bato-adv
کد خبر: ۱۵۰۴۷۲

ولایتی: اصولگرایان یک کاندیدا خواهند داشت

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: در نهایت از میان اصولگرایان تنها یک نفر کاندیدا می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
عضو ائتلاف پیشرفت گفت: در نهایت از میان اصولگرایان تنها یک نفر کاندیدا می‌شود.

به گزارش مهر، صبح امروز علی اکبر ولایتی با جمعی از خلبانان و نخبگان صنعت هوایی کشور دیدار کرد.  این دیدار که با موضوع "بررسی موانع و راهکارهای پیشرفت در صنعت هوایی" بود،خلبانان برنامه های ولایتی را در مورد صنعت هوایی کشور پرسیدند.

کاندیدای عضو ائتلاف برای پیشرفت، با بیان اینکه با تدبیر می توان چالش ها و مشکلات صنعت هوایی کشور را حل و فصل کرد، گفت: بکار گیری نیروی متخصص در صنعت هوایی، به روز کردن اطلاعات خلبانان و کارکنان نیروهای هوایی و بکارگیری عامل انسانی و استعداد ایرانی از راهکار هایی است که می توان در جهت ارتقاء این صنعت بهره گرفت.

وی خصوصی سازی را یکی از برنامه دولت آینده خود نام برد و گفت: باید در دولت آینده به سمت خصوصی سازی نه تنها در صنعت هوایی بلکه در تمام حوزه ها پیش رویم و دولت تنها نقش نظارتی داشته باشد.

ولایتی همچنین در پاسخ این سوال که چرا خصوصی‌سازی به طور دقیق و کامل اجرا نمی‌شود و تنها بخشی از کارهای دولتی به بخش‌های دیگر سپرده می‌شود، تصریح کرد: اینکه کار و درآمد را از یک جیب دولت، به جیب دیگر آن بدهند، خصوصی‌سازی نیست که این البته مخصوص این دولت هم نیست. اینکه بخشی از کارهای یک وزارتخانه به شرکت دولتی دیگری سپرده شود، هیچ هدف اقتصادی حاصل نخواهد شد. بسیاری از وزارتخانه‌ها برای جبران کمبود بودجه خود، از این شرکت‌ها استفاده می‌کنند که دستشان هم بازتر است و این بر کسی پوشیده نیست.

در پایان این نشست ولایتی در پاسخ به این سوال که سرانجام قالیباف به نفع جلیلی کنار خواهد کشید، گفت: نمی‌دانم والله! ولی در نهایت از میان اصولگرایان تنها یک نفر کاندیدا می‌شود.

بنابراین گزارش بعد از این نشست ولایتی در ادامه سفرهای استانی خود عازم مناطق شمالی کشور شد.

همچنین دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در سفر خود به مازندران و گلستان، برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود، با علما و نخبگان و مردم این شهر دیدار خواهد کرد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
پرطرفدارترین عناوین