bato-adv
کد خبر: ۱۶۳۲۴۴

معرفی عضو جدیدکمیسیون شوراهای مجلس

نماینده چابهار از کمیسیون کشاورزی به کمیسیون شوراهای مجلس منتقل شد و نماینده جدیدالورود تنکابن به عضویت کمیسیون کشاورزی درآمد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
نماینده چابهار از کمیسیون کشاورزی به کمیسیون شوراهای مجلس منتقل شد و نماینده جدیدالورود تنکابن به عضویت کمیسیون کشاورزی درآمد.

 یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی به درخواست خود و با موافقت اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور منتقل شد.

همچنین شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نهم که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، توانست به پارلمان راه یابد، با انتقال جدگال به کمیسیون شوراها، به عضویت کمیسیون کشاورزی درآمد.

یعقوب جدگال در گفت‌وگو با فارس گفت: آقای شریعت‌نژاد درخواست داده بود که عضو کمیسیون کشاورزی شود و کمیسیون کشاورزی نیز ظرفیت پذیرش عضو جدید را داشت اما از آنجایی که این مسیر پروسه طولانی داشت و جابجایی راحت‌تر بود و بنده نیز می‌خواستم عضو کمیسیون امور شوراها شوم، به همین دلیل درخواست دادم به این کمیسیون منتقل شوم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
درود بر آقای جدگال بزرگوار
اتفاقا رئیس این کمیسیون آقای خجسته هم آدم کاردان و مقتدری است که انشاءاله باحضور این بزرگواران شاهد پیشرفت مسائل امور داخلی کشور باشیم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو