bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۵۸۲۱
اسماعیل کوثری باردیگر و برخلاف تکذیب دولت ادعا کرد

تیم ناظر بر مذاکرات تشکیل شده است؟

در حالی که دولت و وزارت خارجه از وجود تیم ناظر بر مذاکره کنندگان هسته ای، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که "سران قوا و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ازجمله اعضای تیم سیاست‌گذار و ناظر بر مذاکره‌کنندگان هسته‌ای هستند."
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
در حالی که دولت و وزارت خارجه از وجود تیم ناظر بر مذاکره کنندگان هسته ای اظهار بی خبری کردند، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که "سران قوا و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ازجمله اعضای تیم سیاست‌گذار و ناظر بر مذاکره‌کنندگان هسته‌ای هستند."

به گزارش فرارو، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، باز هم بر وجود تیم ناظر بر مذاکره کنندگان هسته ای تاکید کرد و گفت این تیم وظیفه سیاستگذاری و نظارت را بر عهده دارد.

کوثری با بیان اینکه سران قوا و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ازجمله اعضای این تیم هستند، گفت: «البته یکی دو نفر دیگر به این تیم اضافه شدند.» وی نامی از این افراد نبرده است.

این نماینده مجلس معتقد است "موافقتنامه ژنو به نفع جمهوری اسلامی ایران نبود." او این مسئله را دلیل تشکیل این تیم دانست.

وی گفت که تیم مذاکره کننده هسته ای هیچ تغییر نمی کند.

با این حال هیچ منبع دولتی تاکنون تشکیل این تیم را تائید نکرده است. گفته می شود تشکیل تیم ناظر بر مذاکره کنندگان از سوی اسماعیل کوثری پیشنهاد شده است. اما دولت و وزارت خارجه می گوید از تشکیل این تیم اطلاعی ندارد.

در دور جدید مذاکرات هسته ای ایران پس از روی کارآمدن حسن روحانی شورای عالی امنیت وظیفه نظارت و سیاستگذاری درباره پرونده هسته ای ایران را بر عهده داشت.
مستمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
بالاخره تندروهای مجلس براساس تمایلات جناحی خود ، به هر شکل از سنگ‌اندازی در مسیر اقدامات دولت تدبیر و امید دست برنخواهند داشت ، در حالیکه رهبر معظم انقلاب صراحتاً اعضاء تیم مذاکره‌کننده کشورمان را فرزندان انقلابی و مورد اطمینان ملت دانستند کاملاً مشخص است که اینقبیل اقدامات ناشی از خشم تندروها از بثمر رسیدن تلاشهای دولت تدبیر و امید در رفع تحریمها و گشوده شدن راه تنفس اقتصاد کشور است ، آنچه که عجیب می‌نماید تداوم کینه آنان از مردم پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوریست که با این اعمال باید در انتظار شکستهای بعدی در انتخابات مجلس هم باشند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
حاج اسماعیل کوثری دندانهای فتنه گران را با مشت آهنین در دهانشان خورد کرد و طبیعی است که این فتنه گران بی شعور از این سردار بزرگ اسلام کینه داشته باشند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
بگذارید که دلها از کینه ها پاک شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
محمداسماعیل کوثری....... انشالله انتخابات از خجالتتون در میایم.
مگه خودتون نمیگفتید که ایران باید بر اساس ام پی تی فعالیت هسته ای رو دنبال کنه، پس تیم ناظر دیگه چه سیغه ای است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
بگذارید تا شایستگان به ملت خدمت کنند
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
آقای کوثری توافق نامه به نفع مردم ایران بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
اگه همچین تیمی وجود داره پس چرا محافظه کاران اینهمه به ظریف فشار میارن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
جالبه . كوثري ميگه ظريف تو تيمي هست كه خودش خبر نداره .!!!!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
بازم دمش گرم
ظریفم تو تیم راه داده!!!
مجله فرارو