bato-adv
کد خبر: ۱۵۲۳۴۶

فرزندان نامزدها در رادیو ایران

مدیرگروه خانواده رادیو ایران گفت: در برنامه «خانه و خانواده» مهمترین دغدغه‌های امروز خانواده‌های ایرانی از زبان نامزدهای ریاست جمهوری در این برنامه بیان می شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
مدیرگروه خانواده رادیو ایران گفت: در برنامه «خانه و خانواده» مهمترین دغدغه‌های امروز خانواده‌های ایرانی از زبان نامزدهای ریاست جمهوری در این برنامه بیان می شود.

به گزارش تسنیم، ابراهیم صابری‌نژاد، مدیر گروه خانواده رادیو ایران گفت: گروه خانواده رادیو ایران با برنامه‌های قدیمی و ماندگار خود درصد ایجاد فرصت‌هایی است تا اعضاء خانواده آگاهانه در انتخابات 24 خرداد ماه امسال شرکت کنند. برنامه پر مخاطب "خانه و خانواده"  این روزها حال و هوای کاملا انتخاباتی دارد.

مجریان و کارشناسان این برنامه مباحث گوناگونی در مورد انتخابات با شنوندگان میلیونی خود در میان گذاشتند از مهارت های انتخاب صحیح به رأی اولی‌ها تا گفت‌وگوهای انتخاباتی درون خانواده.

صابری‌نژاد ادامه داد: برنامه سازان "خانه و خانواده" که برنامه‌شان در یکی از مناسب‌ترین ساعت‌های پخش  برنامه‌های رادیویی پخش می شود به بهانه انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انواع انتخاب‌های سرنوشت ساز زندگی را به خانواده‌ها یاد آور شدند؛ از انتخاب رشته تحصیلی و شغل مناسب تا گزینش همسر و همراه خوب زندگی!

صابری‌نژاد ادامه داد: گروه خانواده قصد دارد با اعضای خانواده‌های نامزدهای محترم ریاست جمهوری گفت‌وگو کند و تلاش خواهیم کرد تا اطلاعاتی از حال و هوای خانواده  این عزیزان در اختیار شنوندگان خود قرار دهیم تا به این وسیله در انتخاب صحیح به آن‌ها کمک کنیم به طور حتم کسی که می‌خواهد در قبال یک ملت بزرگ مسئولیت بپذیرد پیش از این وظایف خانوادگی‌اش را به نحو شایسته انجام داده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این سبک زندگی این افراد و تعاملات خانوادگی آنها می‌تواند الگوی مناسبی برای خیلی از خانواده‌های نوپای ایرانی باشد.

مدیر گروه خانواده رادیو ایران عنوان کرد: از سوی دیگر کوشش خواهیم کرد تا برنامه‌های این عزیزان را برای خانواده‌های خوب ایرانی جویا شویم و علاقمندیم از زبان آنها به دغدغه‌های امروز خانواده ایرانی اشاره کنیم.

فردا پسر عارف از پدر می‌گوید
سمانه حیدرزاده سردبیر برنامه «خانه و خانواده» گفت: در بسته انتخاباتی که در این برنامه پخش می شود خانواده نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در خصوص وقت پدر در خانواده صحبت می‌کنند.

وی افزود: از فرزندان نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اینکه پدر چقدر وقت در خانواده می گذارد؟ آخرین عکس خانوادگی که همه اعضای خانواده با هم گرفتند؟ اوقات فراغت و دیگر مسائل خانوادگی صحبت می‌شود.

تا به امروز خانواده‌های سید محمد غرضی، محسن رضایی و محمد باقر قالیباف از پدر وهمسر صحبت کرده‌اند.

"خانه و خانواده"  فردا یکشنبه 19 خرداد ماه با سردبیری محمد اسماعیل پور و گویندگی فاطمه آل عباس از رادیو ایران پخش می شود.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو