bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۰۳۹
موافقان و مخالفان کابینه در مجلس/ تکمیل می شود

بخشایش: آخوندی سهم ناطق نوری است و حجتی سهم عبدالله نوری!/ جلالی: برخی بر موج فتنه سوار شده اند/ بزرگواری: زنگنه بیاید و باز هم آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی میدان‌دار شود؟

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز با دستور کار بررسی و بحث در مورد خط مشی و اصول کلی دولت حسن روحانی و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
 جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز با دستور کار بررسی و بحث در مورد خط مشی و اصول کلی دولت حسن روحانی و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد، در ابتدا حجت‌الاسلام حسن روحانی، رییس‌جمهور به دفاع از وزرای پیشنهادی خود برای تشکیل کابینه یازدهم پرداخت.

پس از سخنرانی حسن روحانی در این جلسه، مخالفان و موافقان کلیات هیات دولت به سخنرانی پرداختند.


مخالف: حسینعلی حاجی دلیگانی
  • مخالفت بنده با تمامی برنامه یا تمامی وزرای شما نیست اما نکاتی را در برنامه شما دیدم که وظیفه خود دانستم از زبان مردم این نکات را به شما، مردم و وزرای پیشنهادی عرض کنم.
  •  این نکات شامل کاستی‌هایی است که در برنامه است و اولویت‌هایی است که به نظر می‌رسد در برنامه‌های شما دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد بعضی از افرادی که به عنوان وزرای پیشنهادی معرفی شده‌اند توانایی‌های لازم را نداشته باشند.
  • در سال 92 که یکی از مهم‌ترین مسائل نحوه ادامه دادن هدفمندی یارانه‌هاست. ما 42 هزار میلیارد تومان پرداختی یارانه داریم که از این میزان 28 هزار میلیارد تومان از محل گران شدن نفت و حامل‌های انرژی تامین می‌شود اما برای مابقی آن چه برنامه‌ای دارید، آیا قرار است حامل‌های انرژی گران شود که اگر اینطور باشد نحوه تامین زندگی مردم به چه صورت است و کسری این مقدار از کجا تامین می‌شود. برای بهبود وضعیت مردم در دولت تدبیر و امید چه تدبیری اندیشیده‌اید؟
  • مساله دیگری که اهمیت زیادی دارد پروژه‌های نیمه تمام در کشور است. در حال حاضر حدود 40 هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد اما در برنامه پیشنهادی شما پیش‌بینی خاصی در این باره صورت نگرفته است.
  • دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است اما دولت تدبیر و امید معین نکرده که برای تحقق آن و افزایش درآمد اقشار کم‌درآمد چه تدبیری دارد، آقای روحانی آیا به نظر شما با روزی 10 هزار تومان می‌شود زندگی کرد، خانه خرید و یا دختر به خانه بخت فرستاد؟
  • آیا شما و اعضای کابینه‌تان می‌دانند آمار خانواده‌های طلاق چه تعدادی است، برای زندگی معمولی این افراد و کسانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با 30، 40 هزار تومان مقرری ماهانه چه تدبیری اندیشیده شده است؟ برای بیمارانی که بیمه نیستند یا هستند اما هزینه درمان ندارند و به خاطر نداشتن هزینه در منزل می‌مانند و انتظار رفتن از دنیا را دارند چه تدبیری اندیشیده شده است؟ برای تبعیض‌های ناروا در پرداخت حقوق‌ها بین حقوق‌بگیران و بازنشستگان چه تدبیری اندیشیده شده است؟
  • شما گفته‌اید دولت عدالت هستید، عدالت قطعا حرکت بین حق و باطل نیست بلکه حرکت بین افراط و تفریط است، چگونه افرادی را به عنوان وزیر انتخاب کردید که با این گفته شما موافق نیستید، کسانی را معرفی کردید که اگر رای بیاورند حرکت های افراطی می‌کنند و به دنبال بسترسازی هستند. کسانی که در آزمون فتنه 88 رد شدند و سکوت کردند و از نظام دفاع نکردند و در جبهه مخالف ایستادند؟

احمد بخشایش؛ مخالف
  • نظام‌های دنیا به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند، نظام‌های ریاستی که فصل‌الخطاب با رییس‌جمهور است، مثل آمریکا؛ نظام‌های پارلمانی که فصل‌الخطاب با پارلمان است مثل ترکیه و نظام ایران که نظام نیمه ریاستی و نیمه پارلمانی است.
  • ما به این مساله می‌رسیم که آقای رییس‌جمهور فرمودند حقوقدان هستند، کابینه ایشان به یک شرکت سهامی عام بیشتر شبیه است، هر یک از افراد در کابینه ایشان سهمی گرفته‌اند مثلا آقای آخوندی سهم آقای ناطق نوری، آقای پورمحمدی سهم آیت‌الله آملی لاریجانی، آقای حجتی هم سهم عبدالله نوری است.
  • این چه پیوند و سیمانی است که در آینده می‌خواهد دولت را مستحکم نگه دارد، دولتی که باید شفاف و شیشه‌ای باشد، دولتی که باید از پشت آن همه چیز را دید.
  • آقای روحانی دولت شما دولت کارگزار شماره دو است همان که منتج به دولت احمدی‌نژاد شد، شما در مصاحبه‌هایتان بالاترین نقد را به او وارد کردید، آیا نباید گفت کابینه شما بر مبنای گذشته و چراغ راه آینده است؟ همان راه را طی می‌کند.
  • در دولت‌های هاشمی و خاتمی 500 نخبه داشتیم، شما هم از همان نخبه‌ها استفاده کردید پس این چه استفاده‌ای از نسل‌های بعدی و چرخش نخبگان است؟ آیا جوانگرایی نباید در کابینه شما سهم داشته باشد؟ سهم جوانان کجاست؟
  • سن این دولت به طور متوسط 62 سال است، دولت شما دولت سالمندان است.
  • شما فقط اصل 44 قانون اساسی را در نظر گرفته‌اید و آمال و آرزوهای خود را به جای مجلس گذاشتید و فکر می‌کنید باید جای مجلس را بگیرید.

محمد شوهانی نماینده مردم ایلام؛ موافق

  • اعتدال یکی از واژه های پربار در فرهنگ سیاسی و دینی ماست که روحانی در فرایند مبارزات انتخاباتی خویش با تفسیر و بیان این واژه آن را تبدیل به یک ترمولوژی سیاسی کرد.
  • همه مسئولین باید در راستای وفاق ملی تلاش کرده و دولت جدید را برای حل مشکلات همراهی کنند. مجلس نیز باید دولت و کابینه جدید را همراهی کند و در این شرایط خاص با توجه به مشکلات داخلی و خارجی باید کمک کنیم تا کابینه هرچه زود تر تشکیل شود.
  • کشور مدت ها از افراط و تفریط رنج برده و مردم امروز گفتمان اعتدال گرایی را برگزیدند ما نیز باید به کابینه اعتدال رای بدهیم تا از مردم دور نشویم.
  • تمام وزیران روحانی با مشی اعتدال سازگارند کمک کنیم تا کابینه اعتدال رای اعتماد بگیرد. باید به کابینه روحانی اعتماد کنیم چون مردم و کشورهای خارجی نظاره گر ما هستند که مجلس تا چه اندازه به همکاری با دولت پایبند است.
  • یازده نفر از کابینه روحانی از بهترین دانشگاه ها مدرک دکترا داشته و صاحب کتاب و مقاله داشتند.
  • اگر رئیس جمهور افرادی بی تجربه را به عنوان وزیر انتخاب می کرد مورد انتقاد مجلس قرار می گرفت شاید در صورت قبلی نیز از افراد با تجربه استفاده می کرد این مشکلات به وجود نمی آمد.
  • همه وزراء روحانی بپش از این تجربه وزارت یا معاونت وزرا را دارند و در خصوص تجربه نمره قابل قبولی را کسب می کنند.
  • در حالی که کشور دچار مشکلات متعدد اقتصادی است ما نیازمند تشکیل کابینه با تجربه هستیم. معدل سنی کابینه نقطه قوت است نه نقطه ضعف، علم و تجربه نقطه قوت کابینه است زیرا وزرا پس از انتخاب از کسب تجربه و شناخت وزارت خانه خود نخواهد بود.
  • شخصیت های سیاسی معتدل و انقلابی بر اساس مشی اعتدال از سوی روحانی برای وزارت خانه ها انتخاب شده اند و این به معنای شکل گیری شرکت سهامی در کابینه تدبیر نیست.

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود؛ موافق

  • ما در شرایطی دولت جدید را تشکیل می‌دهیم که هم به لحاظ داخلی مردم دارای مشکلات جدی معیشتی هستند و هم در سطح بین‌المللی مشکلات زیادی داریم.
  • در سال 91 ما با کسر بودجه شدید مواجه بودیم و از میزان 142 هزار میلیارد تومان بودجه، 5/94 هزار میلیارد تومان محقق شد، در سال 92 قطعا رقمی که تصویب کرده‌ایم محقق نخواهد شد، بدهکاری‌های دولت بالای 200 هزار میلیارد تومان است و میزان تورم در داخل کشور در بخش خروجی‌ها بر اساس آمار رسمی حدود 62 درصد است و به شکل میانگین 42 درصد تورم داریم.
  • دولت جدید در شرایط کمبود نقدینگی و عدم استفاده کامل از واحدهای صنعتی و بیکاری شدید تحصیل‌کردگان کشور را تحویل گرفته است.
  • در این وضعیت اگر ما به جای آقای روحانی باشیم کشور را باید با چه مدیرانی اداره کنیم؟ آیا ما فرصت آزمون و خطا داریم؟ آیا ما می‌توانیم کلاس اکابر تشکیل دهیم؟ آیا ما می‌توانیم دوره طرح کاد بگذرانیم و یا باید شخصیت‌هایی که توانایی مدیریت کشور را در شرایط فعلی را دارند بپذیریم.
  • همه ما مطلعیم که برخی از افراد پیشنهادی برای وزارت اصرار داشتند که وزیر نشوند، چرا که آنها هم درک درستی از مسائل کشور دارند و هم می دانند مسئولیت پذیرفتن در این شرایط کشور بسیار سخت است.
  • از این رو ما نباید به بهانه سن به دنبال رد کردن آنها باشیم. به نظر من این مسئله غیر منصفانه است و یا وارد کردن اتهامات دیگری همچون بحث شرکت سهامی بیجاست.
  • به نظر ما علی‌رغم برخی از نقاط ضعف، ترکیب کابینه از مجربین است و امیدواریم بتوانند با استفاده از مجربین کار را در دست بگیرند.
  • در مؤلفه‌هایی که آقای روحانی اشاره کردند، شرایط همچون اسلام‌مداری، دین‌مداری، صیانت از ارزش‌های دینی و دوری از افراط‌گری مشاهده می‌شود، برخی از شرایط نیز مربوط به پاک‌دستی و برخی دیگر مربوط به صلاحیت‌های حرفه‌ای بود.
  • در داخل مجلس برخی فضاسازی‌های حرفه‌ای انجام داده‌اند و این فضاسازی‌ها به نفع کشور نیست. بی‌تردید معیار ما در خصوص بحث فتنه بیانات مقام معظم رهبری است و هر کس که در فتنه است نباید عضو کابینه باشد.
  • ما باید به مر فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم و اینکه کسانی در ستاد افرادی بودند که از سوی شورای نگهبان تایید شدند، آیا می‌توان آنها را فتنه‌گر حساب کرد؟ کسانی که به کاندیداهای دیگر رای دادند را می‌توان فتنه‌گر حساب کرد؟ آیا کسانی که در چارچوب قانون به نتایج انتخابات اعتراض کردند را می‌توان فتنه‌گر حساب کرد؟ بطور حتم آنها فتنه‌گر نیستند.
  • کسانی که بعد از 29 خرداد و بیانات مقام معظم رهبری نقض قانون کردند و بعد از تایید نتیجه شورای نگهبان مردم را دعوت به تظاهرات خیابانی کردند می‌توانند جزو فتنه‌گران باشند.
  • برخی گرایشان در داخل مجلس است که 95 درصد مردم را جزو فتنه‌گران می داند و ما روی هر کسی که دست می‌گذاریم می‌گویند فتنه گر است. ما در ابتدای همین دوره زمانی که می‌خواستیم برای هیئت رئیسه انتخابات مشترک انجام دهیم برخی دوستان آمدند و گفتند که ما در مجلس 40 تا 50 فتنه‌گر داریم.
  • جلالی گفت: بقیه را نیز ساکت فتنه محسوب می‌کردند، برخی‌ها بالاخره بر موج فتنه سوار شدند و با فتنه تجارت کردند و بیشتر به فتنه پرداختند.
  • وی در پایان دفاع از کابینه دولت را به پیروی از اعتدال و اطاعت و پیروی تام از مقام معظم رهبری منوط کرد.

عطالله حکیمی نماینده رودبار؛ مخالف

  •  آقای روحانی! دکترا و سرهنگ نبودن باعث پیروزی نشد بلکه اجتهاد و لباس دینی شما باعث پیروزی شد. ولی متاسفانه بعد از پیروزی، درب ستاد شما به روی اصولگرایان بسته شد. متاسفانه بعد از انتخابات افرادی در ستاد شما جمع شدند که از اصحاب فتنه بوده و در انتخابات یار شما نبودند.
  • آقای روحانی! در جلسه‌ای که شما هم حضور داشتید، یکی از اصحاب فتنه خطاب به شما گفت که وقتی شما دبیر شورای امنیت ملی بودید و کروبی رئیس مجلس و خاتمی رئیس‌جمهور، شما نتوانستید کاری کنید. الان برای چه آمدید؟ مشکل رهبر انقلاب است. شما در پاسخ به این سخنان هیچ عکس العملی نشان ندادید و سکوت کردید. ولی یکی از فرزندان شهدا اعتراض و جلسه را ترک کرد.
  • ظریف صددرصد غربی فکر میکند و برای ملت ایران باید بگویم که پایان نامه فوق لیسانس و دکترای وی با چه کسی بوده است. آقای روحانی! چه خبر است و  چه فکری در سر دارید؟ آیا روحانی قبل از انتخابات با بعد از انتخابات متمایز و متفاوت است؟ چرا به دنبال احیای فتنه هستید؟ آیا دنبال کودتای سفید هستید؟ امیدوارم هرچه سریعتر تغییراتی در کابینه‌تان داشته و در مسیر نظام و ولایت حرکت کنید.
  • شما صحبت از قانونمندی کردید ولی معاون شما در اولین قدم نقض قانون کرد که دیوان عدالت اداری بر آن ایراد گرفت.
  • در جلسه‌ای که خدمت هاشمی رفسنجانی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را در اعتراض به سخنانش ترک کردیم. ولی شما خانواده وی را به مراسم تحلیف دعوت کردید.
  • آقای روحانی! کابینه شما بوی امنیتی می دهد و به دنبال احیای مسائلی هستید که تازه کشور از دستش راحت شده بود. آیا در کشور اینهمه جوان تحصیلکرده نیستند که برخیشان در کابینه استفاده شوند؟
  • آقای نعمت‌زاده را باید پدربزرگ صنعت بنامیم نه پدر صنعت.
  • نامه‌ای به رئیس‌جمهور درباره ستادهای مردمی تنظیم کردیم که تکلیف ستادها را مشخص کند. مجلس اجازه نخواهد داد فتنه‌ای دیگر صورت گیرد.


جعفری نماینده خلخال؛ موافق

  • دولت بهترین برنامه کاربردی را ارائه کرده است. مخالفین گفتند دولت برنامه ندارد در حالی که هم دولت و هم وزرا، برنامه های کاربردی بسیاری ارائه کردند. قاطعانه می گویم که این دولت با برنامه‌ترین دولت خواهد بود.

یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر؛ موافق

  • برخی از مخالفان کلیات برنامه‌های دولت حسن روحانی به جای مخالفت فحش دادند موافقان و مخالفان با استدلال و بر اساس برنامه صحبت کنند.
  • حضور گرم حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به پرشورشدن انتخابات و زنده کردن امید و نشاط در مردم کمک کرد.
  • آقای روحانی خیز بلندی برای توسعه پایدار کشور برداشته است. آقای روحانی می‌گوید شناخت کافی نسبت به مسائل مختلف کشور دارد. ایشان با همین شناخت اولویت‌بندی‌ها را مشخص و برنامه‌اش را تدوین کرده است.
  • آقای روحانی کابینه‌ای قوی تدارک دیده است که ان‌شاءالله شاهد توسعه پایدار کشور در آینده نه چندان دور خواهیم بود.
  • معیشت و مشکلات مردم در اولویت مجلس است و این مجلس بانشاط دولت را یاری خواهد کرد لذا آنهایی که نقد منصفانه نکردند، دوباره برنامه آقای روحانی را مطالعه کنند.

محمدعلی بزرگواری  کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ مخالف

  • مجلس باید مدرسی باشد. اینجا جای چاخان‌گویی و وکیل‌الدوله‌ها نیست. مطمئناً خود وزیرانی که رأی می‌آورند، با این چاپلوسان برخورد خواهند کرد. کسی تا دیروز دست احمدی‌نژاد را می‌بوسید، امروز چه کارها که نمی‌کند.
  • در دولت اصلاحات و دولت نهم و دهم شعار جوان‌گرایی گوش فلک را کرد کرد اما برویم از صندوق عتیقه آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی وزیر در بیاوریم؟ برخی از این وزرا را بخواهیم در برخی پروژه‌ها ببریم، باید سرم به آنها وصل کنیم. وقتی در رأس این نظام رهبری عزیز در طول 4 سال از فتنه 88 سخن می‌گویند که فتنه‌گران مملکت ما را به پرتگاه سقوط می‌بردند و نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده بودند، آیا رواست که از اهالی و طرفداران فتنه در کابینه استفاده کنیم؟ از کسانی که به نمایندگی از سران فتنه در جلسه با رهبری شرکت کردند؟ باز برویم از همین‌ افراد استفاده کنیم و آرامش کشور را به هم بزنیم؟ چرا حرف اساسی نزنیم؟ چرا اگر از فتنه حرف بزنیم، می‌گویند اینها افراطی هستند؟ پس رهبری اولین افراطی است!
  • ما با فتنه‌گران سر سازش نخواهیم داد. هزینه‌های بزرگی را به نظام تحمیل کردند. فقط از خدا می‌ترسم. از هیچ کس نمی‌ترسم. ما دوست شما هستیم و می‌خواهیم تعامل شما را پاسخ بدهیم. ما از انتخاب خیلی از وزرا و معاونان تشکر می‌کنیم اما بگذارید روی آنها که حرف داریم، حرف‌مان را بزنیم.
  • آقای زنگنه بیاید و باز هم آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی بیاید و میدان‌دار شود؟ نباید به او رأی داد. این آقازاده‌های دله‌دزد به نظام و روحانیت خیلی ضربه زدند.
  • بزرگواری افزود: امام راحل و شهدا از ما می‌خواهند نگذاریم نااهلان حاکم شوند.

اعتراض شدید به سخنان بزرگواری

  • پس از سخنان بزرگواری قاضی‌پور در تذکر آئین‌نامه‌ای تأکید کرد: «کسی حق ندارد در نظام جمهوری اسلامی در پشت تریبون اسم افراد را بیاورد.» لاریجانی هم تأکید کرد که تذکر شما درست است.
  • ایرج ندیمی نیز در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: «اتهام و فحش جفای به مجلس است. حرف‌هایی مانند دله‌دزد در شأن مجلس نیست.» لاریجانی نیز تأکید کرد: «فضای مجلس مخالف این حرف‌هاست و اسم افراد را بردن و تهمت و توهین کردن در شأن مجلس نیست.»
  • کمال‌الدین پیرمؤذن هم در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: «آن آقا اسم مدرس را هم می‌آورد. آیا مدرس چماق‌دار و بهتان‌زن بود؟» پیرموذن تاکید کرد که نباید اجازه داد نام مدرس و مجلس را خراب کنند.
  • جواد جهانگیرزاده در تذکری آئین‌نامه‌ای خاطرنشان کرد: «اگر ما قانونمند باشیم، نیازی به چماق نیست. انتظار مردم از ما این است که در یک فضای آرام‌تر بررسی کنیم. نباید تهمت زد و حرف‌هایی از جمله پیرمرد زد. رئیس‌جمهور مختار است که هر کسی را انتخاب کند.»
  • یونس اسدی تأکید کرد: «غرور و تکبر اجازه نداد این آخوند بزرگوار درست صحبت کند. خود ایشان هم می‌داند که چقدر دستمال‌کش دولت بوده است. حالا به من می‌گوید چاپلوس.»
  • لاریجانی تأکید کرد: «این کلمه چابلوس خوب نبود، شما هم چیزی روی آن نگذارید.»


 مهرداد بذرپاش نماینده تهران؛ مخالف کلیات

  • افراد شایسته‌ای در کابینه پیشنهادی روحانی حضور دارند اما بایدکمک کنیم آقای روحانی از ملاحظات و مصلحت‌اندیشی‌های تحمیلی عبور کند. چند تن از افراد مرتبط با فتنه 88 که برخی ابا دارند اسم فتنه را به کار ببرند، در کابینه حضور دارند که تحمیل شده‌اند. مجلس نمی‌تواند از این موضوع بگذرد. فتنه سوءتفاهم نبود. فتنه 88 یک شاخص انتخاب است. آنها علیه مردم کودتا کردند.
  • کابینه فعلی توان اجرای وعده‌های آقای روحانی را نخواهد داشت. این کابینه به شدت مسن است. کار اجرایی نیازمند حداقل 15 ساعت کار روزانه است. مردم انتظار دارند در زمان کوتاه به اوضاع آنها سر و سامان داده شود. با این شرایط کار به دست آقازاده‌ها خواهد افتاد و این یعنی انحراف از شعارهای دولت اعتدال. کابینه روحانی کابینه هاشمی است. آقای هاشمی بعد از اینکه شما ثبت‌نام کردید، کاندیدا شد و تا سه روز آخر هم از شما حمایت نکرد لذا شما بدانید که فقط به خدا و مردم بدهکار هستید. کابینه شما شرکت سهامی شده است. آیا در میان کاندیداهای ریاست جمهوری و دولت سابق هیچ کس شایسته نبود؟ شما گفتید من کلید دارم نه داس! هر کدام از مسئولان اقتصادی دولت شما تز اقتصادی خاص خود را دارند! آیا این هماهنگی است؟ می‌گویند شما ژنرال‌ها را انتخاب کرده‌اید؛ آیا بقیه سرباز هستند؟

علی لاریجانی در پایان جلسه علنی نوبت صبح مجلس تأکید کرد: برخی مطالب نباید گفته می‌شد. توهین بود. پیغامی رئیس قوه قضاییه داده‌اند که عرض می‌کنم. یکی از آقایان گفتند که رئیس قوه قضاییه سهمیه‌ای داشته است‌ اما ایشان پیغام دادند که این حرف ناصواب است و طبق قانون اساسی وزیر دادگستری باید با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه انتخاب شود که این سهمیه نیست، روند قانونی است. آن چیزی را هم که گفتند تصمیم معاون اول رئیس جمهور را رئیس دیوان عدالت خلاف قانون و ملغی دانستند، رئیس قوه قضاییه پیغام دادند که هیئت عمومی دیوان باید در این باره رأی دهند، لذ نظر رئیس دیوان نظر شخصی بوده است.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
سلام ودرود بر احمدی نژاد
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
دوستان عزیزی که از حضور برخی نمایندگان متحجر و عقده ای در مجلس تعجب می کنید باید بهتون بگم این دوستان از فرصتی که ما اکثریت دگر اندیش و تحول خواه جامعه با عدم حضور و خالی کردن صحنه بهشون دادیم تونستن اکثریت مجلس رو بدست بگیرند و با این ادبیات سخیف در مجلس خاطر ملتی را آزرده کنند.انشا الله در انتخابات بعدی مجلس جبران کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
اقایان مجلس را با دادگاه اشتباه گرفتند. فکر میکنند خودشان دادستان . نمایندگان هیئت منصفه و رییس مجلس رییس دادگاه است. خودشان اتهام میزنند خودشان هم محکوم میکنند
ناشناس
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
بزرگواري حرف دل مارازدهاست.آفرين براو
صهبا
Canada
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
خيلي پستي فرارو لياقتت همون جغد شبه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۲۸۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دکتر امید داریم به تدبیرت
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اقاي دليگاني به عنوان مخالف شما بايد اين سوالات را از اقاي احمدي نژاد مي كرديد اقاي روحاني كه تازه امدند نكنه ان موقع خواب بوديد يا بدليل بعضي از مسايل ساكت مانده بوديئ
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
متاسفانه بدعت بي احترامي به خانواده آقاي هاشمي كه توسط آقاي احمدي نژاد گذاشته شد بعد از رفتن ايشان هنوز پا بر جاست .
ژاله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تمام این سخنان رو از شبکه خبر دیدم و شنیدم....در تدبیر دکتر روحانی همین بس که به سخنان مخالفان وقعی ننهاد و بی توجهی کرد....تمام این نمایندگان مخالف انگار داشتن انشای نوشته شده ی شریعتمداری رو میخوندن.....مثلا نمایندگان ملتن اما افسوس از ذره ای غمخواری برای ملت...زمان رییس جمهور سابق زبونشون رو موش خورده بود!!!!!!!!!!
رزمنده هشت سال دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مخالفین دولت روحانی .چقدر بی ادب.وبی منطق. وهتاک. هستند؟؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جالبه رسایی و کوچک زاده و حسینیان و آقا تهرانی امروز مسئولیت را تفویض کردند به آقای حکیمی و بزرگوار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقاي فرارو ! فكر مي كنم كه هك شدي ! منفي ها خيلي غير طبيعي است......
11111111111111
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا یک عده ای دارن از نجابت مردم سوء استفاده میکنن مثل اینکه پیام رای ما رو برخی متوجه نشدن.اقای روحانی اینا دارن به نعمت زاده و زنگنه و نجفی و ظریف یعنی 4 ژنرال واقعی گیر میدن خیلی خنده داره اخه ادم چی بگه وقتی نماینده مردم ندونه که وزیر دادگستری رو باید رئیس قوه قضائیه پیشنهاد بده وقتی هنوز هم دم از اصحاب فتنه میزنن هنوز یک عده ای نمیدونن تعامل با سایرین نیازه عده ای دنبال اشتی ملی نیستن دنبال وحدت و انسجام مدنظر رهبری نیستن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چه نماینده گان مودبی انتخاب کردیم وای بر ما
Anti Devil
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پدرام و دیگر نظر دهندگان.
مگه دزدگیری کار بدیه؟؟؟
احمدی نژاد توهین نکرد بلکه گفت فرزندان آقای هاشمی و ناطق این ثروتهارو از کجا آوردن؟
طرفداری بی منطق شما باعث تعجبه.
این سوال ما هم هست که این همه ثروت از کجا اومده؟؟؟؟؟
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اگر هر كسي دزدي كنه قوه قضاييه هست دادگاه هست ..... به يه نماينده مجلس ربطي نداره اين ميشه تهمت و بي اقتدار خواندن قوه قضاييه آقاي Anti devil
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من فکر میکنم "جغد شب" اینجا جاش خالی و ببینه هم کیشاش چه .... پرونی میکنند!!!!
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نوبت نماینده اصلاح طلب که میشه هر حرفی بزنند از حق ملت دفاع کردند هرچند اگر خیلی تند باشه مردمی تره اما نماینده اصول گرا هرچی بگه بی ادبه ، هتاکه و ... قربون انصاف و اعتدال شما برم که همه از نوع 88 و 78 می باشد . دمن می دونم مثل دفعه های قبل هیچ وقت نظرم پخش نمی شه ولی همین که دست اندر کاران این سایت یک جانبه بخونن برام بسته....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جالب اصفهانی ها مخالف هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
و اردبیلی ها موافق
ایرانی عام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من که فکر نمیکنم این ها نماینده " مردم " اصفهان باشند!
همانگونه که در انتخابات مشخص شد چه کسانی نماینده مردمند و چه کسانی نماینده مردم نیستند!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ایا مردم می تونن تقاضای راهپیمایی بدن برای حمایت از وزراا ...؟؟ اینجوری که نمیشه هرکی بیاد جای مردم نظر بده ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چرا جوسازی میکنی؟ یه نماینده از اصفهان مخالف بود یکی هم از تهران.
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
وقتی بیشترین رای به اقای جلیلی در اصفهان بودش چه توقعی دارید که مخالف اقای روحانی نباشند این نمایندگان اصفهانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من به عنوان یک مشهدی بخاطر کریمی قدوسی متاسفم انشاالله دور بعد بیرونش میکنیم .
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بیشتر موافقها از آذربایجان بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
نمایندگان استان اردبیل روی ما اردبیلی ها رو سفید کردن از نماینده خلخال و مشگین گرفته تا پیرموذن نماینده اردبیل
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا باعث شرمندگیست که بعضیها اسم خود را گذاشته اند نماینده "ملت".
ظاهرا هنوز متوجه نشدند که چه گفتمانی رای آورده و چه گفتمانی سر و ته 10 میلیون هم نشد.
شبیه راز
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تا وکیل الدوله هایی مانند جلالی و توکلی و مطهری و قاضی پور هستند شما غم نخور!
ژاله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
شبیه راز!!!! نمیخواد اسمتو عوض کنی آفتاب پرست...میدونیم همون جغد شبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
شبیه راز و اینا!
اول اینکه وکیل الدوله رو مدیر جهانی شما تو این مملکت باب کرد. دوم اینکه این اشخاصی که نام بردی همه از بهترین نماینده های مجلس هستن که انگ وکیل الدوله ای که برازنده امثال کوچک زاده و رسایی و حسینیان و امثالهم است هرگز به اونها نمی چسپه...
Anti Devil
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
کلهم 18 میلیون.
احمدی نژاد 25000000 رای آورد ولی اون بلا رو سرش آوردید, حالا دموکرات شدید؟؟؟
نمایندگان ملت نباید فتنه گران و جلبکها و حامیانشون رو آدم حساب کنن.
اختلاف رای 200000 نفری و رای 50.6 رو انتخاب گفتمان نمیگن چون گفتمان شما برای 36%جامعه هست چون رای 36% جامعه رو آوردید و این هیچ چیز رو تغییر نمیده.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
anti devil فتنه گران امثال شمایید که مملکت رو به این روز انداخته اید مردم هم روز انتخابات جواب شما رو دادند این قدر هم این واژه ی ساختگی خودتان را تکرار نکنید اگر نه مردم جواب محکمی به شما می دهند و فتنه و جلبک های واقعی را با خاک انداز جمع می کنند
بینام
Canada
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مسئول محترم سانسور در فرارو اگر نظرات من رو اکثرا منتشر نمیکنی عیبی ندارد. اما این یکی را لطفا تسامح کن:
جلبک خواندن و یا مثل بعضی بزغاله و گوسفند خواندن دیگران نشانه ی شخصیت گوینده است. کمی احترام بد نیست.
mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
anti devil جان! شما اون 18 میلیون را به اضافه اون 16 میلیون که اصلا رای ندادن و ناراضی وضع موجود بودند و همچنین به اضافه اون 14 میلیونی که تو تشخیص و اعتراضشون به وضع موجود به غیر از جلیلی رای دادن بکن اوضاع دستت میاد.
کلنل
Canada
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
شبیه راز(بخوان مصباحی)،
یه کله پزی وا کن به اسم کله پزی فتنه! اینقدر فتنه فتنه می‌کنین حداقل یه پولی‌ ازش در بیارن گشنه نمیرین بده.
حامد
Germany
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
Anti Devil جان ، هر چي بگي اينا نوفهمن . اينا مثل برره اي ها ميخوان كار كنن. مثلا به آسمون نگاه ميكنن و ميگن الان داريم به زمين آب ميديم و ..... . اينا فقط و فقط خودشونو قبول دارن.
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقا من نمیدونم تو این 8 سال گذشته زبون این آقایون کجا بود که بگن با روزی 10000 تومن نمیشه زندگی کرد؟؟!!؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
البته بماند که 8 سال پیش با روزی 10000 تومن نسبتا راحت میشد زندگی کرد. اما الان با این پول یه تک اتاق نمور زیر همکف اونم کنار موتورخونه هم نمیشه اجاره کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بعضی از این نماینده‌ها چه جوری رأی آوردن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
با رای ندادن ما!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
..:)))))) وا نمیدونی مگه..!!
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
انشاالله انتخابات مجلس آتي،دست اين آقايون نماينده نما رو از خانه ملت كوتاه ميكنيم.بايد در انتخابات مجلس هم از روحاني حمايت كنيم و حماسه را كامل كنيم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آفرین
یک عده رأی ندادن این شد وضعمون که هرچی بی سواد و کوچه بازاریه شده نماینده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
کدوم رای رو میگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
افرین بر ناشناس 12:30
دقیقا بعضی از این نمایندگان که خیرخواه ملت ایران نیستند با رای ندادن ما ملت انتخاب شده اند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آخه اون کاندیداهای دیگر مجلس که به مجلس راه پیدا نکردند تفاوت زیادی با اینهای که به مجلس اومدند نداشتند و گرنه حتما" مردم در انتخابات شر کت می کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
با فیلتر و غربال کردن شایسته ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
یادتون باشه انتخابات بعدی مجلس همه رای بدین نتیجه سبک شمردن انتخابات مجلس رو داریم میبینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
روحانی که اعتدالگرا است با کابینه اش اینجوری برخورد می کنند وای به حال عارف میخواست کابینه اصلاح طلب معرفی کنه
امیدوارم مردم ما همیشه پای صندوف رای باشند تا تندروها به مجلس راه پیدا نکنند
باور کنیم که شرکت ما در انتخابات با سرنوشتمان گره خورده. نمونه اش همین مجلس!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
به امید پیروزی اصلاح طلبان در انتخاب بعدی مجلس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
هی هی هی
چقدر ساده ای!!
ناشناس
Germany
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بی ادب تازه میفهمم تو مجلس چه خبره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تازه میفهمه:-)))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مردم رودبار نمایندشون رو ببینند چه آدمیست!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا برای مردم رودبار متأسف هستم که همچین فردی آنها را نمایندگی می کند.
ایرانی بدون نماینده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بیشتر این افراد وکیل الدوله با رای چندهزارتایی هستند نه نماینده مردم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مخالفم دوست عزیز.. وقتی مردم رای نمیدن نتیجش میشه همین که می بینید..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
صرفا جهت اطلاع باید بگم این نماینده در انتخابات طرفدار روحانی بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
مردم رودبار و اهالی ارتفاعات زیبای گیلان و مناطق باستانی مثل مارلیک و درفک و داماش هرگز تند رو خشک مقدس و افراطی نبودن و نیستند این آقایان با ایجاد شرایط خاص و رانت و عدم وجود رقابت صحیح به مجلس راه پیدا کرده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اینکه باید در رگهای مدیریت کلان کشور خون تازه ای وارد شود اصلا حرفی نیست اما این نماینده محترم زمانی که یک کشتی گیر را وزیر اقتصاد کردند و ایشان و دوستانشان مملکت را به این روز انداختند کجا تشریف داشتند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
کشتی گیری که چنان اقتصاد ایران را بر زمین زد که رستم سهراب را نزد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
عزیز جان چرا حرف مفت میزنی؟! اگه یه وزیر ورزشکار باشه ایراد داره؟!
نوید ر
United States of America
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
یعنی موندم توی کار بعضی از این نماینده هایی که هنوز درحال سوزشن!!!
راستی اون نماینده هایی که با خیال راحت به این و اون تهمت میزنن اگه ازشون شکایت بشه، در دوران نمایندگیشون بهش رسیدگی میشه یا بعد از دوره نمایندگیشون؟؟
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نمایندگان در حیطه مسئولیت نمایندگی شان آزادند در باره هر مسایلی صحبت کنند اما قانونگذار حق ایراد اتهام (تهمت) و هتاکی را به هیچیک از نمایندگان نداده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خوبست چهره هائي كه ميخواهند چوب لاي چرخ دولت بگذارند براي ملت مشخص ميشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
منفعت طلبها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
و همچنين نمايندگاني كه راي خودشون رو فروختند بايد مشخص بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من كه موندم كه مگه اينها ارث و ميراث پدرشونه كه سهم خواهى ميكنن؟؟؟
ناشناس
Germany
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
به بعضی از این نماینده ها باید گفت آبو بریز اونجا که ... امروز که صحن رو دیدم متوجه شدم بهترین مخاطب برای این نماینده ها همون احمدی نژاده که جوابشونو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نماینده محترم رودبار لباس آقای روحانی دلیل رای آوردن نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ما به تفکر روحانی و افرادی که از ایشان حمایت کرد رأی دادیم نه لباس ایشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تن آدمی شریف است به جان آدمیت................
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بعضی از این آقایان نماینده در حد شورای شهر هم نیستند حال چگونه وارد مجلس شده وجایگاه مجلس را نزول داده اند خدا میداندمثل آقای حکیمی
ایلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نطق اقای حکیمی ادمو یاد اولین انشای کلاس سوم ابتدایی میندازه.بدون دخل و تصرف خنده بازار پخش می کنه
عبد الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ایلام جان برنامه خنده بازار دستپخت دولت احمدی نژاد و همین نماینده هاست که به همه کس توهین می کنند و تهمت می زنند و تمسخر می کنند و باکیشون هم نیست . امیدوارم بساط این امور چه از صدا و سیما و مجلس , چه در جامعه برچیده شه
اتحاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
پس زاكاني راچي ميگي
لرستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ادب مرد به از دولت اوست!!!!!
آقای بذرپاش 8 سال که شما و اون اربابتون مملکت رو شخم زدید با 20 سال کار کردن هم درست نمیشه حالا میای میگی باید جوان باشن که سه سوته ردیفش کنن.
یه خرده به آخرت هم بیندیش!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جناب بذرپاش موقتا شما نماينده اون 50 -60 هزار نفري كه دوره قبل مجلس احساس تكليف شرعي كردن به امثال شما راي دادن هستيد . ان شا ا... با اميدي كه در مردم بوجود آمده در دوره بعد انتخابات مجلس نماينده هاي واقعي با راي بالاي ميليون مي روند توي مجلس و اونها حق دارن بگن ما نماينده واقعي مردم هستيم و از حق مردم دم بزنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جالبه ایشون در مورد انتصاب برخی وزیران به جهت رو در واسی رییس جمهور گفتن در حالیکه همه یادشون هست که خود آقای بذرپاش به جهت خوش‌خدمتی در انتخابات 83 اون هم از جایگاه رییس بسیج دانشگاه، رییس جمهور وقت رو جوری در رو در واسی قرار دادند که بدون هیچ تجربه و پیشینه‌ای پستهای مهمی مثل مدیرعاملی پارس خودرو و سایپا رو به ایشون سپرد. آدم نمی‌دونه یه وقتایی در توصیف اعتماد به نفس زیادیه بعضیا از چه الفاظی استفاد کنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ناشناس12:36 البته به شرطی که امیده تا اون روز باقی بمونه دعا کن بمونه نگو قطعا می مونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقاي ذليگاني كاستي هاي دولت احمدي نژاد را به حساب روحاني چرا مي نويسي آنموقع كجا بوديد نكنه آن موقع زبان باز نكرده بودي و الان زبانت باشده است گراني و بي پولي تورم بيكاري عدم بهداشت كمبود دارو هزينه سرس ام آور بهداشت و بيمارستان و..... زايده دولت احمدي نژاد است حضرتعالي بايد آن موقع احمدي نژاد را به مجلس مي كشاندي و اين سوالات را از وي مي كردي نه حالا كه آقاي روحاني تازه مي خواهد كار را شروع كند واي بر شما ها كه وارد مجلس شده ايد و به خاطر منافع شخصي خود حرف مي زنيد واي بر شما و واي بر كسانيكه به شما راي دادند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
از وقتی احمدی نژاد رفته انگار بعضی ها تخم کفتر خوردن نطقشون وا شده دائم انتقاد می کنن...هر چی هم میگن میراث مدیریت جهانیه که می خوان به پای روحانی بنویسن. اینها زد مردم و کشورن...
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ان موقع منافع مالی ایشان به خطر می افتاد
سعdn
Germany
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
هر کسی از داشتن این مجلس و نمایندگانش شرمگین میشودوشرم بر شما باد
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
داداش کدوم طرفی هستی؟
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
سامان جان این آقا که جمله دوپهلویی نگفتن که شما نفهمیدی کدوم طرفی هستن گفتن شرم بر این نمایندگان مجلس باد البته بعضی شان با این نحوه مخالفت و دفاع
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
وقتی یه عده با شام و نهار دادن و کارت شارژ میزن مجلس نمونش میشه همینی که دیدید!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعاااااااااا....
الهه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آفرین!
بهشتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
توصیه میکنم کلیپ سخنرانی این اقایون رو تو گوشی داشته باشین اگه کسی نمیدونه افراط و افراط گری یعنی چی براش پخش کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
افراط شکست خورده است در طول تاریخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چرا با هاشمی اینقدر بد هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نونشون تو فتنه است دیگه. اصظلاحا به این جماعت کاسبان فته گفته می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
حالا کی با آقای هاشمی خوبه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مردم هم به صورت مشروط به آقای هاشمی روی خوش نشان دادند وگرنه.......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چون خیلی چیزها میدونند که من وشما از اون بیخبریم.آره بابام جان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این اراجیف نشون میده چقدر اشتباهه که انتخابات مجلسو دست کم گرفت..البته خوبه تجربه میشه برا انتخابات بعدی
فیروزآباد فارس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
موافقم.آفرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ادم از داشتن همچین نماینده های دروغگویی شرمش میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعیات گفته شده ولی در زبانی بد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا امثال اسدی شرم آور هستند........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ناشناس 13:22 واقعیت در انتخاب مردم با وجود دانستن حمایت هاشمی و خاتمی از روحانی است ولاغیر.
r
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اتفاقا اقای اسدی خوب هم گفت یاشاسین نماینده مشگین شهر
عوام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دله دزد ! حرف قشنگی نیست مگه آفتابه دزدیده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
فکر نکنم معنای دله دزد و بلد باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
البته آفتابش طلا بوده...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اگر نمی گفت دله دزد پس چی باید میگفت که منظورش رو برسونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقاي نماينده ما هم قبول داريم كه «اینجا (مجلس) جای چاخان‌گویی و وکیل‌الدوله‌ها نیست». خوب، انشاءالله كي استعفا مي دهيد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقای بذرپاش شما هم جزو آقا زاده ها هستید لطفا ...
اون آقایی هم که در ستاد شما بر روی اصولگراها بسته شد ما اگر می خواستیم اصولگرا ها سر کار باشند که به روحانی رأی نمیدادیم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
باید در انتخابات 2 سال آینده مجلس مانند انتخابات ریاست جمهوری اسباب و اثاث یک مشت آدمی که صلاحیت ورود به مجلس را نداشتند و عدم مشارکت مردم باعث ورودشان به خانه ملت شد را بیرون ریخت.
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
منفی اشتباه دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بالاخره انتخابات رو قبول کردید؟حالا با دروغ تقلب چه می کنید؟با کشایی که براساس این دروغ فریبتون دادن چه معامله ای می کنید؟واقعا ساده اید که یک عده قدرت طلب ازتون سواری گرفتن با این ساده لوحی تون چه جوری کنار میاین؟
ناشناس
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
حالم بهم خورد
علی
Germany
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آیا ادعای تقلب در سال 88 با اعتدال جور در میاد ؟
ایشالله این 4-5 وزیر که نماد با قانون شکنان عمراهی کردند رأی عدم اعتماد بگیرند تا به منش قانون گرایی و اعتدال دکتر روحانی عزیز خدشه وارد نشه
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
شما اول برو سواد یاد بگیر بعدبیا نظر بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ببخشیداشتباهی مثبت زدم . امیدوارم تمام وزرا با رای بالا شروع به کار کنند ، این خواست ملت است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعاً جای شرمندگی داره. من از اهالی رودبارم. آخه من نمیدونم این آقای حکیمی بر مبنای چه اصلی رفتارهاش رو تنظیم میکنه؟؟؟ تا قبل از اعلام اسامی کابینه، با افتخار خودشو نماینده آقای روحانی معرفی میکرد و حتی رئیس ستاد مردمیش هم بود، الان اینجوری موضع گرفته؟؟؟؟؟؟ باید پرسید علتش چی میتونه باشه که مسلمن بر عاقلان پوشیده نیست؟؟؟؟؟؟ لاکردار این مقام و منصب چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
لابد توی کابینه بهش سهمی ندادند آخه بعضیا برای خدا و خلق خدا کار نمی کنند برای سهم خواهی کار می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خطاب به اون نماینده بی ادب هتاک میگم که رای به دکتر روحانی رای به پایان بی ادبی و بد اخلاقی و خرابکاری شما و امثال شماها به خصوص در این چهار سال بود . ملت خوب جوابتون را داد. بیا و رای ملت رو بفهم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چطور اصولگرایانی که سنشون بسیار بالاتره و مناصب بسیار مهمتری در اختیار دارن سرم نیازی ندارن و تا ابد باید پست داشته باشن ولی نوبت اصلاح طلبها و غیر اصولگراها که میشه انقدر سن و سال مهم میشه ؟ مثلا دولت قبلی که جوانها رو آورد و با آزمون و خطا مملکت رو به این روز انداخت خیلی خوب بود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این مجلس نیز مانند دولت دهم بگذرد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این 4سال دولت بگذرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
8سال +8 سال +8سال........................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
و عمر بیهوده ما هم بگذرد....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اصطلاح کاسبین فتنه که اقای مطهری آن را طرح کرده‌اند، بسیار اصطلاح کامل و رسایی است. برخی از این نمایندگان منفعت خود را در حاکمیت فضای بسته و امنیتی همراه با یاس و ناامیدی در جامعه می‌بینند و از این نشاط ایجادشده در جامعه هراسانند. اینها به خوبی می‌دانند که اگر فضا کمی باز شود و در نتیجه در انتخابات بعدی نمایندگان سایر سلایق و عقاید فرصت عرض اندام داشته باشند، اینها نه تنها دیگر روی صندلیهای سبز مجلس را نخواهند دید بلکه رؤیای آن را هم در زیباترین خواب‌هایشان نیز نخواهند پروراند!
بي نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بذاريد اين شيخ اصلاحات كار خودش را انجام دهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خودش بدش میاد از کلمه اصلاحات استفاده کنه ( البته بعد از انتخابات) حالا تو هی بگو شیخ اصلاحات!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
شیخ دیپلمات ! در خارج هم ایشون رو با این لقب می شناسند.
ناشناس
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چقدر این بزرگواری بی ادبه واقعا یرای خودمان که همچین نماینده های بی تربیتی داریم متاسفم واسه همین خارج از کشور برای ایرانیها ارزش قائل نیستند دیگه فکر میکنند همه ایرانیها بی تربیت اند
نیلو
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
فکر کنم از اون افرادی باشه که موقع رانندگی سرشونوبیرون میکنند وهر چی از دهنشون در میاد به راننده های سایر خودروها میگن چون خوشونو صاحب حق می دونند و دیگران هیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دقیقا مثل آقای اسدی
ناشناس
-
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
حیف از اسدی که اسمشو تو ببری
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا متاسف شدم با دیدن این مجلس . میگه تو غرب تحصیل کردن نباید تو کابینه باشن ببی کیا برا مون تصمیم میگیرن تو لباس روحانیت توهین میکنه کسی نیس جولوشو بگیره خدا به دادمون برسه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آخه ایشون فقط کسانی رو که با سهمیه و پارتی تو دانشگاه آزاد خودمون مدرک گرفتن قبول دارن چون اگه تخصص ندارن ولی تعهد به اقایان دارن
شهروند شهرستانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعن جای تاسف است برای ملت از داشتن چنین نمایندگانی.
عبد الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ما حق تاسف خوردن نداریم , چون انتخابات گذشته مجلس رو شرکت نکردیم و این شد . دور بعد ان شاء ا.. در مجلس خانه تکانی خواهیم داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جناب آقای بزرگواری
اگرمسلمان هستی ؛تهمت نزن ؛حتی اگردرست باشدنبایدعنوان کنی ؛مجلس جای بزرگان است .واقعاجای تاسف است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اين ايرادات و انتقادات وتهمت ها به شخص آقاي روحاني و وزراي پيشنهادي نيست بلكه توهين به انتخاب مردم است زيرا روحاني با همين روحيه و با همين افكار مورد تاييد مردم قرار گرفت!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این نماینده ها با رای کی رفتن مجلس؟؟؟؟؟؟
عبد الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ناشناس 1331 : با رای نداده من و شما ! اینبارم رای نمی دادیم امثال اینا رئیس جمهور میشدن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آهاي ي ي ي ي ي ي ي
مردم ببينيد اختلاف فكري نمايندگان را با احاد ملت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آحاد ملت به این نماینده ها رای دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بعضی ها به 30 هزار تا رای اومدن مجلس
روح الامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ناشناس 1332 : آحاد ملت به روحانی رای دادن . آحاد ملت دور بعد مجلس , به نماینده های لایق رای می دهند . یادت بمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا حالم به هم خورد... بخل و فضاحت و تهمت تا کجا؟ اینا کی هستن در مجلس به جای تلاش برای اتحاد و اعتلای کشور و ملت.. در گیر مسائل جناخی هستن..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دشمنای داخلی اند که چشم ندارن وضع مملکت سر و سامون بگیره ..فتنه هم خودشونن..
ناشناس
United States of America
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
شورای نگهابان صلاحیت اینا رو تایید میکنه بعد مطهری رو اول رد میکنه بعد تایید میکنه!!!!!!!
ادبیاتشون به رئیسشون رفته
دیگه از این خبرا نیست اون ... رو لولو برد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آره. آقای اسدی از دستمال کشی خوب گفت!!!!
خرم آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من وچندتا ازدوستان لر عزیزم که واقعأهیچ موقع اهل چابلوسی نبودیم بشدت مواضع بزرگواری رانمیپسندیم وواقعأ تاسف خوردیم که این آقا خودشو لر معرفی کرد لر هیچموقع تهمت وافترا به هیچ بنده خدایی نمیزنه وبازم تاسف ازاینکه این آقا خودشو لرمعرفی کرد میباست خودشو سخنگوی پایداری معرفی میکرد نه لرباغیرت ‏،انشالله که به راه راست هدایت بشودمتاسفیم براش
الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نمی دانم چرا جدیدا توهین و فحش و ناسزا گویی و عربده کشی و چماق داری روش و منش بعضی روحانیون که باید و باید الگوی تمامی مردم چه کوچک و بزرگ باشند! شده است!!!
ایلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
در جهان سیاست هیچ اصل کلی که برای همیشه درست باشد وجود ندارد .مدیران باید جوان باشند یا پیر؟پاسخ این پرسش را نیازهای روز می دهد ایا امروز با داشتن معضلاتی چون تورم رکود بیکاری تحریم و..وقت انست که بیایم مدیر جوان برای پست های کلان تربیت کنیم؟یا بهتر است از مدیران جوان با شرایط کنونی درلایه های میانی مدیریت استفاده کنیم؟ در یک کلام ایرادات مخالفین،کینه توزانه و شرم اور بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چرا منفی زدید؟نکنه...!؟
مشکوک میزنی فرارو!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چه نماینده های بی ادبی ... لباس پیامبر به تن دارن و اینقدر فحاشی وبی ادبی میکنن ، بیچاره ملتی که نماینده هاش اینها هستن!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقایونی که مخالف هستن و بحث استفاده از نخبگان جوان رو مطرح میکنن متوجه هستن که الان کشور در شرایط بحرانی قرار داره و وقت آزمون و خطا نیست و باید از افرادی در کابینه استفاده بشه که قبلاً امتحان خودشون رو پس دادن؟ متاسفانه متوجه نیستن.
یک جوان ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من نمیدونم از کی تا حالا اینا دلشون برای جوونها میسوزه؟ حداقل اگه میگفتن جوون باصلاحیت یک چیزی . شاید باور میکردم که دارن برای مملکت و جوونهاش دل میسوزونن! ولی اینایی که من میشناسم میخوان از این قضیه هم استفاده پوپولیستی ببرن. نه آقایون ما به تمام زبانها گفته ایم که شما باید سوار اتوبوستان بشید و برگردید ولایات خودتان . البته اگه مردم راهتون بدن!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقاي بزرگوار كه بر عكس اسم فاميلت زياد هم بزرگوار نيستي تو چطور وارد مجلس شدي كي به شما راي داده ؟ فكر كنم كسانيكه به شما راي دادن الان خجالت زده هستند شما اگر اخلاق اسلامي داشتيد كه اينهمه از اخلاق اسلامي دم مزنيد در مجلس از تريبون مجلس حرف بي ربط نمي زديد به كسي توهين نمي كردي تو كي هستي كه به جاي مردم تصميم بگيري مگر مجلس ارثيه پدر شما است كه دادمي زنيد تو پيامبر اسلام بالاتري پيامبر (ص) وقتي وارد مكه شد ابوسفيان را بخشيد زنش را بخشيد تو كي هستي قاشق داغتر از آش شدي ؟ آقاي لاريجاني به عنوان رئيس مجلس بايد بلند گوي اين نماينده فحاش را قطع مي كرديد نه اينهكه فقط بگويي كلمه چاپلوس خوب نبود شما رئيس جلسه هستي چرا اجازه مي دهيد هر نااهلي هر چه دلش خواست از جايگاه مجلس به خورد ملت بدهد واقعا جاي تاسف است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
very goooooooooood
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مخالفان اصولگرایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دله دزد کسی که پرونده سه هزارمیلیاردی داره.دله دزدکسی که در اختلاس بیمه پرونده داره و...
اگه اون آقازاده دزدبود تابه حال احمدی نژاد چندین مرتبه ایشون رو روسای جهان کرده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نماینده ای که به یه روستا شام داده اومده تو مجلس حق نداره در مورد رییس جمهور عزیز و منتخب ملت اینطوری حرف بزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
عصاره فضایل ملت را هم دیدیم!!!مخصوصا نماینده جبهه پایداری بزرگواری!!!!!!!!!!
LILI
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
قصد توهین به کسی روندارم ولی به نظرم بدتراز این نمایندگان دستمال کش دولت قبلی کسانی هستند که به اونا رای دادند وبدترازاونا ماهاهستیم که با رای ندادن باعث جولان دادن این جور افکار متحجرانه درمجلس میشیم
کارسختی داری خدا پشت وپناهت روحانی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
توهین، منعت طلبی، بد اخلاقی، افراطی گری
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اگر مهدي هاشمي هم شكايت نكند دادستان كل كشور به عنوان مدعي العموم بايد آقاي بزرگواري را به دادگاه فرابخواند و بازخواست كند به علت اينكه از يك تريبون رسمي و در صحن علني مجلس و در برابر ديدگان ميليونها ببننده تلويزيوني بار ديگر يادآور خاطره تلخ مناظره سال 88 شد. مهدي هاشمي كه با پاي خود به دادگاه رفته است تا محاكمه شود. اين چه سخنان ناجوانمردانه اي است كه مرتبا تكرار مي شود؟ اتفاقا به نظر من اين سخنان آقاي بزرگواري . توهين به قوه قضاييه است كه در جايگاه قاضي قرار مي گيرد و آشكار تهمت دزدي به يك فرد مي زند.
ضمنا آقاي حكيمي اگر در مورد ادعايشان درباره سخن هاشمي درباره اعضاي شوراي نگهبان كه ماشين امضاي رهبري هستند سندي دارند به دادگاه ارائه كنند وگرنه قوه قضاييه نبايد از اين ادعاها و اتهامات . بي توجه عبور كند زيرا اگر جلوي اين اتهام زنيها زودتر گرفته مي شد فضاي سياسي كشور به سمت بداخلاقي و التهاب و تنش پيش نمي رفت . قوه قضاييه نبايد به خاطر نجابت آقايان هاشمي يا خاتمي . با بداخلاقي و تهمت زني و ... مماشات كند و بايد مر قانون را اجرا كند و عدالت را رعايت كند. ضمنا آقاي بزرگواري علنا برخي اعضاي كابينه را فتنه گر و نااهلان خواندند. ايشان نيز بايد به دادگاه فراخوانده شوند.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
فقط باید بگویم ادب مرد به ازدولت اوست.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
سابقه آقای حکیمی تظاهر به افشاگری است این کارها پسندیده نیست
داريوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقاي نماينده، آب رو بريز همونجايي كه ميسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خواهشمند است از اين ادبيات استفاده نكنيد. استفاده از اين اصطلاحات شان مان را پايين مياورد دور از جان قبلي ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بعضیا احترام لباس روحانیت را هم رعایت نمکینن...فقط تهمت میزنن و غیبت میکنن شما که این لباس تنت چرا..شما باعث دزدیدن دین مردم میشید..شما باعث بدبینی مردم میشید واای بر شما...
مردم فهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقا اینا کی میفهمند که مردم اونا رو نمیخوان؟ یا بهتره بگم کی میخوان از خواب بیدار شن؟
جمع کنید برید دیگه تا خودمون جمعتون نکردیم!
دیگه دارید حوصله مون رو سر میبرید. درسته که ما اهل تدبیر و آرامشیم ولی شماها دیگه دارید زیادی روتون رو زیاد میکنید . ما شما مثلا" اصولگراها رو نمیخواهیییییییییییییم.
نا شناس
Germany
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
به نمایندگان مجلس توصیه میشود به انتخاب مردم توهین نکنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
می خواهند از مردم انتقام بگیرند
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تعداد کم مخالفان ثبت نام کننده نسبت به موافقان ثبت نام کننده نشانه آن است که تنها عده ای اندک از نمایندگان محترم مجلس مانند یک حریف زخم خورده در پیکار انتخابات تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا با هر وسیله ای مانند تهمت، افترا، فحاشی و غیره حرف خود را تحمیل نمایند. نکته قابل تامل این است که عده ای معلوم الحال که سرآمد آنان حسین شریعتمداری است دست به این اقدام زده اند.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آغا این نماینده ای که در پایان جواب بزرگواری رو داد کی بود ؟؟؟؟‌ دمش گرم خیلی کوبنده بود ... دستمال دولت قبلی ... دمت گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقا..
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اقای اسدی بودند
ترک اوغلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اسدی نماینده مشکین شهر ترک اوغلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اسدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بزرگواري بخلاف اسمش يه ادم بي سواد وبي ادبي بيشتر نيست كه با ابروي روحانيت بازي مي كن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من ایشان را از نزدیک می شناسم
ایشان اصلا در حد و قواره یک نماینده که چه عرض کنم در حد مدیر پیش دبستانی هم نیست .
واقعا متاسفم از کسانی که باعث شدند ایشان فقط در حوضه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اكثريت نمايندگان مجلس به دليل عدم مشاركت مردم در انتخابات مجلس با حداقل راي وارد مجلس شدند و به همين خاطر نمايندگي اكثريت ملت ايران نيستند وناچارا بدنيال منافع خود مي باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
65 درصد مردم در انتخابات مجلس شرکت کردند حالا تو میگی عدم مشارکت مردم ؟یعنی مردم فقط شما 8 درصد هستید و بقیه نه؟شمارو این دوره کشیدن تو انتخابات تا عملا حرف خودتون زیر پا بذارید و خودتون ، خودتونو ضایع کنید نازنین هول نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چه اتفاقی داره میفته یه دفعه منفیهای کامنت‌ها به قول فردوسی‌پور طی یک حرکت خودجوش داره زیاد شد. آقا حمله سایبری نباشه!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جیره خورها هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
براي اينكه از يك كامپيوتر هرچه قدر بخواي ميتوني نظر بدي
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بذرپاش جان آقای احمدی نژاد دست شما را گرفت وبه دولت آورد وپس آز آن شمارا وارد مجلس کرد آیا خرابکاری های 8ساله در عرض چند ماه درست میشه آنموقع نفت فروش میرفت ودولت معلوم نیست پولهای آن را چه کار میکرد حال یاد اومده حقم داره در سرت آروزهای بزرگ داری؟معمولا خراب کردن آسان است اما درست کردن سخت. فتنه گر هم کسانیند که کشور را به این حال وروز در آوردند.وشما نمایندگان هم در آن سهیم هستید.
Anti Devil
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اگر فتنه نمیکردید دشمن جرات نمیکرد همینجوری تحریم کنه که حالا عین خر تو گل بمونید و این گرونیهارو تحمل کنید.
ناشناس
Germany
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نه بابا؟!! شما که می گفتین تحریم ها بی اثره و موجب پیشرفت میشه!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آمار منفی ها در بعضی نظرات سایت خیلی مشکوکه !!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خيلي ي ي ي ي ي ي
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دوستان کفن پوش جدیدا خوب از خجالت نظرات در میان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
منم می خواستم همینو بگم! یکی داره این آمار رو دستکاری میکنه... فرارو یه فکری به حال این وضع بکن...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دقیقا درست میگی . جالبه که بعد از یک ساعتی نظردهندگان این آمارها غیرفعال می‌شن! چند ساعت دیگه نظرات جدید رو بررسی کنید متوجه قضیه میشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
قضیه این منفی ها چیه!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
لابد تقلبه هر کس نظرش غیر نظر شما باشه حتما مردم نیست و حتما تقلب شده بابا 50/7 درصد رای به روحانی دادن نه 63/6 درصد
ش
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
عزیز مشکلی نیست .نطرمون منفیه .منفی میدیم همین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
خیلی مشکوکه...مخصوصا اوایل که آمارش با آخرا نمیخونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بدی مجلس اینه که وقتی یکی رفت داخلش، دیگه خیالش راحته و متاسفانه اهرمی هم نیست که چنین افرادی رو از مجلس بیرون بکنه. واقعا جای تاسفه. خدابیامرزدت مرحوم آقای نماینده اردکان، که انک شمارند از این نمایندگان که بویی از وجدان کاری شما رو حس کرده باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نتیجه : همه باید در انتخابات آینده مجلس شرکت کنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
حتما!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چشم!

می خوای از الان بریم تو صف وایسیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
صد در صد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بگو خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
دیر از خواب بیدار شدی اقا شکم پر خبر از گرسنگی نداره .بگذارید دولت زود کارش انجام بگیرد .اول فکر حرفهایتان را بکنید بعد مخا لفت کنید مردم ان مردم قدیم نیستند .
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بعضی از این نماینده های روحانیت مجلس رو که ادم می بینه ادم میگه همون بهتر تو مسجد می موند از اسلام میگفت نه اینکه بیاد وارد سیاست بشه ... والا
لالمونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بدبختی اینه که تو مسجد هم که از اسلام میگن مردم رو از دین اسلام بری می کنن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقاي بذرپاش اگه منظورتون از انتخاب جوانان امسال خودتونه كه بدون كمترين سابقه اجرايي از كارشناس صفر رسيديد به مدير عاملي گروه صنعتي پارس خودرو ، ما اينو نمي خوايم خودتونم خوب مي دونيد اينكاره نبوديد و گذشت زمان اين مسئله رو ثابت كرد اگر هم الان نماينده مردم تهران هستيد از كفايت شما نيست از بي كفايتي كساني است كه شما رو تاييد صلاحيت مي كنند و با زدن برچسب فتنه و منافق و غيره افراد لايق را حذف مي كنند، شك نكنيد اگر مردم تهران در انتخابات مجلس اخير شركت مي كردند و آن را تحريم نمي كردند و البته كانديداها بدون غرض به مردم معرفي ميشدند شما الان جايي در مجلس نداشتيد كه به عنوان نماينده مردم تهران اين حرفهاي سخيف رو به زبون بياريد.
مردم بی نماینده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
والله ! بذرپاش نماینده مردم تهران!!!!!! فکرش رو بکنید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بزرگواری حرف دل محرومین را زد. تو باو گفتی دله دزد ما هم به تو میگیم شیر ژیان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
یعنی مهدی هاشمی شیر ژیان است؟؟!!!
علی
Switzerland
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بنده اعلام می کنم آمار منفی ها حقیقتاً مشکوکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بنده اعتراض دارم آقا!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
انگار صحبتهای بذرپاش کپی از روزنامه کیهان بود!!!!!!!
رحمانف
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بذر پاش داره به استادش درس پس میده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بذر پاش عصاره 8 سال زحمات بی وفقه دکتر احمدی نژاد در مدیریت جهانی است.

انشاالله خداوند توفیق استفاده از ایشونو در کره مریخ به ملت زمین اعطا کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آمین
كارمند شركت پتروشيمي در عسلويه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خدا را شاهد مي گيرم . به عنوان كسي كه سال 81 استخدام رسمي نفت شدم تا سال 84 و بعد از ان تاكنون. مديري قوي تر و توانمندتر از زنگنه را سراغ ندارم. در زمان ايشان عسلويه و ماهشهر رونق گرفتند فازهاي پارس جنوبي به طور واقعي و نه صوري فعال شدند . الان هر چه از مجتمعهاي پتروشيمي و فازهاي گازي فعال و در حال توليد و بهره برداري است مال زمان دولت قبلي و آقاي زنگنه است . در دولت نهم و دهم هيچ مجتمع و پروژه اي شروع نشده كه پايان يافته باشد. نمايندگان مجلس. اگر به منافع ملي و دين و انقلاب و كشور مي انديشيد و دغدغه اينها رو داريد به زنگنه راي اعتماد دهيد. بيشتر مخالفتها نه از سر كارشناسي بلكه ريشه سياسي و تعصبات گروهي است. ببينيد چقدر اوضاع صنعت نفت فاجعه بار است كه برخي مديران قبلي و فعلي صنعت نفت كشور كه مقداري با آقاي زنگنه اختلاف سليقه داشتند نيز از ايشان دفاع كرده اند چون به خوبي زجرها و مصائب و مشكلات و تحليل رفتن اين 8 سال اخير صنعت نفت را با پوست و گوشت خود لمس كردند. مخالفتها با آقاي زنگنه را نه كارشناسي و منطقي بلكه سياسي و در راستاي تعصبات گروهي مي دانم.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بنده نیز ب عنوان یک فارغ تحصیل دانشگاه نفت، و کسی که جزیی از این صنعت حرفهای دوست بزرگوارمون رو تایید میکنم، خدا ازشون نگذره که با سوء مدیریت و باند بازی سرمایه ای که متعلق به همه نسل هاست رو به باد دادند، برای اطلاع قطر چندی قبل 1میلیاردمین بشکه نفتش رو از میدان مشترک پارس جنوبی برداشت کرد و دریغ که ما هنوز یک بشکه برنداشتیم یا میدان های مشترک با عربستان که برداشت عربستان در یک میدان 10 برابر ایران بود دقیقا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
احسنت به جلالی نماینده استان شاهوار وقاره کوچک
اهوازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
درود بر شرف و انصاف جناب جلالی نماینده باسواد شاهرود
بردیا
United States of America
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا"ازوجود چنین نمایندگان بیسواد وچماقداری درمجلس به عنوان یک ایرانی شرم دارم بخصوص بالباس مقدس روحانیت .درضمن آقای دلیگانی ناراحتیشان ازاینست که انحصار دوستانشان در صنعت نفت ازبین برود وگرنه این فقر وبی عدالتی که ایشان دم میزند ارثیه دوستان اصولگرای خودشان است.
ترک اوغلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
احسنت جناب اسدی نماینده مشکین شهر که روی مردم مشکین شهر رو سفید کردید ای ول
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خدا خیر بده ترک های کشورمونو با این انتخاب خوبشون و خاک تو سر من که نرفتم رای بدم نتیجش شد این بی سواد ای افراطی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
حمله !!!!!!!!!!! ، افسران ساعتي 7 هزار تومان ..... ( اين نرخ پارسال است )
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
فرارو امروز مشکوک میزنی! به غیر از 4 -5 تا نظر آخری، تعداد منفی ها در سایر نظرات به طور معناداری زیاد شده! جالبه که 90 درصد نظرات از افراطیون مجلس انتقاد کردن!!!!!! منفی ها واقعی نیست!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
یه تیم کاملا مجرب داره رو + و - خای فرارو کار میکنه.
به صورت همزمان حمله میکنند و گاز میگیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
يك نفر ميتونه چندين تيك بزنه اشكال اينجاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ملت عزیز ایران،ایرانیان،شبکه خبر را همراه کودکان خردسال خود تماشا نکنید مخصوصا اگه داره مجلس رو نشون میده برای کودکان بدآموزی داره ها....:))))))))))))))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تبلیغ چیتوز موتوری و چاکلز از شبکه کودک و شبکه ورزش علی رغم گذشت یک سال از ممنوعیت تبلیغ توسط وزارت بهداشت. بد آموزی نداره؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پیشنهاد می کنم از رادیو گوش کنید، تازه با هدفون !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا باعث شرمندگی است داشتن این آدم های کم سواد و بی فکر بی آبرو... تا دیروز که آقای احمدی نژاد بود صم بکم بودند و حالا دوباره زبان به فحاشی و لجن پراکنی و انهام زنی باز کرده اند، دیر نیست که اینها هم به زودی تو دهنی حسابی از مردم بخورند
شا سوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
من به دکتر شوهانی نماینده ایلام می بالم بسیار عالی ومنطقی دفاع کرد
ناشناس
China
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
وقتی منطق وامی ماند، فحاشی آغاز می شود. این آقایان فرق مخالفت با فحاشی را نفهمیده اند، واقعا این ها نماینده واقعی مردم هستند؟!!
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مرگ بر تحجر و بیسوادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ازاینکه یک نفر ملبس به لباس مقدس روحانیت بعنوان یک روحانی نما با ابروی ملت و ابروی حوزه انتخابیش اینگونه بازی می کندبسیار متاسف هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پیشنهاد به صدا سیما:

یه 18+ بزاره کناره پخش زنده از صحبت های نمایندگان مجلس.

یا مثل پخش مسابقه والیبال والیبال در مواقغ حساس از صحنه های ضبط شده غیر مورد داره استفاده شود.
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
چقدر پررو هستند بخصوص آخوند بزرگواری خود تورو باید یکی با سرم بیاره مجلس
ناشناس
Germany
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد...
بعضی از نمایندگان محترم عیار خود را خوب نشان دادند...
ناشناس
Germany
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بعضی دوستانی که به فکر عاقبت خود نیستند،
حداقل به فکر دنیای خود باشند که 2 سال دیگه باید از همین مردم رای بگیرند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
"آقازاده دله دزد مهدی هاشمی بیاید و میدان‌دار شود؟ "

اگر قوه قضاییه سریعتر به پرونده های اقای مهدی هاشمی رسیدگی کرده بود و نتیجه را به طور شفاف اعلام کرده بود در خصوص شنیدن جمله فوق بهتر می توانستیم قضاوت کنیم که حق با کیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
قبلا این کار انجام شده. شرکتی که کیهان به آن اشاره کرده بود هیچ ارتباطی با هاشمی نداشته! دادگاه نیوزیلند هم این را تایید کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
آقای رسایی با 380000 رأی در حوزه‌ی تهران که بیش از نه میلیون واجد شرایط رأی دادن داره، خودش را نماینده مردم این شهر میدونه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
شما مطمئني كه اين آمار درست است ؟ احتمالا منظور شما 38000 بوده يا شايدم 3800 .....
اهوازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا تاسف باره ...چرا حاضر نیستند پیام مردم رو در انتخابات ریاست جمهوری بشنوند؟؟؟؟؟؟
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این آقای حکیمی نماینده رودبار کسی هست که روز نام نویسی آقای روحانی در وزارت کشور شعار زنده باد خاتمی داد که واکنش سخنگوی اصولگرایان رو به همراه داشت، کاش حب و بغض رو میذاشتند کنار...متاسفم برای برخی از این نماینده ها
mani
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
جغدهای شب سایتتون رو هک کردند !!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اقایان بفهمید مردم گرسنه هستن تاب وتحمل این فتنه گری ها رو ندارن کمی هم بفکر مردم وبهبود وضع کشور باشید
ناشناس
-
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مردم از چنین نمایندگانی بیزارند. بکر روزی باشید که باید برگردید در بین مردم زندگی کنید. شما امانتدار مردم نیستید، بدون مردم هیچ نیستید. اما چه زود یاد برده اید. دستمال را زمین بیاندازید و به فکر کار مثبت باشید ای از راه گمگشتگان
حسين زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خدايا اين كشور را از دست افراطييون نجات بده
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مردم شریف رودبار و مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده لطفا در مجلس بعد توجه داشته باشید و مانع های دولت رو از سر راه بردارید تا کشور از آسیبشون محفوظ باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نمايندگان مخالف همان بهتر که چماق احمدي نژاد بالاي شرشان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
متاسفم برای کسانی که فکر میکنن رای روحانی 51 درصد بیشتر نیست ،اکثر کسانی که به کاندیداهای دیگه رای دادن،کاندیدای دومشان روحانی بود ودر حال حاضر از انتخابش خوشهالن!از جمله خود من و اطرافیان!و حتی انهایی که به دلایلی رای ندادن با انتخاب روحانی امید به اشتی با مسیولان در وجودشان زنده شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
به قول یکی از حامیان:
سال 84 بالاترین رای 6 میلیون بود
6 میلیون کجا؟ 18 میلیون کجا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
بنده حضور همه ی سلایق مومن و معتقد به ارزش ها و پایبند به قوانین سایت فرارو را گرامی میدارم.
از فرارو میخواهم همه ی نظرات را منصفانه پخش کند ...
ممنون
سجاد فراروای
سجاد فرارو زاده
سجاد فرارو نژاد
سجادفرارو
سجاد .......
كيارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اينها همان نمايندگاني هستن كه 250 نفري هم براي حمايت از آقاي قاليباف طومار امضا ميكردن و هم دكتر ولايتي
ALI
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
عفت کلام نصییب هرکس نیست .صبر خوب است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
در کشور هایی که شیعه نیستند اینقدر به هم تهمت نمی زنند ....
صبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ياد دادگاه هاي تفتيش عقايد زنده شد
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
عجله نکنید 6ماه دیگه همه چیز مشخص میشه قدر احمدی نزاد میدونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
8 سال از بهترین سالهای عمرم رو تلف کردید. این چند سال هم روش. از شماها نمی گذرم.
از ایلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
واقعا به نماینده ام افتخار میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
منفی اشتباهی
ناشناس
Germany
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
یکی از ایرادهایی که مخالفان می گیرند اینه که متوسط سن کابینه بالاست.خوب بود آقای روحانی هم ازجوانان بی تجربه و افرادی با مدرک جعلی مثل مرحوم کردان استفاده می کرد که وضعیتمون از این که هست روز به روز بدتر بشه
فرشيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
٨ سال سكوت نمايندگان اجازه نمي داد ملت آنها بشناسند ولي امروز تاسف خوردم به اين همه كوته فكري اين از خدا بي خبران اينها از اربابشان اطاعت ميكنند بدون هيچگونه حرف ولي نمي دانند با راي مردم روبرو هستند هنوز در توهمات هستند
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اقا بذرپاش که میگه باید وزیران جوان باشند خودشون که مدیر جوان لایقی بودند چرا سایپا را تا مرز ورشکستگی بردند البته آقای پوستین دوز زحمات ایشون را کامل کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
ایشون کابینه رو با دومیدانی اشتباه گرفته !
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مثل اینکه باید برای انتخابات بعدی مجلس دست به کار بشیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پ نه پس میخواستی از مصباح هم اجازه میگرفتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
نمایندگانی که امروز بر مدار افراط دور زدید این را بدانید که
(((((نمی‌توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد.
اما می‌توان محبوب دیگران شد))))))))))
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
خیلی دوست دارم استراتژی اصولگرایی یکی جرات کنه و بگه ما دنبال نشر عقاید بوسیله جنگ در منطقه و دنیا هستیم و بس
حسن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
مردم کهکیلویه بایداز نماینده خود آقای بذر گواری (چون واقعا بزرگواری به ایشان نمی آید ) اعلام برائت کنند و اعلام کنند که ایشان نماینده ما نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
یادتون هست می گفتید: روحانی به رای مردم خیانت کرد ؟؟
بفرمایید تحویل بگیرید ...
با این نماینده ها می خواستید چی جوری کابینه بچینه؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
این نماینده کهگیلویه خیلی بی ادب بود آبروی هرچی لر کهگلیویه ای با فرهنگه برده .... هر عقیده ای که حضرت آقا داری محترم ، ولی باید توهین بکنی حیف هر چی رای که بهت دادند آبرومونو بردی
حمزه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
با وجود برخی از نماینده ها مجلس دیگر به دشمن نیاز ندارد با برخوردهای آنها از همین امروز جو عمومی (البته باتوجه به تجربه شخصی خودم در برخورد با کسانی که جلسه امروز را پیگیری کردند یا اخبار ان را می دانستند) بر علیه مجلس شده است و مردم نسبت به مجلس موضع دار شدند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
مخالفان بویژه آقای بزرگواری ، شما پاچه خوار احمدی نژاد نبودید اینکه احمدی نژاد دعای دهان بند گرفته بود . اگر قرار به نااهل معرفی کردن باشد شما در اولویت هستید . شما اقلیتی بی ادب و بی فرهنگ هستید که اگر امروز بخواهند مردم در رای شان نسبت به شما تجدید نظر کنند بدانید که حتی دوستان و خانواده تانن هم به شما رای نخواهند داد .
غزل
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
تو رو خدا نذارین اینا تو مجلس بعدی بیان
حامد
Germany
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
خيلي جالبه ، فقط تو نظرات بالا كه نگاه كنين به همه چي ميرسين.يكي از اون موارد اينه كه اصلاح طلبان مخالفان خودشون را با كثيفترين اعمال هتك حرمت ميكنن.اونا ادعاي آزاديشون گوش فلك را كر كرده ولي كوچكترين تحمل مخالف خودشونو ندارن.اگه به نفعشون باشه انتخابات دموكراتيك ترين انتخابات دنيا بوده و اگه به ضررشون باشه يعني تقلب شده و امثال اين حرفها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
کار مملکت رو ببین،بذرپاش شده نماینده.و اون هم از نوع مخالف رئیس جمهور..
یا رب روا مدار که گدا محتسب شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
این مجلس تحقیر های زمان احمدی نژاد رو الان میخواد جبران کنه.
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
به نظر شما تو قانون راهی هست که مردم از رفتار یک نماینده تو مجلس شکایت کنند ؟؟؟ این برام خیلی سوال شده
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین