bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۶۹۶۳

اسد: مانعی برای نامزدی در انتخابات نمی‌بینم

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۲
رئیس‌جمهوری سوریه امروز (دوشنبه) هشدار داد: اگر سوریه در جنگی که علیه آن آغاز شده شکست بخورد ناآرامی تمام خاورمیانه را در برخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، بشار اسد،‌ رئیس‌جمهوری سوریه هشدار داد: اگر سوریه در جنگی که علیه آن آغاز شده شکست بخورد ناآرامی تمام خاورمیانه را در بر خواهد گرفت.

اسد با بیان اینکه دولت سوریه مرتکب هیچ‌گونه جنایتی نشده است، تاکید کرد: یکی از اهداف مهم کنفرانس ژنو 2 باید مبارزه با تروریسم باشد.

رئیس جمهوری سوریه که با خبرگزاری فرانسه گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه تمام فیلم‌ها وعکس‌ها نشان می‌دهد تروریست‌ها دست به کشتار در سوریه می‌زنند، افزود: فرانسه در خصوص مساله سوریه به یک کشور وابسته به قطر و عربستان تبدیل شده است.

اسد با بیان اینکه جنگ با تروریسم آسان نیست و به زمان طولانی نیاز دارد، گفت: ما به سمت جلو پیش می‌رویم اما این بدان معنا نیست که پیروزی نزدیک است.

رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه هیچ مانعی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌بیند، عنوان داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی غرب خواهان همکاری با دولت سوریه شده‌اند.

وی اعلام کرد: دو گروه میان مخالفان مسلح سوریه وجود ندارد بلکه یک طرف وجود دارد که ما با آن می‌جنگیم که آن سازمان‌های تروریستی است.

اسد هم‌چنین خاطرنشان کرد: آنچه که در دادگاه ویژه ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان رخ داد اقدامی سیاسی بود که هدف از آن اعمال فشار بر حزب‌الله است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو