bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۵۶۶۶

(تصاویر) حاشیه‌های دیدار روحانی با اهالی هنر

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۲
نخستین دیدار صمیمانه اهالی فرهنگ و هنر شب گذشته در تالار وحدت با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین معاونان فرهنگی هنری برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
 
به گزارش فارس، نخستین دیدار صمیمانه اهالی فرهنگ و هنر شب گذشته در تالار وحدت با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین معاونان فرهنگی هنری و رئیس سازمان سینمایی و مهدی چمران برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

* این برنامه راس ساعت 18:20 دقیقه آغاز می شود و برخلاف دیگر برنامه‌های فرهنگی که همواره با تاخیر طبیعی نیم ساعته همراه هستند، این بار برنامه تنها با کمی تاخیر از ساعت مقرر اعلام شده یعنی 18 آغاز شد.

* سالن در بدو ورود چندان پر به نظر نمی‌رسید اما کم کم اهالی هنر آمده و سالن را در طبقه همکف پر کردند تا نوبت به طبقات فوقانی رسید.

* ردیف اول رئیس جمهور و وزیر ارشاد و در کنار آنها حسام الدین آشنا و معاونان فرهنگی هنری و رئیس سازمان سینمایی نشسته‌اند و کمی آن طرف‌تر مسعود کیمیایی، محمود دولت آبادی، حجت‌الاسلام زم، داوود رشیدی و علی نصیریان؛ البته محمود دولت آبادی در بدو ورود به سالن با مشاهده سالن به طبقه دوم رفت اما مسئولان برگزار کننده متوجه حضور وی شدند و او را به ردیف اول مشایعت کردند.

* سخنان وزیر ارشاد آغاز کننده بود و جنتی برای اداره وقت از روی یادداشت خود مواردی را مطرح کرد و اینگونه گفت که، "اهالی فهیم فرهنگ و هنر دولتی را که سکاندار آن «دکتر حسن روحانی» است، دولت فرهنگ و هنر می‌دانند، غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/ دوران هیچ منزلتی پایدار نیست."

* نکته جالب اینکه «روحانی مچکریم» بارها از سوی برخی سخنرانان مطرح شد، افرادی چون عبدالجبار کاکایی و حبیب رضایی و...

* رضا امیرخانی از دیگر سخنرانان است که او نیز پیش از ایستادن پشت تریبون با نکته عباس سجادی مجری مواجه می‌شود که درگذشت پدرش را به وی و خانواده تسلیت گفته و برای امیرخانی آرزوی سلامتی می‌کند.

* گروه آوازی تهران بخش دیگر هنری را اجرا می‌کنند، نکته جالب اینکه این گروه به رهبری میلاد عمران لو و خوانندگی وحید تاج بخش به شکل بدیعی انجام می‌شود که به همین دلیل سالن در سکوتی محض رفته و به دقت به اجرا گوش می‌دهد.

* ابراهیم حقیقی و روشن‌روان از دیگر هنرمندانی هستند که پیرامون طراحی و موسیقی مواردی را مطرح کردند و در ادامه کاکایی، عسگرپور و... هر یک به ترتیب سخن گفتند.

* نغمه ثمینی نمایش‌نامه نویسی بود که درخواست کرد حذف شدگان سال‌های گذشته فراخوانده شوند، او خطاب به روحانی گفت: بودجه، سالن، ممیزی، برابری امکانات، کمبود نشریات تئاتری، ضعف‌های خانه تئاتر، زیر ساخت‌های سست مرکز هنرهای نمایشی به عنوان مجوعه غیرمستقل، ضعف تئاتر شهرستان‌ها و... از جمله مطالبات است، اما حذف شدگان را فرا بخوانید و به ما اعتماد کنید. 

* حبیب رضایی بازیگر به اجرای بخش دیگر هنری پرداخت، وی با تلفن همراه خود که مشغول صحبت بود روی سن آمد و صدای ضعیف وی بارها داد حضار را بند کرد اما او ادامه داد تا در ادامه اجرای برنامه وقتی از حاضران خواست برای گرفتن انرژی او را تشویق کنند، یکی از حاضران بلند گفت: "صدا را نمی‌شنویم". او بالافاصله پشت میکروفن رفت و ادامه سخن داد.

* اجرای چهار قطعه زنده به خوانندگی «علیرضا قربانی» حال و هوای تالار وحدت را دگرگون کرد و این اجراها با استقبال حاضران مواجه شد و در ادامه بارها و بارها قربانی را تشویق کردند.

* به جز رضا امیرخانی و عبدالجبار کاکایی در حوزه ادبیات، بلقیس سلیمانی، محمد علی بهمنی، مصطفی جمشیدی، حمید سبزواری، فاضل نظری، قادر طراوت‌پور، آرش شفاهی، سعید بیابانکی، محمدرضا بایرامی، حسین فتاحی، راضیه تجار، فیروز زنوزی جلالی، محمد کاظم مزینانی، علی محمد مودب، ساعد باقری، هوشنگ مرادی‌کرمانی، سهیل محمودی، فاطمه راکعی، علی داوودی، عزت‌الله الوندی و جمعی از اهالی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان حضور داشتند.
 
* رخشان بنی اعتماد، مهناز افشار، محمدرضا فروتن، سید شهاب‌الدین حسینی، صابر ابر، ویشکا آسایش، بهمن فرمان آرا، فریبرز عرب‌نیا، اشکان خطیبی، محمدرضا شریفی‌نیا، فریبا کوثری، لاله و ستاره اسکندی، باران کوثری، جهانگیر کوثری، ناصر آقایی، فرهاد توحیدی، محمدرضا جعفری جلوه، افسانه بایگان، هانیه توسلی، عنایت‌الله بخشی، محمود عزیزی، انوشیروان ارجمند، بیژن امکانیان، رضا ناجی، محبوبه بیات، همایون اسعدیان، سید ضیاء‌الدین هاشمی، امین‌الله رشیدی، محمد متوسلانی، منوچهر والی‌زاده، علی ترابی، امیر دژاکام، مرتضی احمدی، داریوش اسدزاده، کامبیز درم بخش، ایرج راد، مجید اخشابی، مسعود اطیابی، حبیب‌الله کاسه ساز، لوریس چکناواریان، غلامحسین امیرخانی، ایراهیم حقیقی، حسین پارسایی، فرشته طائر پور، تهمینه میلانی، امین تارخ، علی نصیریان، محمد گلریز، احمد مسجد جامعی و... در این مراسم حضور داشتند.

* محمد گلریز، شهرام ناظری، فرزاد فرزین، مجید اخشابی، خشایار اعتمادی نیز از خوانندگان حاضر در مراسم بودند.

 * از سخنان رئیس جمهور مشهود است که نکاتی را از میان سخنان شنیده شده هنرمندان یادداشت کرده و از ابراز تاسفش نسبت به ارکستر سمفونی ملی مشخص می‌شود خبرهای دیگری پس از بازگشایی خانه سینما در راه است.

* حرف‌های روحانی هر چند لحظه یک بار با تشویق حاضران قطع می‌شود، حسام‌الدین آشنا هم یکی از افرادی است که در هنگام سخنان روحانی پیرامون کارت زرد به وزیر ارشاد دست‌هایش را بالا آورده و تشویق را انجام می‌دهد.

روحانی در این مراسم درباره جنتی و کارت زرد اعطایی مجلس به وزیر فرهنگش می‌گوید: دولت وظایف خود را در چارچوب قانون اساسی انجام خواهد داد، دولت در حد توان و امکاناتاش از هنر حمایت خواهد کرد. من از اینکه ارکستر سمفونی موسیقی ملی به تعطیلی کشیده شده است بسیار متأسفم و حتماً این دولت در همین ماه‌های آینده آن را احیاء خواهد کرد. اگرچه ممکن است وزیر باز هم کارت زرد بگیرد. این دولت به تمام تعهداتی که در دوران انتخابات داده است عمل خواهد کرد. کارت زرد برای این دولت نگرانی نیست. ما به امثال آقای جنتی‌ها بعنوان مدافع آزادی افتخار می‌کنیم.

* دکتر به وزیر ارشادش افتخار می‌کند و با این جملات از کارت زرد مجلس به وزیر فرهنگش از جنتی دلجویی می‌کند و می‌گوید: "ما به امثال آقای جنتی‌ها بعنوان مدافع آزادی افتخار می‌کنیم."
 
* این مراسم پس از حدود 4 ساعت گفت‌ و شنود و دیدار صمیمانه به پایان می‌رسد.

تصاویر عکاس خبرگزاری ایسنا را از این مراسم می بینید.











محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
زنده باد دکتر روحانی . درود بر خاتمی . پاینده باد هاشمی . به امید نابودی افراطی گری و تفکرات طالبانی از سرزمین ایران
فِری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
درود بر شهرام ناظری، بزرگمردی از دیار کرمانشاه.
زارعان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
روحانی مچکریم....خاتمی..خیلی خیلی متشکریم و دوستت داریم..خیلی زیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
هنر و هنر مند و اثار هنری یک حقیقت همیشه زند است که قابل سرکوب و حذف نیست و لذا برای جامعه و دولت قابل احترام اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
دستيار ويژه اقا فريدون هم كه تشريف دارن!!!!!! اي واي از اين بنده خدا!!!!! متاسقم.شايسته سالاري منو كشته!!!!!!
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۰
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
خانم کنار آقای مسعود کیمیایی کیه ؟
فرارو میتونی عکسای بهتر و بیشتر رو از وب سایت دکتر روحانی گزینش کنی و بذاری رو سایت
ناشناس
France
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
فضولی نکنید...
ممنون از جناب روحانی و اقای جنتی برای بازگرداندن آرامش به جامعۀ هنری کشور.
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
همه اصلاحات چی ها این قدر بی ادبند ؟
شما فلسفه ی به اشتراک گذاشتن نظرات در یک سایت اجتماعی - خبری رو میدونی یا بگم دوستان براتون توضیح بدن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
خانم پری صابری
از کارگردانان بزرگ و بسیار پرسابقه ی تئاتر ایران و به نوعی باید ایشان رو پایه گذار اپرای ایرانی دانست. ایشان از شناخته شده ترین هنرمند ایرانی در عرصه ی تئاتر در سطح جهان هستند.
استادی تمام و بانویی یگانه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
موافق رعایت ادب و احترام با مخالف هستم. چون انسان ناخواسته به موافق احترام می گذارد. هنر در احترام به مخالف است. هم از دوستان اصلاح طلب که ادعای فرهیختگی دارند و هم دوستان اصولگرا که ادعای دین و اسلام دارند درخواست دارم احترام هم را نگه دارید که احترام و اخلاق هم نشان از اسلام است و هم نشان از فرهیختگی. مچکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
جالبه که در ایران دعوت هنرمندان فقط بازیگران خلاصه میشه و تا حدودی اهالی موسیقی سنتی...
در حالی که افتخار ایران به معماری است به نقاشی خصوصا مینیاتور است
خطاطی است
...
حیف ظاهرا اینجا اینها هنرمند نیستند...
درد دل بود دیگه فرارو شرمنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
پری صابری
رسواگر فتنه
United States of America
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
از پاسخ دهندگان مچکرم
امیر عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
رسوا جان خیلی بلدی به رجانیوز یاد بده... به هیچوجه نمی شه اونجا نظر نوشت!!!!
لولوخان
Georgia
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
میبینم کم کم داره حرف زدنت درست میشه کلی کار داره اما برای شروع خوبه فتنه گر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
بنیان گذار اپرای ایرانی میرزاده ی عشقی است دوست من
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
سرکار خانم پری صابری.کارگردان ارزنده ی تئاتر .ایشون آثاری نظیر لیلی و مجنون،شمس پرنده،رند خلوت نشین ،رستم و اسفندیار،هقت خوان رستم و مرغ باران رو کارگردانی کردن و از مفاخر ایران در عرصه ی تئاتر محسوب میشن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
جون مادرت دیگه تمامش کن
آخه این چه اسمیه
هر وقت هم اومدم توی فرارو نفر اول نظر میدی
خسته مون کردی ، بی مزه ....
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اگر روحانی به میراث فرهنگی ما که مورد طمع کشورهای همسایه قرار گرفته توجه نشان دهد.باور می کنم که دولتش دولت فرهنگ و هنر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اهالی هنر (از جنس سینما) فقط تصاویرشان جذاب است وگرنه هر روز این ها همایش دارند و خروجی صفر است
نادر
United States of America
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
جذابیتی ندیدیم!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
درود بر روحانی -ان شاء الله دیداری هم با اقای شجریان داشته باشند که افراطیون منزوی تر خواهند شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
منفی دادم چون دیدار داشتن، خبرشو چند وقت قبل فرارو گذاشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
چرا همیشه افرادی هستند که دنبال حاشیه هستند؟
حالا دیدار داشته باشه یا نه اتفاق مهمیه؟
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
ای گل که موج خنده ات از سر گذشته است
آماده باش گریه ی تلخ گلاب را!
pppp
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
مشكل مملكت حل شده فقط مونده مشكل اين قوم بزك شده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
چیه از حرفهای روحانی درباره افراطیون و نترسیدن این دولت از کارت زرد ناراحتید؟ دیدار با هنرمندان خودش خیلی پیام داره اونم بعد از دریافت کارت زرد
طرفدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اتفاقا داره درست ميگه pppp
چرا نارحت ميشيد شما ناشناس ۱۳:۴۸
بجاي اينكه تورم رو اصلاح كنه و وضعييت فعلي مردم رو ميره دنبال موضوعاتي كه تاثيري در روند زندگي مردم نداره
خيلي ساده تر بگم كه شما مثلا وضعييت ماليت اصلا جالب نيست و من بيام براي شما داستان تعريف كنم از خوشبختي !
ايا مشكل نداشتن شما حل ميشه ؟!
فقط دارم ذهن شما رو درگير مسائل جزئي ميكنم تا شما موضوع اصلي رو كمتر ببيني
البته كاري به كارت زرد و مجلس ندارما
انشالله كه هرچي زودتر مشكلات جامعه حل بشه و همه خوشحال باشند ....
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
مقایسه نابه جایی است .
همه میبینند که دارن همه تلاششون رو در همه عرصه ها کیکنن اما به فرصت و زمان هم نیاز دارن د.
بایذ صبر کرد
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
راست می گه دیگه این آدم با شعار اصلاحات اقتصادی رئیس جمهور ما شد حالا برنامه بودجه ای که برای سال 93 داده توی اغلب جاها کپی برنامه بودجه ایه که احمدی نژاد برای سال 92 داده بود!!!!! خیلی جاها حتی یه واو هم عوض نشده!!!! حالا درد ما این قوم به قول دوستمون بزک کرده است؟! ما بهش رای دادیم که آرایش زنای هنرپیشه غلیظ تر بشه یا مشکلات اجتماعی حل بشه؟!! اگه اینطوری پیش بره و روشش رو اصلاح نکنه من و امثال من دیگه بهش رای نمی دیم. می شه اولین رئیس جمهور یک دوره ای ایران!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اتفاقا هنر از مسایل بسیار مهم کشور میباشد و با روح و احساس یک ملت در ارتباط میباشد .زندگی همش جیب و پول نیست که
رسواگر فتنه
Singapore
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
بلایی که سر خاتمی و هاشمی و سران فتنه اوردیم در انتضار توست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
چیه از حرفهای روحانی ناراحتین؟
حافظ منافع رسواگر در فرارو
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
جعلی است
صدیقه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
آخر باسوادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
رسواگر دوره تون تمام شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اتظار با سواد. چند کلاس سواد داری؟؟
محمد
Netherlands
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
شما هیچ کاری نتواستید بکنید رسوای توهم زده چون شک نکن که خاتمی از هشت سال پیش نزد مردم امروعزیزتر است پس بلا سر خود شما آمده که امروز میزان رایتان آن شد که دیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
بنظر من اصلا نباید به رسواگر فتنه محل گذاشت ولش کنین بابا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
همون انتضار درسته!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
چقدر بی سوادی!!انتذار درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
راستی رسواگر با پرچم امریکا میای بالا!!!!!!
بابا پنجعلي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
الكي ميگه.......
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
به عنوان کسی که منش اصول گرایی و شیوه اصلاح طلبی را می پسندم هر چه می کشیم از آدم های افراطی است چه اصلاح طلب و چه اصولگرا، چه غیر آن . تعادل اصلاح طلبانه اصولگرایانه مدل مطلوبی است و جاهل یا اهل افراط یا تفریط.
رضا 44
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
بعضی از دوستان با حساسیت نسبت به جناب رسواگر به او کمک ناخواسته میکنند سعی کنید بخوانید و بی تفاوت عبور کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
این جلسه بعد از دادن کارت زرد تندروها به دکتر علی جنتی خیلی پیغام داره امیدواریم منزوی بشوند
رضا
Germany
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
مامان علی‌ کوچولو ، از علی‌ کوچولو چه خبر ؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
خوب شد اهالی هنر رو هم شناختیم
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
برای شما ده نمکی،سلحشور و شمقدری هنرمند هستند؟-!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
این قوم بزک شده بزگای این مملکتن وقتی شما به چهره های شاخص کشور بزک شده میگین چه انتظاری هست که.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
درست صحبت کن همین قوم بزک کرده است که میاید نامه مینویسد برای دبیر کل سازمان ملل وازتحریم های دارویی شکایت میکند
همین قوم بزک کرده نامه مینویسد به خانم دکتر ابتکار و میگویند یارانه های ما برا محیط زیست
وقتی عده ای تندرو به مسی توهین میکنند همین هنرمند است که میرود واز مسی دلجویی میکند
یکی از مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
بابا این ناشناس بنده خدا که به هنرمندها توهین نکرده که . ازشون در مقابل اون رسوای بیسواد دفاع کرده!
لطفا" بادقت بخونید بعد - یا + بدید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
دوستان درست بخونید متنو
رضا 44
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
عذر عذر بخاطر منفی که دادم متاسفم دیگه دقت میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
خداوند جهان را با هنرش افریده و چهان چنان هارمونی داردکه اگر تا اخر عمر جهان را بگردیدبرای دیدن و لذت بردن از افرینش خداباز هم وقت کم میاورید.در اصل هنر درجهان اولین مبحث اشنایی باخداو ارتباط بادیگران و شناخت خود میباشد.افرین به رئیس جمهور
ناشناس
France
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
ممنون از جناب روحانی و اقای جنتی برای بازگرداندن آرامش به جامعۀ هنری کشور.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
روحانی مچکریم ، فقط همینو میشه گفت ....
soheil
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
امیدوارم با احیای دوباره هنر دوباره آلبوم استاد ناظری و شجریان بیرون بیاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
ان شاءالله باید اول دیدار ی با اهالی موسیقی داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
استاد ناظری تواین جلسه بود استاد شجریان کجاست ایرانه؟درود بر هردو تاشون
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
شجریان ایرانه ولی به این جلسه دعوت نشده بود.
نا شناس
Australia
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
جاي استاد شجريان و سيد محمد خاتمي عزيز خيلي خاليه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
شجریان پس کو؟
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
دعوت نشده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
استاد برای اجرا خارج تشریف داشتند وگرنه حتما میومدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
مهناز افشار گفت من اسم این دولت را رنگین کمان ها میگذارم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
پگاه آهنگرانی کجاست؟!؟
ناشناس
Sweden
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
مادر علی کوچولو (فرزانه کابلی) هم که هست در کنار همسرش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
مامان علی کوچولو...خدا حفظش کنه
يغما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
چقدر زيبا
حس خوب رو بين هنرمند و رئيس جمهور كشور رو ميشه ديد
ولى ٨ سال پيش
ناشناس
Canada
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
خدا قوت آقاي روحاني
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
فقط دولت ابادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اگر گوجه نداریم. در عوض ارکستر سمفونی خواهیم داشت. روحانی مچکریم.
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
جناب احمد نجفی و امین حیائی پیداشون نیست ....
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
گل گفتی !!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخ
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
اون عکسی کهشهرام ناظری و محمود دولت آبادی کنار همن چقدر دوست داشتنیه ♥
مهران
Iraq
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
روحانی مچکریم
ناشناس
Kazakhstan
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
زنده باد مسعود خان کیمیایی
زنده باد هنرمند
زنده باد دکتر روحانی
ناشناس
Turkey
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
عشق است شجریان................
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین