bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۵۰۶۱

"وزارت اقتصاد سهام عدالت بازنشستگان را پرداخت نمي کند"

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۸۷
رييس کانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي با بيان اينکه عدم اجراي تعهدات وزارت اقتصاد در پرداخت سهام عدالت موجب نارضايتي شديد بازنشستگان تامين اجتماعي شده است،خواستار پرداخت سهام عدالت آنان شد.

علي اکبرخبازها"درگفت و گو با برنا گفت: تاکنون هيچ يک از جامعه بازنشستگان تامين اجتماعي موفق به دريافت سهام عدالت خود نشده اند. 

وي با اشاره به ارسال فرم هاي سهام عدالت از سوي وزارت اقتصاد و دارايي در 8 ماه گذشته افزود:سازمان تامين اجتماعي اين فرم ها را جهت تکميل در اختيار بازنشستگان قرار داده است؛ اين درحالي است که با وجود گذشت مدت زمان نسبتا طولاني هيچ پيگيري از سوي وزارت اقتصاد و دارايي صورت نگرفته است.

رييس کانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي تصريح کرد:هيچ يک از مسوولان وزارت اقتصاد و دارايي براي پاسخگويي دردسترس نيستند و مسوولان سازمان تامين اجتماعي نيز درمقابل مراجعه مکرر بازنشستگان به اين سازمان هيچ جوابي ندادند.

خبازها با بيان اينکه عدم پاسخگويي وزارت امور اقتصادي دارايي به عنوان مسوول سهام عدالت موجب بدبيني مردم به اين سازمان شده است گفت:با توجه به توقع ايجاد شده ميان مردم و توزيع فرم هاي سهام عدالت در 8 ماه گذشته انتظار ما و مردم از وزارت اقتصاد و دارايي تامين هر چه سريع تر آن است.

وي با اشاره به نارضايتي بخش افزود:با توجه به قرار گرفتن بازنشستگان تامين اجتماعي در دهک هاي دوم و سوم جامعه،پرداخت سهام عدالت اين قشر در اولويت قرار دارد.

به گفته وي ثبت نام کليه بازنشستگان تا آذر سال گذشته به پايان رسيده است.
برچسب ها: وزارت اقتصاد
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین