تیم خدمتگزار ملت دریچه‌ای نوبد بخش را بر روی مردم عزیز ایران اسلامی خواهد گشود.

رئیس ستاد ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: این ائتلاف امیدوار است در جهت پیشرفت کشور گا‌های جدی بردارد و براساس راهبردی که رهبر معظم انقلاب در زمینه‌های مختلف تعیین نموده‌اند در اداره کشور موجبات اطمینان خاطر و آرامش  مردم عزیز را فراهم کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما همه اصولگرایان را به همگرایی و انسجام دعوت می‌کنیم و تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت تا کارآمدی حکومت دینی را نشان داده و مانع از حضور مخرب جریان فتنه، فساد و انحراف شویم.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو