bato-adv
کد خبر: ۱۵۹۸۸۱

پلیس در تعقیب قاتل دختر صراف

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
همزمان با گذشت 98 روز از قتل دختر جوان در صرافی امین ، تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت ضارب و دستگیری او به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 12 ظهر 24 ارديبهشت ماه امسال مغازه داران و صرافان خيابان فردوسي با فريادهاي «دزد، دزد» به مقابل صرافي «امين» آمدند و با صحنه هولناكي روبه رو شدند.

دختر صاحب صرافي به نام «گيتي كلهر» 35ساله با ضربه چاقو غرق در خون كف صرافي افتاده بود و درخواست كمك مي كرد.

با اعلام اين خبر به پليس 110 و مركز 115 لحظاتي بعد تيمي از كلانتري 109 بهارستان و تيمي از اورژانس براي بررسي ماجرا و نجات جان زن چاقوخورده وارد عمل شدند.

در ادامه با انتقال «گيتي» به بيمارستان پارسا، تيم تجسس نيز بررسي هاي تخصصي خود را آغاز كرد و با بازبيني تصاوير دوربين متوجه شد كه مرد جوان براي خريد دلار وارد صرافي مي شود و چند دقيقه اي را آنجا مي ماند و سپس با توجه به تنها بودن مسئول صرافي با درآوردن چاقو از زير لباسش به پشت ميز مي رود و با تهديد مقداري از دلارهايي كه در كشو بود را داخل لباس و جيبش گذاشته و هنگام فرار ضربه اي به پهلوي زن جوان كه از شدت ترس روي صندلي نشسته بود، مي زند.

شاهدان این سرقت با مشاهده جوان سارق که در حال فرار بود به تصور اینکه طرح مبارزه با دلالان ارز اجرا شده است هیچ واکنشی نسبت به فرار متهم انجام ندادند.

همزمان با تحقيقات پليس، پزشكان بيمارستان پارسا نيز تلاش خود را براي نجات اين زن انجام مي دهند ولي وي به دليل شدت جراحات و خونريزي به كام تلخ مرگ فرو مي رود. با اعلام مرگ زن 35 ساله به بازپرس كشيك دادسراي امور جنايي تهران به دستور بازپرس تيمي از اداره دهم قتل پليس آگاهي ماموريت يافت تا تجسس هاي ميداني خود را براي دستگيري مرد جنايتكار آغاز كند.

در ادامه با بررسی دوربین های مداربسته صرافی ها چهره ضارب شناسایی و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.با گذشت 98 روز از این جنایت هنوز عامل این جنایت فراری است و تحقیقات برای دستگیری او به نتیجه نرسیده است.

برچسب ها: قتل پلیس صراف دختر
مجله خواندنی ها
مجله فرارو