bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۷۶۱۴

(تصویر) دستور برای استقبال از روحانی!

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
در نامه ای که سایت فرهنگ نیوز تصویر آن را منتشر کرده است، نشان می دهد که قبل از سفر رئیس جمهور به خوزستان جلسه ای برای استقبال از وی برگزار شده و طبق دستور مهندس فدعمي فرماندار اهواز، سازمان ها و نهاد ها موظف شده اند، نسبت به اعزام پرسنل خود به مصلای اهواز و استقرار آنان تا قبل از ساعت ۸ صبح اقدام نمایند!


ناشناس
-
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
یک نکته مثبت که داره اینکه به آموزش وپرورش نگفته که دانش آموزان را بیارن تا در بین راتصادف کنند وتلف بشن .مثل دانش آموزان دارابی که می خواستند در شیراز احمدی نژاد را زیارت کنند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من در اهواز زندگي مي كنم و كارمند يكي از ادارات دولتي هستم. خدا را شاهد مي گيرم هيچكس از ما نخواست به استقبال آقاي روحاني برويم و اصولا هيچ حساسيتي در اين خصوص وجود نداشت. ادارات ، مدارس و بانك ها و ... كار روزانه خودشان را انجام مي دادند.هيچگاه مردم خوزستان به سفارش اين و آن به استقبال كسي نرفته و نمي روند. اين خصلت ذاتي و مهمان نوازانه آنان است. چرا اينقدر بدبيني در جامعه مي پراكنيد. مگر چند نفر اين نامه و پاراف كذايي را ديده اند. به مردم توهين نكنيد. ياعلي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خوبش اين است كه سخنراني يك ساعته و هيجاني نداشت
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آقاي روحاني. ما به شما راي نداديم كه كارهاي پوپوليستي و فريبكارانه دوران احمدي نژاد و هزينه از بيت المال براي استقبال از مسوولين انجام شود. اميدوارم به سرعت دستور رسيدگي و توبيخ فرماندار و شخص دستور دهنده براي استقبال را صادر فرماييد. مردم ما اگر شما را دوست داشته باشند خودجوش مي آيند.
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اقایان گرامی . به نظر شما باید ریس جمهور محترم شبانه بدون اطلاع حتی استاندار به خوزستان سفر میکردن تا شما راضی میشدید . ای فرارو وای ...... دست ازاین کارها بردارید .
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۱
ramin
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
همين كارها را كردند كه رييس جمهور هم دستور به توقف طرح انتقال آب از سرشاخه هاي كارون به مركز ايران را داد.قابل توجه مسئولين اصفهاني ، يزدي و كرماني
مهدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارووو بيخيااااااال
اخه يعني چييي
اين توي همه دولت ها هست...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سلام
من به اقای روحانی رای ندادم اما تعصب ندارم -سوال اینکه مگه روی دعوت نامه پاراف موضوعات طرح شده در جلسه تشکیل نشده هم میشه زد!!!!
عین الله باقرزاده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اون قسمتی که دور آن کادر کشیده شده و مورد بحث است ممکن است توسط هر شخصی و به هر منظوری ودر هر زمانی بعد از رسیدن به مقصد نوشته شده باشد؛
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اونوقت روزنامه ی آفتابه یزد تیتر زده بود:
به این میگن استقبال خود جوش!
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به نظر من روحانی ، استقبال خود جوش را معنا کردند!
ژاله
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ساعت5:36 صبح،نمابر آنی زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه اداره ی فعالی!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
3 مارس 2013 ! یعنی 9 ماه پیش
ایران آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارو متشکرم.برای اولین بار و علی رغم میل باطنی تان یک سند گویا را نشان دادی. بارک الله. باز هم از اینگونه اسناد از هر کسی(هاشمی،خاتمی،احمدی نژاد و ...) داری ،منتشر کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ساندیس مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
موضوع اصلی این است که شخصیت روحانی ذاتا حساسیتی روی این که چند نفر دنبال ماشینش بدوند ندارد ، بر خلاف احمدی نژاد که عشقش این بود که مرکز توجه باشد ؛ کافی است به تفاوت سبک سخنرانی این دو دقت کنیم. یکی آرامش می خواهد ، دیگری جنجال و هیاهو ؛ به هر حال این کارها از مسئولان رده پایین در تمام دولت ها وجود داشته و خواهد داشت اما یکی عاشق این کارهاست و یکی توجهی به این چیزها ندارد .
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دفاع از کار نا درست خوب نیست .
اگر این کار شده خیلی زشته
اگر نشده و جعلیه خیلی بدتره

مردم نباید با دفاع از این چیزا باعث ترویج اون بشن

اتفاقا اگر واقعیت داره باید جامعه طوری برخورد بکنه که این عوام فریبی ها ریشه کن بشه
باور کنید به نفع خودمون و کشورمون و جامعه مونه . و باعث رشد سطح فرهنگ کشور میشود .
صدرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
روحانی مچکریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
قبل از سفر یک وزیر هم باید استانداری جلسه داشته باشه و ادارات کشوری وامنیتی موضوع رابررسی کنند
این که باید اتفاق بیفته
مگه رئیس جمهور می تونه بدون هماهنگی جایی بره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اگه راست میگه باید اون مسئولی که پاراف کرده رو برکنار کنه! آره توی همه دولت ها هست ولی همه دولت ها اشتباه می کنن
ناشناس 56
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
پس چرا دستنویسه، فتوشاپ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
جالبه این نامه ها دستنویس هستند!!! ..... دستخط شبیه دستخط رسایی نیست؟؟!!!...دقت کنین.....
جمیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
صد رحمت به احمدی نژاد. این هم دسته ساندیسی های روحانی. عوام فریب تا این حد نوبره
فردای روشن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یعنی فرمانداری هنوز اتوماسیون اداری نداره و دستی مینویسن و امضا میکنند؟؟؟؟
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بابا تو رو قرآن کسی متن نامه رو خوند؟؟؟؟ این نامه برای دعوت از مسئولین تو جلسه استانداریه نه استقبال از رئیس جمهور!!!!!
شروین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حاج آقا رسایی از این کارا نمی کنه شما ها شاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
همه اینها رو از چشم آقای روحانی می دونیم. آقا تو قرن 21 زشته هنوز اینجور مردم رو معطل کردن. آقا این دیدارای مردمی و پوپولیستی رو خواهشن جمع کنین.
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
jalebe harke nane ra neveshte khodesham shomare karde 
ناشناس
United States of America
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
بابا دروغه از اونجایی که تاریخ 7 مارس 2013 یعنی فروردین 92
دم خروستون زد بیرون!!!!!!!!!!!11
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
روحانی ،احمدی پیوندتان مبارک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب که چی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
يعني اگه احمدي ن‍اد بود خودتون رو مي كشتيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بابا این طفلکی ها فکر کردن هنوز تو دوران مموتی به سر میبریم حالا تا از اون حال و هوا بیرون بیان طول میکشه سخته باورش براشون که دوران عوام فریبی رو به اتمام که نه حداقل رو به کاهشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
می گفتند که خود جوش بوده!
عمویادگار
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نه خیر عمو جوشانده بود. به این میگن یک اقدام کاملا پوپولیستی
خودم
-
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
لابد اینو میخواید بندازید تقصیر رییس جمهور!
تملق ذات ایرانیهاست که در دوره احمدی نژاد ۱۰۰ برابر شد!اینهم از عوارض اونه!اصلا از کجا معلوم برای تخریب این کار رو نکرده باشن؟
بچه ننه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
پس چطور این مسائل را گردن احمدی نژاد میندازی؟
سيد سعيدذبيحي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
زمان احمدي نژاد . اگه يكي دستشو مي كرد تو دماغش همه مي گفتن ريس جمهور بي كفايته ، حالا شما فعلا خوش باش معلومه از اون آدماي احساساتيي هستيا
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بعنوان يك راي دهنده به آقاي روحاني براي اين مسئولين متاسفم،اين افراد باعث مخدوش شدن چهره رييس جمهور مي شوند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
رئیس جمهور محبوبم,تحقیق کنید که اگر این نامه اصالت دارد اینگونه افراد چاپلوس را رسوا کنید.در صورت عدم توجه به این معظل ,رایم را به شما حرام می دانم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ههههههههههههههه
pppp
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اينم مدرك براي كسايي كه معتقد بودند كه استقبال بصورت خودجوش بود.!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دست نویس هست
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
قابل توجه خوانندگان محترم جناب اقای فرماندار از انتصابهای دولت احمدی میباشد و تملق و....تویی ذاتشونه وفک میکنند با اینکارا میتونند دوباره در پست شون ابقا بشن
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
زمان دكتر محمود چنين چيزي نبود؟
سیرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
شما که میگفتید احمدی عوام فریبه، حالا بگین اسم این کار چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اون موقع همه ادارات لجستیک رو در اختیار میگذاشتند
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
کار زشت زشته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سیر زاده ، حتما خیال میکنی رئیس جمهور مملکت با موتور سیکلت بره دور بزنه و برگرده
ًصفاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
رییس دفتر محترم رییس جمهور، لطفاً بررسی نمایید و در صورت صحت برای ریشه کن کردن اقداماتی که دل مشتاقان به نظام اسلامی را به درد می آورد اقدام و نتیجه را در رسانه ها منعکس فرمایید.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
احسنت.
باجناق رسواگر فبتنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
من اگر جای آقای روحانی بودم با این فرماندار که فکر کنم از باقی مونده های دوره مموتی باشه برخورد میکردم!
عمه رسوا گرفتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
من هم موافقم
مادر بزرگ رسواگر فتنته
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
من هم موافقم. شوهر مرحومم هم اگه بود، موافق بود..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
کم کم
عموي رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
منم موافقم!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آخه نامه اداری متن اصلی اش دست نویس هست!!!!!!!!
من هم میتونم این جوری نامه جعلی درست کنم
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حالا مثلاً تايپ كردنش خيلي فناوري پيچيده اي ميخاد مهم سربرگشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چیز عجیبی نیست تا بوده همین بوده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آخه نامه اداری متن اصلی اش دست نویس هست!!!!!!!!
من هم میتونم این جوری نامه جعلی درست کنم
هومن
Turkey
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به دو دليل در صحت اين نامه بايد شك كرد؛ 1- نخست اين كه يك سايت اصولگرا و ضد دولت آن را منتشر كرده (فرهنگ نيوز) و 2- اين نامه دستنويس است در صورتي كه در اين زمونه كامپيوتر و لپ تاپ حتي در دهات كوره‌ها هم مورد استفاده قرار مي گيره.... اينها همه جهت تخريب روحاني و دولت وي است. ما مردم گول اين سياه‌نمايي‌ها را نمي‌خوريم. هر چه باشه، از احمدي نژاد پوپوليست خيلي بهتره
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فکر کنم شما یک نفری و ما مردم گفتن نادرسته

برای تحریک افکار عمومی شیوه های بهتری هم وجود داره کامران جان
ناشناس
United States of America
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
رسواگر فتنه به تاریخ و اعت فکس توجه کردی؟ تاریخش برای قبل از انتخاباته. کمی هم تفکر بد نیست. باور کن
دایی جان ناپلئون
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اگه به تاریخ فکس بالای صفحه دقت کنید میبینید مال قبل از انتخابات ریاست جمهوریه. دوستان فوتوشاپ کار این قسمت رو یادشون رفته!!
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اون تاریخ چاپ کاغذه
شما هم به تاریخ پایین صفحه و نوشته شده نگاه کن و تفکر کن .ضرر نمیکنی جون تو
بچه تهرون
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ببخشید شما پوارو نیستید؟! داداش اگه میخواس جعل کنه نمی تونس تایپ کنه که به قول شما تو هر ده کوره ای هست. سر برگ رو نمی بینی؟ ضمناً اون ناشناسی که به تاریخ و ساعت فکس گیر داده متوجه نیست که دستگاه فکس مربوطه ساعت و تاریخش سِت نشده بوده! بابا شما دیگه کی هستین!
دایی جان ناپلئون
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
جناب رسوا میشه بفرمایید تاریخ چاپ کاغذ چه صیغه ایه؟ اگه فقط یکم نون بازوتو میخوردیو جایی کار میکردی میفهمیدی اون تاریخ دریافت فکس میباشد قربان!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خوب که چی ؟ همیشه همین بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1-هدف اصلی بی تردید تخریبه.2- از اونجا که این سایت جزو سایت های تحت مدیریت جریان مخرب هست لازمه که اول در مورد صحت مدرک تحقیق بشه.3- در صورت صحت داشتن مدرک، مشخص بشه مسببین این حرکت چه کسانی بودن و با چه انگیزه ای اینکار رو کردن و مجازات بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
فرارو خودشم نون خوره. تمام آی پی ها رو دارن و نون میخورن. تایید کنی یا نکنی مهم اینه میخونیش فراروووووووووو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نامه دست‌نویس! تا حالا نامه اداری ندید؟!
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
زمان دكتر محمود چنين چيزي نبود؟
سامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
من تا تایید نشدن رسمی این خبر صبر میکنم.
اگر واقعت داشته باشه، روحانی باید با عوامل این جریان و این حرکات برخورد جدی کنه.
اگر واقعیت نداشته باشه، باید با رسانه های دروغ پرداز برخورد بشه. آزادی بیان با دروغ پراکنی فرق میکنه.
ما از شر همین دروغ ها بود که به روحانی رای دادیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یادش بخیر احمدی نژاد هم با هم این چیزها شد احمدی نژاد.
ناشناس
United States of America
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آره.. به دوربین زل زدن و دروغ گفتن...ودادن آمارهای کذب...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ملت ما ملت زور پرستي بوده در طو تاريخ .... هميشه دوست داشته يكي اون بالا باشه و بهش فرمان بده ... چون اعتماد به نفس تاريخي نداره ... واقعا" شرم بر اين مراسمها ... كجاي دنيا مردم ميفتن دنبال ماشين رييس جمهور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دوستان عزيز بهر تعداد كه از اين نامه ها خواستيد صرف به موسسه ما مراجعه نماييد.
نامه بدون مهر و امضا 200 تومان
مدرك دكترا بدون غلط در هر رشته اي كپي 1000 تومان
اصل 10000 تومان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
استقبال مگه 23 نبوده پس چرا یکی از دستورات 24 هست و اصل نامه و بقیه دستورات به غیر از یکی جنبه اطلاع رسانی دارند و تازه هیچ اجباری هم دیده نشده ولی دوره مموتی ماشین میگذاشتند و تعطیل میکردند و اول و آخر مراسم حضوروغیاب میکردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آقای فدعمی فرماندار دولت احمدی نژاد است جهت اطلاع تا کنون هم عوض نشده.
Sina
Germany
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
این دولت که این همه رو عوض کرد، اینم روش، زودتر عوض کنه که هر جا کم میارید نندازید گردن احمدی نژاد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حالا کجاش رو دیدید زمانی میرسه که به دکتر محمود دعا کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خدا نیاره اونروز رو زبانت رو گاز بگیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
گرچه رييس جمهور مخالف اسقبال بودند ولي وظيفه هر انسان فهيم اين است كه ازمهمانش استقبال بعمل اورد خرده نگيريد بجاش ياد بگيريد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
احتمالا پس مونده های احمدی نژادی بودن که ان شاالله به زودی برچیده می شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
این حاصل نگه داشتن مدیران احمدی نژاد است. این فرماندار احمدی نژاد است اعتقادی به روحانی ندارد
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دوستان این جعلیه
به این علت در حال حاضر تمام بخش نامه ها و دستورات از طریق کارتابل(سیستم کامپیوتری) ارسال میشه
نه دست نویس و کتبی
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چطوری ؟ خوبی امیر جان ؟
amir
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ممنون
تو خوبی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
رسواگر اینجوری............. شما خوبی؟
رسواگر فتنه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
قربونت امیر جون
شما خوب باشی ما م خوبیم ..
ناشناس جون فرمایش شما هم به روی چشم .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
بعد از سخن سیف درباره دلار و قضیه فیلتر ویچت و قطعی شدن افزایش قیمت بنزین 1000 تومانی در سال 93 دیگر به رئیس جمهور روحانی خوش بین نیستم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
احمدی نژاد از روحانی بدتر
روحانی از احمدی نژاد بدتر

ترقی اندر کشور محال است
که در این کشئر قحط الرجال است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
هر کی این کارو کرده اشتباه کرده، ما طرفدار روحانی هستیم ولی هر کاری و انچام میده تایید نمیکنیم... مثل انتخاب وزیر کشور
و استاندار و فرماندار ....
بامداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
زیر نامه دعوت به جلسه که نتیجه جسه را نمی نویسند
صورت جلسه میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نیست تاحالا ازاین رسوم نداشتیم ...حماقتهای یه مسول رده پایین چه ربطی به روحانی داره...بایگانی هاتون پره از این نامه هادر همه ادوار...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
برای من درستی یا نادرستی این کاغذبازیا مهم نیست...دنبال چی هستید؟مردم همون روز انتخابات نشون دادند که روحانی رو قبول دارند و دوسش دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تاریخ فکس رو نگاه گنید
عیسی
United States of America
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به تاریخ فاکس دقت کنید:
2013 .mar7
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
افرین
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تیزهوش!!1
ناشناس
United States of America
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تا زماني كه عوامل دولت قبل از مسئوليتهاي دولتي پاكسازي نشوند اين مسائل ادامه خواهد داشت.

خودسرانه و بر خلاف دستور دفتر رئيس جمهور يك كاري كردند كه ميدانند افكار عمومي نسبت به آن حساسيت منفي دارد بعد هم سندش را منتشر كردند؟ اين موضوع اتفاقي است؟ بي‌جهت نيست كه تا يك نفر از اينها بركنار ميشود فريادشان به آسمان بلند ميشود. اينها همكار دولت نيستند. عامل نفوذي و خنجر از پشت هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دوست عزیز نامه تصریح داره که به دستور استاندار منصوب دولت یازدهم جلسه تشکیل میشه پس گردن دولت قبل ننداز .. انگار دولت جدید همه مقدسند و قبلیها نماینده شیطان بودن!!! واقعا طرز تفکر شماها خیلی مضحکه
خوزستانـــــی
United States of America
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
جالب اینجاس این فرماندار 8سال فرماندار اهواز هست
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به رسایی بگید تاریخ فکسش رو درست کنه 3 مارس 2013 ! یعنی 9 ماه پیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
قرار بود این چیزها جمع بشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به هر حال چه محمود و چه حسن ، هیچ فرقی نمی کنه. آقایان مردم را به دنبال ماشین خود راه نیندازند. این اعمال زیبنده ی ملت بزرگ ایران نیست
ناشناس
Canada
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
تاريخ فكس مال تقريبا يكسال پيشه، يعني زمان محمود. كاملا واضحه كه چه اتفاقي افتاده، فرارو از تو بعيده
شاه غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خجالت داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
یادم نمیره در ابتدای دولت اصلاحات هم تشریفات در ادارات دولتی لغو شد اما یکسال نگذشت که دوباره همان روال قبلی احیا شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اونی که اینطوری آدم جمع میکرد رفته است!!
تقي
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آقاي عزيز
حالا ديگه دهياري يك روستا هم نامه رو تايپ ميكنه اين چيه منتشر كردين؟
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
نامه اداری اصلآ دست نویس نیست اینا کاره احمدی نجاتاست
شک نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
رفیق گویا تا حالا نامه اداری ندیده ای که مقام مافوق به خاطر تسریع اجرای فرامین حاشیه نامه را پراف می فرمایند !!!
نامه نویس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
پاسخ به ناشناس 21:31 : حاشیه نویسی دست نویس باشه چرا متن نامه دست نویسه و تاریه فاکس مارس 2013 است یعنی 9 ماه پیش
امیر
United States of America
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
راستش من خودم 7ساله کارمندم وتو سیستم اداری کارمیکنم فقط میخوام جهت روشن تر شدن موضوع به چند تا از تضادهای به اصطلاح این مدرک اشاره کنم.
1- دعوتنامه دراین زمانه هرچقدر هم که فوری باشه به هیچ وجه دستی نوشته نمیشه.
2- هیچ وقت نتیجه جلسات برروی دعوتنامه جلسه پاراف نمیشن معمولا پاراف نامه ها مربوط به نامه هایی میشه که درخواست از یک مسئول باشه که اونم برای زیر دستیهاش پاراف میکنه.
3- واز همه مهمتر کسی که اینکارو کرده حواسش به اون تاریخ میلادی که بصورت اتومات برروی برگه های فکس درج میشه نبوده 22 دی 92 مصادف با 12 jan 2014میشه نه 3مارس 2013
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مرسی از این دقت.دفتر ریاست جمهوری عرضه خود را نشان دهد.
سيد سعيدذبيحي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
برادر محترم شما اگه 7 سال كار اداري مي كني فكر نكن مردم احمقند اتفاقا بسياري از نامه هاي سطح بالا بين مديران ارشد فوري و با دست خط خودشان بوده و تمامي پاراف ها بر روي نامه نوشته مي شود .ضمنا ساعت و تاريخ فكس نشان از تنظيم نبودن دستگاه فكس دارد . شما معلوماتت رو در قسمت نامه نگاري ها اداري با مطالعه چند كتاب افزايش بده .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دوست عزیز
اگر می خواستن جعل کنن خیلی راحت تایپش می کردن ضمن اینکه جعل سند دولتی هرچی که باشه جرم هست و برای چنین مطلب کم ارزشی کسی زندان رو به جون نمی خره.. ضمنا ما تو پایتخت خیلی وقتها نامه های اداری رو دستی می نویسیم حالا خوزستان که جای خودش رو داره..
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دمت گرم امیر خان حرف منم اینه این بدبختا چشم دیدنه روحانی رو ندارن
رضا از اهواز
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
من کارمند یک اداره دولتی هستم / در اهواز / نمیگم این نامه جعلی است یا خیر / خدا میدونه / اما در اداره ما هیچ خبری نبود / حتی مدیر ما هم دعوت نشده بود و نرفت و کار در روال عادی خودش پیش میرفت / یکی دو نفر از طرفدارای آتشی آقای روحانی مرخصی گرفتن رفتن که ما از طریق تلفن اخبار سفر رو از اونها گرفتیم / یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خدا وکیلی این اتفاق نیافتاد.تو شرکت ما روی 3 تا 4 برگ a4 نوشته بود که اگر کسی میخواد بره مدیران همکاری کنند و مخالفت نکنن در صورتیکه تو دوره های قبلی ...
نیکان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
متنی که دورش دایره کشیده شده است جعلی بنظر میرسد . ولی بهرحال انتظار داریم دولت پاسخ خودش به این موضوع را صریحا اعلام کند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
3 مارس 2013 میشه 22 دی 1392؟!!!
علی عسک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
سیاه نمایی تا کجا دوست عزیز !!!!امروزه کسی دیگر نامه را بادست نمینویسد !!!!
کمی مروت هم خوب چیزی است !!!
کوچکترین اداره یک سیستم کامپیوتر دارد!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
خجالت
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
به نظر شما چرا همه مقامات از این داستان ها دارن؟؟ جوابش مشخصه اما چه کاریه بنویسم و منتشر نشه!
علی عسک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دروغ گفتن و سیاه نمایی هم مهارت میخواهد برادر جان !!!!
امروز در یک اداره با یک نفر پرسنل یک سیستم کامپیوتر برای امورات اداری وجود دارد دیگه موقع نامه نگاری با دست سپری شده !!!!
کارمند IT
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
IQ تاریخ فکس مربوط به این است که معمولا تاریخ درست امروز را set نمیکنند.
ربطی نداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
دم خروس زد بیرون .... اخه شما که میگید احمدی نژاد اشتباه کرد چرا خودتون اشتباه ها رو تکرار میکنید
به عنوان بیطرف میگم نه شما نه دولت قبل به فکر مردم نیستید و فقط دروغ و شعار بلدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
چون روحانیه همه چی جعلیه؟؟ننگ بر ادمایی که دروغ میگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
خاله زنکی دوباره شروع شد!!
اهوازی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
به خدا نامه واقعی است من خودم دیدم و این نامه پاراف یکی از مدیران شرکت مخابرات به پرسنل آن شرکت جهت حضور در مراسم استقبال میباشد که متاسفانه مثل همیشه مایه تاسفه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرهنگ نيوز وابسته به کجاست ؟!
گروه گروه اعزام اتوبوس ها براي استقبال از احمدي نژاد هيچ وقت لو نميرفت ...!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرارو داری تفرقه افکنی میکنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
معلومه كه اين متن بعداً اضافه شده واسه تخريب چهره مردمي دولت تدبير و اميد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آقاي روحاني واقعاً محبوب هست و راي شون هم واقعيه. در يك انتخابات بدون شبهه منتخب مردم شده. نيازي نداره كه استقبال از ايشون دستوري باشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ما آب می خواهیم
کیخسرو
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
این نامه جعل است: سه علت دارد: یک - کاغذ فاکسی که بالای سر نامه تاریخ 2013 دیده می شود و تاریخ این نامه 22 دیماه یعنی 11 ژانویه 2014 می باشد. دو - نامهای مدیر عامل و رئیس ننوشته است 3- پاراف نامه ها مربوط به درخواست از یک مسئول باشه که زیر نویس هایش پاراف میکنه. و بقیه اش مهر دبیرخانه و شماره ها دیده نمی شود. والسلام
reaz
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
من خودم توی یه شرکت بزرگ با جمعیت چند هزار نفری توی اهواز کار میکنم.جهت اطلاع کسی رو مجبور نکردن به مراسم استقبال بره ولی وسیله ایاب و ذهاب برا رفتن به مراسم استقبال رو فراهم و اطلاع رسانی کردند. اگر چه نظر من اینه که بهتر بود همین کار هم صورت نمیگرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
پ نه پ .. فک کردی دولت قبلی مجبور می کردن ؟!! اونا هم وسیله ایاب و ذهاب میذاشتن دیگه
سيدمجيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اصل نامه هيچ اشكالي نداره و براي هماهنگي ورود رئيس جمهور كاملا ضروري هم هست ولي پي نوشت ها از درجه اعتبار ساقط هستند و نميشه به آنها توجه كرد. هركسي بعدا هم ميتونه اين دست خط را اضافه كنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
این یک آبروریزی است. گر چه می تواند بدون هماهنگی با دکتر روحانی یا وزیرش انجان شده باشد ولی این هم که بدون هماهنگی انجام شده بد است. اما اگر با اطلاع استاندارد و وزیر و شخص رییس جمهور انجام شده باشد یک آبرو ریزی است. چرا؟؟؟؟ چون ما به آقای احمدی نژاد و اقدامات پوپولیستی اش خرده می گرفتیم حالا سر خودمان با این رای ای که به دکتر روحانی دادیم آمد. نکنید نکنید نکنید. بهانه دست کسانیکه می خواهند سر به تن روحانی و دولتش و اصلاح طلبان هاشمی و خاتمی نباشد ندهید. آقای روحانی تو را به هر کسی که می پرستی در سفرهایت جلوی این کارها را بگیر. اصلاً دستور بده هیچ یک از پرسنل در وقت اداری حق شرکت در جلسات و گردهمایی ها را ندارند. در غیر وقت اداری هم همه آزاد باشند بیایند یا نیایند. آقای دکتر روحانی تو را به هر کسی که می پرستی ما را نا مید نکن نکن نکن نکن نکن نکن نکن نکن نکن نکن ...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ما به خیلی چیزای بدتر هم ایراد می گرفتیم اگه فقط این بود که الان وضع کشور خیلی بهتر بود برادر
دادا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
داداش یواش! جوگیر نشو تو هم که از هول حلیم افتادی تو دیگ دار و دسته ا.ن
حسن
United States of America
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرارو توي اين وضعيت دنبال چي هستي ؟؟؟
لقف
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اگر صداقت دارید . دستورهای نانوشته و نوشته دولت قبلی را در سفرهای استانی و ریخت و پاشهای آنها را که سندی اگر به جا مانده نشان بدهید ببینید تفاوت از کجا تا تاکجاست .
سيد سعيدذبيحي
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرارو ، خيلي دوست داري بي طرف جلوه كني؟ يكي به نعل مي زني يكي به ميخ . اين گزارشاي مثلا ضد دولت رو مي زاري تا همه بگن بي طرفي بعد يه گزارش نون و آب دار و بدون سند و مدرك درست و حسابي براي كوبيدن مخالفات مي زاري تا همه بگن آره اين سايت فرارو هر چي مي گه بي طرفانه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
هرکاری کنید و هر سندی رو کنید ذره ای از احترام من یکی نسبت به آقای روحانی کم نمیشه. کاش احمدی نژاد یک دهم شخصیت قابل تقدیر و احترام روحانی را داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
بذارید توجیهتون کنم
نامه دستنویسه
حتی شمارش و امضا هم به صورت دستی هست
یعنی توی این سازمان اتوماسیون اداری هیچ معنایی نداره که نامه ها دستی نوشته میشه
برگه نامه رو از روی میز برداشتن، نامه نوشتن، تاریخ زدن بعد هم منتشر کردن.
محاله بتونم باور کنم نامه اصل بوده. چون توی اداره زپرتی ما همه نامه ها اتوماسیونی نوشته میشه چه برسه به استانداری و فرمانداری!!!!!!!!!!
علي
-
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرارو توهم ازبدجنسي ودورويي يد طولايي داري من با اين سفرها وخرجها موافق نيستم ولي تو هم خيلي بدجنس هستي براي خراب كردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
منم می تونم 100 تا عین این بنویسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
شاید بشود نتیجه گرفت مشکل از روئسا نیست بلکه از زیر دستان بادمجان دور قاب چین است که قدمتی به درازای تاریخ این کشور دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اين متن تابلو هست كهئ جعلي مي باشد. دليل آنكه:1 نامه دست نويس بوده و نامه هاي ادلري حتي اگر فوري باشند حتما تايپ مي شوند.2.به گيرندگان بالاي نامه توجه كنيد.به جاي اسم نقطه چين گذاشته اند آن هم در يك نامه رسمي و داراي شماره و تاريخ.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
مثل اینکه یادتون رفته تو دوره احمدی نژاد سربازها و محصلها رو به همراه مافوق و معلم میفرستادند استقبال.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
سه شنبه نحس است براي كس تا كس....كجائي محمود كه كپي برداري مي كنند ورد گم مي كنند كه ما از حركت هاي پو پو ليستي بدمان مي آيد..
سيد سعيدذبيحي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
فرارو ، خيلي دوست داري بي طرف جلوه كني؟ يكي به نعل مي زني يكي به ميخ . اين گزارشاي مثلا ضد دولت رو مي زاري تا همه بگن بي طرفي بعد يه گزارش نون و آب دار و بدون سند و مدرك درست و حسابي براي كوبيدن مخالفات مي زاري تا همه بگن آره اين سايت فرارو هر چي مي گه بي طرفانه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
دکتر روحانی رسیدگی کند اگر خبر واقعیت داشته باشد بایستی دستور دهند خاطی را یک سال از کار معلق نمایتد.
میرحسین از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
اولش خیلی ناراحت شدم نه از دولت که از اون مسوول ولی وقتی کامنت ها و تیزهوشی دوستانو و توضیحاتشون رو دیدم گفتم خب الحمدالله که توطئه ای بیش نیست
ناشناس
Slovakia
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
نامه که درباره موضوع دیگه ای هست و عجیبه که دست نویسه اما پاراف های ذیل نامه معلوم نیست کی و توسط چه کسانی بوده.
Abi
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
تاریخ نامه از روی اون نوشته ی بالای سمت راست دیده میشه که مال مارس 2013 هست. یعنی طرفای فروردین یا اردیبهشت 92
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
ما یه گواهی اشتغال به تحصیل میخایم میگن بدون مهر اعتبار نداره!!
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv