bato-adv
کد خبر: ۱۶۰۸

ابراز امیدواری چمران به شکل‌گیری ائتلاف اصولگرایان

تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۸۶

سخنگوي آبادگران ايران اسلامي گفت: «اصولگرايان در مسير وحدت پيش مي‌روند.»

به گزارش فرارو به نقل از ایسنا، مهدي چمران افزود: «همان‌طور كه مي‌بينيد خوشبختانه اصولگرايان با ايده وحدت و اتحاد آغاز كردند و به جلو مي‌روند و ان‌شاءالله به آن خواهند رسيد.»

وي ادامه داد: «البته اصولگرايان در راه وحدت و اتحاد مشكلاتي دارند و بايد آن را تحمل كنند و ايثار و از خودگذشتگي داشته باشند تا ان‌شاءالله به وحدت واقعي برسند.»

مهدي چمران گفت: «براي انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، آبادگران نيز قاعدتا در ارتباط با کل جبهه اصولگرايان فعاليت‌هايي خواهند داشت. اميدواريم که همه در اين جبهه باشند و به صورت متحد گفت‌وگو کنند.»

وي درباره رايزني جبهه متحد اصولگرايان با آبادگران در مورد انتخابات خاطرنشان کرد: «قاعدتا با همه دوستان هماهنگي‌هايي شده است. ان‌شاالله که به نتايج مطلوبي هم خواهد رسيد.»

وي هم‌چنين با بيان اين‌که "منشور اصولگرايي بيش‌تر برگرفته از سخنان مقام معظم رهبري بوده‌ که با زبان و بيان ديگر به‌عنوان يک منشور بيان شده‌است" تصريح کرد: «برخي انعطاف‌ناپذيري‌ها و عدم گذشت و تعامل صحيح نيروها با يکديگر آسيب شيطاني است که مي‌تواند در مسير ائتلاف اصولگرايان وجود داشته باشد. ان‌شاالله اين آسيب شيطاني با ظهور نوراني افکار انقلابي در دوستان عزيز هيچ گاه بروز پيدا نکند.»
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین