bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۴۴۲

نامه تقلبی نیویورک تایمز در مورد دختر کندی

تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۰۳ دی ۱۳۸۷
فرارو- روزنامه نیویورک تایمز از شهردار پاریس به علت انتشار نامه تقلبی منتسب به او عذرخواهی کرده است.

نیویورک تایمز در سایت خود اعلام کرد نامه منتشر شده با امضای شهردار پاریس که در انتقاد از تلاش های انجام شده برای راهیابی کارولین کندی، دختر جان اف کندی، رئیس جمهوری فقید آمریکا به مجلس سنا نوشته شده، اصالت ندارد.

این نامه که با امضای برتران بلانو، شهردار پاریس در شماره دوشنبه نیویورک تایمز چاپ شده بود، انتخاب خانم کندی برای جایگزینی سناتور هیلاری کلینتون در مجلس سنای آمریکا را اقدامی غیردموکراتیک و نگران کننده خوانده بود.

هیلاری کلینتون که یکی از دو نماینده ایالت نیویورک در مجلس سنای آمریکا است، از سوی باراک اوباما، رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده برای تصدی وزارت خارجه انتخاب شده است.

بر اساس قانون ایالت نیویورک، فرماندار این ایالت جانشین خانم کلینتون را تا پایان مدت نمایندگی او انتصاب خواهد کرد. گزارش ها بیانگر بخت بالای خانم کندی برای انتخاب به این سمت است. 

دختر کندی جانشین هیلاری می شود

نامه غیرواقعی شهردار پاریس با زیر سوال بردن این روند می نویسد: "ما فرانسوی ها همواره قانون اساسی ایالات متحده را تحسین کرده ایم ولی به نظر می رسد هر دوی جمهوری خواهان و دموکرات ها در حال فاصله گرفتن از الگوی حقیقی مردم سالارانه هستند."

این نامه می افزاید: "آیا می توانیم از انحطاط آمریکا سخن بگوییم؟"

نیویورک تایمز که از معتبرترین روزنامه های آمریکاست، در بیانیه ای که بر روی سایت این روزنامه قرار گرفته است، ضمن عذرخواهی از شهردار پاریس، تاکید کرد که این نامه نباید منتشر می شد.

این بیانیه می نویسد: "با این کار ما استانداردهای خود و ضوابط انتشارنامه های امضا شده خوانندگان خود را نقض کردیم."

بر این اساس، نیویورک تایمز در حال بررسی مقررات مربوط به چاپ نامه های ارسال شده به خود است تا دیگر چنین اشتباهی رخ ندهد.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین