bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۹۵۹

احتمال کناره گیری کروبی به نفع خاتمی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۹ - ۱۷ آذر ۱۳۸۷
فرارو- مهدی کروبی می گوید در صورت اعلام کاندیداتوری سایر نامزدهای اصلاح طلب تا 20 آذر احتمال دارد که به نفع آنها از شرکت درانتخابات ریاست جمهوری کنار گیری کند.  این گفته کروبی اخبار منتشر شده در مورد افزایش احتمال نامزدی محمد خاتمی را برای انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه آینده، بیش از پیش تقویت می کند.

دبیر كل حزب اعتماد ملی به خبرگزاری اصولگرای فارس گفته است: «از آمدن هر كاندیدایی استقبال می‌كنیم، اما اگر كاندیداهای اصلاح‌طلبان تا 20 آذر اعلام كاندیداتوری نكنند به نفع هیچ كس كنار نمی‌روم.»

این سخن کروبی در حالی بیان می شود که منابع نزدیک به سید محمد خاتمی از افزایس روز افزون احتمال کاندیدا شدن او در انتخابات خبر می دهند.

پیش از این عبد ا... ناصری سخنگوی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم اعلام کرده بودکه «با توجه به شرایط کشور و در خواستهای مردم و نخبگان برای حضور آقای خاتمی ، وی جواب منفی به مردم نخواهد داد. »
   
سخنگوی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم: خاتمی می آید

همچنین خاتمی پیش از این در جمع مردم لرستان با بیان اینکه «در اینكه باید وضعیت كنونی تغییر كند، تردیدی نداریم و خواست ملت نیز همین است»  گفته بود که « ما به هیچ وجه از عرصه كنار نمی‌‏كشیم و در خدمت مردم خواهیم بود.»

خاتمی: عرصه را خالی نمی کنم 
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین