bato-adv
کد خبر: ۱۷۰۹۴۶

اژه‌ای: قرار بود "محمدرضا-ر" امروز به دادسرا برود

سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده "محمدرضا- ر" گفت: این فرد قرار بوده است که امروز به دادسرا برود و اگر رفته باشد می‌توان گفت که تحقیقات مقدماتی پرونده به اتمام رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۲
سسخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده "محمدرضا- ر" گفت: این فرد قرار بوده است که امروز به دادسرا برود و اگر رفته باشد می‌توان گفت که تحقیقات مقدماتی پرونده به اتمام رسیده است.

به گزارش فارس، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه عصر امروز در آخرین بخش از نشست خبری خود در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که مدعی بود اخیراً در برخی از شبکه‌های اجتماعی به شهدای هسته‌ای توهین شده و شأن و مقام آنها نادیده گرفته است گفت: من به درستی موردی که مدنظر شما است را متوجه نشدم اما به هر ترتیب همه ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که شأن شهدا دچار خدشه نشود و همچنین به این موضوع هم توجه داشته باشیم که سنگ‌دل‌ترین و بدترین دشمنان ما دست به قتل شهدای هسته‌ای زدند و ما موظفیم که شأن و منزلت این شهدا را حفظ کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین درباره زندانیان ایرانی حاضر در زندان‌های سایر کشورها گفت: بخشی از این زندانی‌ها متأسفانه زندانیان مربوط به مواد مخدر هستند.

وی گفت: به طور قطع زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که زندانیانی که در زندان‌های خارج از کشور وجود دارند به دلیل مواد مخدر باشند.

سخنگوی قوه قضائیه درباره سه پرونده قتلی که در یک ماه گذشته در کشور رخ داده و رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند شامل قتل معاون وزیر، دادستان زابل و عضو هیئت مدیره یکی از شهرک‌های اطراف تهران در پاسخ به سوالی گفت: در پرونده قتل معاون وزیر یک زوج دستگیر شدند که به قتل اعتراف کردند که یکی از آنها به اتهام مباشرت در قتل و دیگری به اتهام معاونت به قتل در بازداشت به سر می‌برند.

وی گفت: البته به دلیل انکه هنوز در این پرونده انحصار وراثت انجام نشده است پرونده تکمیل نشده و قرار مجرمیت صادر نشده است.

وی درباره قتل دادستان زابل نیز گفت: 6 متهم دستگیر شده‌اند که یکی از آنها یک زن است و این افراد از معاندین بوده‌اند و همچنان تحقیقات درباره این پرونده در حال انجام است.

سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده سوم نیز گفت: من اطلاع جدیدی ندارم اما در همان موقعی که این پرونده تشکیل شد دستورات لازم از سوی بازپرس پرونده صادر شد که احتمالا رسیدگی به آن همچنان ادامه دارد.

محسنی اژه‌ای درباره تعیین تکلیف پرونده "محمدرضا ر" مسئول دولت دهم نیز گفت: قرار بوده است این فرد امروز به دادسرای تهران برود.

وی تصریح کرد: اگر این فرد به دادسرا رفته باشد و از وی تحقیقات انجام شده باشد می‌توان گفت که تحقیقات پرونده وی به اتمام رسیده و به زودی پرونده آماده ارسال به دادگاه می‌شود.

دادستان کل کشور تصریح کرد: این در حالی است که پرونده متهمان بیمه ایران نیز در روز 18 آذر‌ماه به دادگاه رفته و در دادگاه کیفری به پرونده آنها رسیدگی خواهد شد.

محسنی‌اژه‌ای در آخرین بخش از سخنان خود درباره نتیجه رسیدگی به پرونده کرسنت گفت: یکی از مشکلاتی که در سر راه این پرونده وجود داشت این است که هرزگاهی برخی از مدیران به ما مراجعه می‌کردند و می گفتند که قرار است در این پرونده با طرفین آن صلح و سازش کند.

وی گفت: از همین جهت رسیدگی به این پرونده طولانی شد اما رسیدگی به آن در مرحله نهایی قرار دارد.
برچسب ها: اژه ای دادسرا
محمد تقید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
(ر) عجب فامیل قشنگی داره
مرد مردستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
منظور از محمد رضا ر (محمد رضا رحیمی معاون اول دولت دهم) نیست ها. یه وقت خیال بد نکنید
منظورش شاید محمد رضا رهلوی شاه معدوم ایرانه!!!!
سروش
UNITED STATES
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
در اسلام مگر بین مردم فرق قایل میشدند ماشالا در جمهوری اسلامی فرق بین مردم از زمین تا اسمان است چندین طبقه وجود دارد برگشتند به دوران هخامنشی ثروتمندان وبازرگانان وپیشه وران و کشاورزان و کارگران و غیره
پاک یادت نره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
چرا باید رییس و معاون اول یک دولت پاک یا پاکترین دولت تاریخ، احضار بشن؟ 8 سال گذشته که معصوم بودند بگذارید بازم معصومیتشون دست نخورده بمونه.
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
طرف چه فامیل کوتاهی داره (ر)
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۷
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
م.ر و ا.ن و س.م دارن با هم گل میگن و گل میشنفن... !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
منظور از *محمد رضا ر* همون *محمد رضا رضویه* دیگه درسته؟؟؟؟
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین