bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۲۴۲۳

جایزه ملی معتمدنژاد راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۲
هادی خانیکی دبیرهمایش علمی بزرگداشت زنده یاد کاظم معتمدنژاد از راه اندازی جایزه ملی به نام این استاد فقید علم ارتباطات خبرداد.

هادی خانیکی عصر شنبه در همایش علمی بزرگداشت مرحوم کاظم معتمدنژاد گفت که مهمترین هدف راه اندازی جایزه ملی معتمدنژاد نشان دادن جایگاه علمی وی در عرصه مطبوعات است.

وی این موضوع را نیز گفت که می توان این جایزه ملی را به مرور در سطح بین المللی مطرح کرد.

به گزارش ایرنا ، همچنین رییس شورای شهر تهران دراین مراسم گفت که غنای مطبوعات ایران مدیون زنده یاد معتمد نژاد است و آنچه از فعالیت های این استاد در ذهن ها به ثبت رسیده، معلمی است؛ اما نفوذ او در علم ارتباطات بیش ازاینهاست.

احمد مسجدجامعی با بیان اینکه این استاد فقید بی شک پدر علم نوین ارتباطات در ایران است،گفت: سازماندهی صنفی مطبوعات، امنیت شغلی و به خصوص مسئله غنای ادبیات مطبوعات در ایران از مهمترین اقدامات به یادماندنی در میراث علوم ارتباطات ایران این استاد فقید است .

وی با اشاره به تلاش های زنده یاد پرفسور معتمد نژاد برای سازماندهی وضع مطبوعات در ایران، رفع دغدغه رسانه ها و بهبود کیفی آنها را مورد توجه قرار داد .

مسجد جامعی ادامه داد: اوج تلاش این استاد فقید ساماندهی شرایط مطبوعات در حوزه امنیت شغلی روزنامه نگاران و سازماندهی صنفی مطبوعات است که سرانجام توانست با گذشت هفتاد سال از عمر روزنامه نگاری در ایران این مهم را به سرانجام برساند.

وی همچنین با تاکید بر نام گذاری یکی از خیابان های پایتخت به نام زنده یاد معتمدنژاد، از راه اندازی جایزه ای ملی یا بین المللی در عرصه مطبوعات کشور به نام استاد معتمدنژاد حمایت کرد و گفت: در این زمینه شورای شهر کمال همکاری را به عمل خواهد آورد. 

همایش علمی بزرگداشت استاد فقید زنده یاد معتمد نژاد عصر شنبه-امروز- با حضور جمعی مسوولان، محققان، پژوهشگران،اساتید دانشگاه و چند نسل از دانشجویان این استاد در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین