bato-adv
کد خبر: ۱۸۷۳۹۴

(تصاویر) افتتاح طولانی‌ترین مترو خاورمیانه

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرارو- بخش جنوبی خط 3 مترو از چهارراه ولیعصر(عج) تا آزادگان صبح امروز (2 اردیبهشت) با حضور شهردارتهران و جمعی از مسوولان شهری افتتاح شد.

با افتتاح این بخش از خط 3 مترو 12 کیلومتر از طولانی ترین خط تونلی مترو خاورمیانه زیر بار ترافیک رفت.

بخش جنوبی خط 3 مترو دارای 9 ایستگاه است که امروز پنج ایستگاه ( آزادگان، جوادیه، قلعه مرغی، راه آهن و منیریه) آن افتتاح شد. از این پس ساکنان راه آهن، جوادیه، یافت آباد، ابراهیم آباد، اسماعیل آباد می توانند از این خط مترو استفاده کنند.

همچنین پروژه خط 3 متروی تهران با هدف اتصال جنوب غربی به شمال شرقی و نیز کاهش ترافیک به بهره برداری رسید. 

پروژه خط 3 مترو که هم اینک بخش هایی از آن در حال بهره برداری است، امکان توسعه از شمال شرقی به سمت لواسانات و جنوب غربی به سمت اسلام شهر و فرودگاه امام خمینی (ره) را دارد. 

کل خط 3 متروی تهران 37 کیلومتر است که دارای 27 ایستگاه خواهد بود. عکس های اصغر خمسه عکاس مهر، سید محمود حسینی عکاس تسنیم، امید واهب زاده عکاس فارس و حمیدرضا دستجردی عکاس ایسنا از افتتاح خط جدید مترو را در زیر می بینید.












برچسب ها: مترو قالیباف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
كاش توجهي هم به متروي شهرهاي ديگه مي شد. ايران فقط تهران نيست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
چه خبر از متروي شيراز؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
با سلام مشکل حمل و نقل ،ترافیک و آلودگی هوای تهران بدون توجه به شهر های اقماری آن حل نخواهد شد
لطفا در خصوص امتداد خط 3 به رباط کریم و اسلامشهر پیگیری فرمایید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
درود بر قالیباف ..... درود بر قالیباف
متروسوار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
مترو نیرو هوایی نزدیک دوسال است که راه اندازی شده وبا 100 پله هنوز از پله برقی بی بهره است اما در برخی از خطوط تازه تاسیس سریع این مشکل را حل کرده اند آیا مسایل تبلیغاتی در بین هست یا علت دیگری دارد تا این پله ها راه بیافتد زانوهای ما از کار افتاده لابد می گویید خوب برو آژانس سوار شو مگه مجبوری با مترو بری زانوانت داغونت شه خوب این هم یک حرفی است باشه با آژانس می رویم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۸۴
ناشناس
Canada
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
باز هم آقای قالیباف اینقدر شجاعت دارد که با شفافیت اعلام کند پله برقی‌‌هایی‌ که تحت عنوان تولید داخلی‌ ولی‌ در عمل با رانت در ایران مونتاژ می‌شدند قابلیت و کارایی ندارند و یکسال برای خرید و نصب پله برقی‌ خارجی‌ برای این خط زمان گذاشتند و این خط با یکسال تاخیر به این دلیل افتتاح شد.
سوشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
درود بر سردار 000000000000000000000000000000000مملکت ما به مدیرانی چون تو نیازمند است
ناشناس
Uzbekistan
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
بنام خدا
اي كاش در اين مراسم چهره هاي مختلف دولتي و گرووهاي مختلف حضور مي داشتند. كاش!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
شما که در کانادا زندگی میکنید میدانید نقلیه عمومی انجا بخصوص sub way کلیه امکانات پله برقی آسانسور را درست کرده اندوقدمت مترو یا به قول شما ساب وی در انجا 60 سال پیش میباشد ولی اینجا ایستگاهها یا امکانات ندارند یا ناقص دارند . اینجا نمیگذارند روی پله برقی راه بروید ولی انجا با درج keep right این امکان را برای کسانی که عجله دارند فراهم میکند از سمت آزاد پله برقی حرکت بکنی و سریعتر به مکان سوار شدن یا خروجی ایستگاه برسی....
ناشناس
Canada
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
ناشناس 15:45

دوست عزیز، هر چند متوجه نشدم که انتقاد دارید یا تایید می‌کنید یا امتحان می‌کنید ولی‌ به هر حال با تشکر، حل که صحبت از مترو در آمریکای شمالی کردید با چند نکته اشاره می‌کنیم:

۱- در بیشتر ایستگاه‌های مترو و کلا در آمریکای شمالی بیشتر پله برقی‌‌ها در انحصار شرکت آلمانی‌ شیندلر و در مورد آسانسورها در انحصار شرکت اوتیس فرانسه است!.. یعنی‌ کشورهای مانند آمریکا و کانادا هرگز عار نمی‌دانند که در صنعت بالابر از محصولات آلمان و فرانسه استفاده کنند ولی‌ در ایران فقط همه یاد گرفتیم که استفاده از تولید داخلی‌ ولی‌ هرگز نمیپرسیم با چه قیمت و یا مگر باید همه چیز را خود تولید کنیم و اگر نکنیم وابسته هستیم!! شما که در تهران از آیستگاه مترو استفاده می‌کنید متوجه میشوید در ایستگهای که از آسانسور شیندلر استفاده شد، کمترین مشکل را داریم ولی‌ آیستگاه‌های که تحت فشار از مثلأ تولید داخلی‌ با هزینه کمتر استفاده شده هر چند روز خارج سرویس هستند و در طول بهره برداری در مثلأ ۳ سال، با توجه به میزان هزینه تعمیر و بهرهبردری ، هزینه تحمیل شده به کشور به مراتب بیشتر از استفاده از نوع خارجی‌ آن است.

۲- همه می‌دانیم که در ایران خودرو سازان از حمایت از تولید خودرو ملی‌ سوئ استفاده میکنند، ولی‌ می‌دانید که صنعت کامیون سنگین یا تریلر در دنیا در انحصار دو شرکت ولوو سوئد و ماک آمریکا است. حالا فکر می‌کنید تمام ۲۰۰ کشور دیگر دنیا حتی ژاپن و آلمان و فرانسه که از این کمینهی سنگین استفاده میکنند نمیتونند کامیون سنگین درست کنند؟! ولی‌ وقتی‌ به بحث مزیت می‌رسد به نفعشان است که از این کامیونهای وارداتی‌ استفاده کنند. زمانی‌ که آقای احمدی‌ نژاد شردر بود با همین سیاست پوو پولیستی اعلام کرد که تمام نیاز شرکت واحد تهران را از تولیدات داخلی‌ استفاده خواهد کرد، خوب است که مسئولین شرکت واحد بفرمایند که آن اتوبوسها چه قدر کارایی داشتند و با توجه به بهروری و هزینه تعمیرات تا چه میزان هزینه سنگین تری ٔبر شردری تهران و مملکت تحمیل کردند.

۳- در پایان در مورد این مساله که در تمام پله برقیها در آمریکای شمالی کسانی‌ که عجله ندارند سمت چپ را برای کسانی‌ که عجله دارند خالی‌ میگذرند باز به بحث فرهنگی میرسیم که واقعاً فقط در کشور ما مطرح هست! چه کسی‌ گفته که نباید در روی پله برقی‌ راه رفت، چه کسی‌ گفته که نباید مثلأ تلویزیون ال‌سی‌دی را به صورت افقی حمل نکرد، چه کسی‌ گفته پوست مرگه که اتفاقا از خوشمزه‌ترین قسمت‌های آن است باید استفاده نکرد، چرا در ژاپن، آمریکا کانادا استفاده میکنند و بالاترین عمر متوسط جهان را هم دارند، اگر نظارت نیست باید آن را فعال کرد نه اینکه مردم را از این تولیدات محروم کرد و بسیار مسائل دیگر....
گلحمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
ای سوشاجان قربونت برم .
اگه یادت باشه تو دوره اول احمدی نژاد اون قدر از بالا پول دادند به شهرداری تهران و اونم اونقدر سازندگی کرد تو تهران که همه تهران بهش رای دادند مطمین باش اینم کمتر از اون نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
بهتر بود، اين آقاي گاز انبري، قبل از توسعه مترو به فكر تجهيز ايستگاههايي باشد كه بيش از يكسال است افتتاح شده اند و مورد بهره برداري قرار گرفته اند. نمونه آن، ايستگاه نيروهوايي در خط 4 مترو با حدود يكصد پله و حجم زياد مسافرين!!!!!!!!!!!
همچنين بد نيست، ايشان سري هم به سيستمهاي مثلا پاسخ محور شهرداري يعني 137 و 1888 بزند و ببيند كه بيش از جهار ماه است در اعتراض به اين موضوع، هنوز در حال بررسي هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
آفرین قالیباف،همچنان تهران با مدیرت شهری مقتدر جزو10پایتخت برتر جهان ازلحاظ رشد وتوسعه شهریه.هرچند بهش رای ندادم ولی حقیقت رو باید گفت .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
واقعا درود به شرفش . اون همه ادم هايي كه تو عكس هستند مسافر مترو نيستند عوامل بيكار شهرداري هستند كه پول يامفت ميگيرن . واقعا درود به شرفش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
لطفا" خاورمیانه را تعریف کنید؟ کشورهای شامل کشورهای حاشیه خلیج فارس ،پاکستان ،افغانستان، ترکیه ، فلسطین،سوریه ،عراق میباشد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
که در نصفشان هم جنگ جریان دارد
اسماعیل69
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
برادر انرژی کل جهان به خاورمیانه بستگی داره و در حال حاضر مهمترین منطقه دنیا به حساب میاد که کشورعزیزمون قابل توجه ترین کشور از تمام جهات می باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
پ ن پ ، کشور آمریکا و فرانسه و آلمان می باشد .... عزیز بد بین و نا امید ، آدم پله رشد رو یکی یکی باید طی کند
ناشناس
Malaysia
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
ترکیه جز اروپاست و پاکستان و افغانستان هم از کشورهای جنوب آسیا محسوب می شوند.
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
قطر-امارات-بحرین-عمان-کویت و عربستان هم هستن
علي احمدي نژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
خوبه يه مطلب جديد اينجا ياد گرفتم كه تركيه جز خاور ميانه ست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
دقت کردین تقریبا تو هیچ یک از سریال های ترکی از مترو استانبول اثری نیست؟!!! شاید اجازه فیلمبرداری به هیچ وجه نمیدن برعکس اینجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
به نقشه جهان و تقسیمات ان نگاه کنید، خاورمیانه مشخصه و ضمنا"ترکیه را اتحاد اروپا نپذیرفته و جزء خاورمیانه محسوب میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
جالب شد کشورهای خلیج فارس !!!
نمی گه همین کشورهای خلیج فارس شامل چندین کشور با بالاترین سرانه درآمد ملی می باشند
مثل قطر کویت امارات عربستان حتی همین بحرین درگیر آشوب لبنان عروس سابق خاورمیانه و ...
اینها به دلیل مشکل مالی یا کمبود ترافیک مترو ندارند
مثلا" عربستان در ایام حج در شهرهای مدینه و جده و مکه اصلا" دچار ترافیک و ... نیست یا هست اما چون پول نداره از این کارها نمی تونه بکنه


آخه چقدر آدم باید بی دین و بی انصاف باشه که به خاطر عقده سیاسی اش نتونه زحمات یه آدم بی حاشیه رو ببینه

اون موقع که اعلی حضرت اصلاح طلب ها با تمام روسای جمهوری خارجی فالوده و پسته می خوردند و بحث گشایش سیاسی و گفتگوی تمدنیشان دوزار به نفع این نظام کار نکرد و با اخذ تحریم های داماتو و ماجرای های آمیا و ... دست مزد نوکری اشان را گرفتند از این ور زدن ها نبود
حالا زبون درآورند
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
آفرین به شرف مسئولان و مدیران و مهندسان و کارگرانی که مترو تهران را گسترش میدهند و آسایش و رفاه را برای همه ایجاد میکنند.
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
داش حرف شما صحیح
ولی تهران کارش دیگه به رفاه نمیرسه چون وضعش خیلی خراب تر از این حرفهاست.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
درود برزحمتکشان مدیریت شهری وبرقالیباف که با همت والا این روزها رکوردهای قابل تحسینی به جا می گذاره(اتوبان امام علی-پل صدر تونل نیایش توسعه سرانه فضای سبزو.....ومخصوصا پل ابوسعید که درمرکز شهر یکماهه ساختهوله بهره برداری رسید
ناشناس
Netherlands
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
زنده باد گذر زمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
چند سال بعد واقعیت معلوم میشه ...
اگر سازمان بازرسی در شهرداری تحقیق کند ...
بختگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
ناشناس 08:33 مطمئن باش اگه ريگي به كفش قاليباف بود ,احمدي نژاد در رو كردنش ترديدي به خودش راه نميداد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
رفیق غر زن 08:33
سازمان بازرسی الان 8 سال است که تمام عملکرد و صورت های مالی شهرداری رو تایید کرده
چقدر بی خبری
حداقل برو روی سایت سازمان گزارش های عملکرد رو ببین
احتمالا" برق و نت داری می تونی بخونی !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
نتایج تحقیق سازمان بازرسی (دردولت آقای روحانی)وباز رسان شورای شهر از عملکرد مالی شهرداری سال گذشته منتشر شد که تایید کننده عملکردمثبت شهرداری تهران بود.لطفا واقع گرا باشید.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
سلام
در عکسهای شما فقط خطوط سیاسی طولانی معلوم بود و از خط متروی طولانی خبری نبود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
عکسها چه ربطی به تیتر خبر داره!!؟ بهتر نبود عکسهای قالیباف میزدی فرارو جان!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
کاش مردم میتونستند کشورهایی که دارای مترو در یک قرن پیش ساخته شده اند را با مترو تازه تاسیس تهران مقایسه کنند بعد میفهمند که چقدر این خطوط مترو در تهران نقص دارد......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
فکر نمیکنم چون تا حالا با چند نفر که از خارج اومدن صحبت کردم و همه به خصوص اونهایی که برای اولین بار به تهران میان از مترو تهران خوششون میاد و تعریف میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
من به عنوان کسی که متروهای پاریس رو تجربه کردم بهتون اطمینان می دم از خیلی جهات مترو تهران بهتر از مترو پاریس هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
در کشورهای دیگه کدومشون مثل تو غر می زنند و از زیر کار فرار می کنند
کدومشون مثل تو برای دولیتر بنزین یارانه ای صف 20 کیلومتری ایجاد می کنند
کدومشون مثل تو برای گرفتن یه سبد کالا همدیگر رو ات و پار می کنند.
یه سوزن هم به خودت بزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
متروی اصفهان چند سال است در حال افتتاح می باشد!!!!!
با پول عوارض نجومی شهرداری با زدن بی ار تی چنان ترافیکی در برخی از مسیرهای شهر درست شده است که واقعا تماشائی ست.!!
اون هم از وضعیت الودگی و خشکی رودخانه!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
حالا خوش حال باشیم. اما بعدا که دیدید، شلوغی مترو زیادتر شد تا حدی که نه بتونید سوار شید و نه در صورت سوار شدن، پیاده شید. اونوقت خوش حالترم میشیم! البته اگه بشه اسمش رو گذاشتن سوار شدن، بیشتر به بار زده شدن شباهت داره!!
وا اسفا بعد از فاجعه ی اضافه کردن خط مترو 3!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
حتما رابطه مستقيمي بين فرهنگ بهره گيري از مترو با فرهنگ جمعيت افتتاح كننده وجود دارد اين حضور شلوغ بي توجيه لابد با افكار بي توجيه درون ذهني نيز ارتباط دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
ناراحتی استفاده نکن دعوت نامه برات نفرستادیم که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
افتتاح ناقص :
به ايستگاه جواديه برويد . امكان دسترسي مردم جواديه به اين ايستگاه وجود ندارد. آيا اين افتتاح ناقص نيست؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
دوست عزیز وقتی دولت بودجه مترو را نمیدهد اصلن از خودت پرسیدی همین خطوط چطوری تامین مالی میشوند؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
بدون حضور اعضائ شورای شهر منتخب مردم بخصوص رئیس محبوب شورای شهر نه تنها کیفیت افتتاحیه پایین بود بلکه نشان از احساس حقارت شهردار در مقابل اصلاح طلب ها (که در انتخابات بد جوابی ازشون گرفت) دارد.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
مسجد جامعی رفته بود بازدید از کلیسا محله ی ارمنی ها
ناشناس
Germany
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
اجر خادمین مردم با خدا،جناب آقای قالیباف ،بخشی از وظائف مدیریت شهری ،ارائه خدمات ترابری است،بخش مغفول قضیه ،تاکسی هائی است که در مدخل ورودی و خروجی ایستگاه های مترو به جای جابجائی درگیر زد و خورد با خودشان یا مردم هستند ساماندهی این افراد از جمله کارهای بسیار ضروری است ،چند نمونه بارز از بی دقتی مسئولان و بی حرمتی به مردم:
ایستگاه مترو قیطریه ،دربستی های بی رحم و بی ادب(بعضا" لات های بی سر و پائی که حیوانات در مقابلشان شان انسانی پیدا میکنند!) ،ون هایی که با هر بار سوار و پیاده شدن از آن هزار بار بر وارد کننده و صادر کننده مجوز برای ورود و استفاده از آن در ناوگان شهری درود و کارت تبریک میفرستی.
ایستگاه مترو شهید بهشتی:شلوغی و ازدحام و شنیدن کلی حرف های خانوادگی که رانندگان و مردم برای یکدیگر ارسال مستقیم می کنند و البته یقه درانی و دعوا برای یک لقمه نان و گاهی فریاد مامور راهنمائی و رانندگی از پشت کامیون یا ماشین این واحد.
ایستگاه مترو میرداماد : همه موارد فوق با این فرق که مسافران از سوی رانندگان مورد محبت های کلامی و گاه فیزیکی قرار میگیرند،دیروز یکم اردیبهشت کرایه از این ایستگاه تا میدان ونک هزار تومان بود و امروز سوم اردیبهشت یکهزارو پانصد تومان ! و در مقابل سوال مظلومانه یکی از مسافران فریاد راننده و هزار نابجای دیگر!
بله جناب سرهنگ ،از زحمات مجموعه شما تقدیر میشود ،حرمت مردم را نگه دارید تا نزد خدا هم روسپید باشید.
جناب مسئول سانسور و عدم انتشار برخی کامنت ها،چنانچه این متن را غیر قابل انتشار تشخیص دادید ،همراه با سلام من برای جناب قالیباف ارسال کنید.
ناشناس
United States of America
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
جالبه طبق قانون شهرداری 2 بار میتونه باشه
قالیباف سومین بارش هست اگرچه کارش خوبه ولی این کار غیرقانونی هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
غیر قانونی نیست، حکم دیوان عدالت داره.
فرارو مواظب انتشار مطالبت باش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
دقیقا بگو کجای قانون این رو گفته ما هم بدونیم جناب طبق قانون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
تازه از خواب بیدار شدیا .یکم برو خبرها رو بخون ببین این قضیه درسته یانه و چطور حل شد
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
اگر ریخت و پاشهای معاونت اجتماعی شهرداری نبود الان مترو تهران تکمیل شده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
غیب گفتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
ولی فکر نمی کنم این همه سیاهی لشگر برای افتتاح ها لازم باشد. مخصوصاً در تهران اینکار ها هزینه بر، وقت گیر و اتلاف انرژی و امکانات می باشد. وظایف همه مسئولان خدمت به کشور است و ایشان با دو سه نفر هم میتوانند اینکار را انجام دهند و نیازی به این همه افراد پشت سر خود نیست!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
من سرهنگ هستم من یک حقوق دان نیستم درود برشما سرهنگ
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
آقای قالیباف جون اون مادرت این مترو اسلامشهر رو زودتر راه بندازید ما راحت شیم بخدا اگه راه بیافته ما 3 سوت میرسیم تهران دیگه این قدر بدختی نمیکشیم.قرار بود سال 90 افتتاح کنن ولی هنوز که هنوزه افتتاح نشده.عاجزانه درخواست دارم سریعتر این کار انجام بشه.
scorpion
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
آره دیگه شهرستانها کشک
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
فرارو ی عزیز ، از این به بعد به جای خاورمیانه بنویسید غرب آسیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
درودبر رییس جمهور اینده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
غلامتم ناشناس 31/19
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
آقای قالیباف به عنوان یک شهروند ممنون و خسته نباشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
به دور از گرایشات سیاسی آقای قالیباف مدیر لایق و کاردانی هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
موافقم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
لطفا تیتر رو به عکس های از قالیباف در مترو تغییر دهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
خت ترین کارهای مترو بر دوش کارگران افغانی مترو بود ولی مثل همیشه کسی انها را نمی بیند چرااااااااااا؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
اوا خاک عالم دستگاه تی بی ام رو مهندس ایرانی داره میرونه مملی !!!
دیپلماسی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
قالیباف اصول گرای سرزنده
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
انشاء الله همه ایران، در مسیر پیشرفت و عدالت قرار گیرند!
و خود ما هم خود را در مسیر پیشرفت فرهنگی - اخلاقی قرار دهیم!
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
من تازه از کانادا برگشتم. نسبت مترو تهران به مترو تورنتو بی شباهت به نسبت لکسوس به رنو ۵ نیست. مترو تهران بارها و بارها از متروهای بسیاری از شهرهای آمریکای شمالی مثل نیویورک و تورنتو بهتره. فقط داستان اینه که مرغ همسایه غازه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
رفیق منم کاناداس (مونترال) همین حرف شما رو میزنه!

مردم ما هر چی بهشون بدی میگن کمه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
مرغ همسایه غاز نیست ،تفاوت از زمین تا آسمان در بیشتر ایستگاههای اینجا اول پله معمولی است بعد پله برقی نمیدونم کسی که این طراحی را میکنه و کسی پاهاش درد میکنه از ابتدای ورود درد داره نه بعد از چند پله به پله برقی برسه ضمنا" به سایت www. ttc.ca مراجعه کنید بعد تفاوت را متوجه میشوید
بهرام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
خداوند همه ی دلسوزان و زحمت کشان مملکت ایران را مورد عنایت قرار بدهد آفرین آقای قالیباف
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
فرارو کم نذاری!
Hamid
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
اگراز هر هزارنفرایرانی یک نفرشان به اندازه آقای دکتر قالیباف کار میکرد ما اینقدر بدبختی نداشتیم .
ناشناس
Canada
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
به عنوان یکی از کارمندان مترو افتخار میکنم که در خدمت شهروندان عزیزمون هستم ولی خواهشا توصیه میکنم:

1- اول بگذارید مسافرین پیاده شوند سپس سوار شوید. 20 دقیقه سر پا ایستادن سلامتی هیچ کس را به خطر نمی اندازد...

2- پرسنل تعمیرات و راهبران قطارها فشار روحی و استرس زیادی را تحمل میکنند و اگر قطاری دچار مشکل شد حتما تیمی از افراد فنی بلافاصله در صدد رفع خرابی خواهند بود. ولی متاسفانه بعضی از شهروندان انتظار دارند هیچگاه هیچ قطاری دچار مشکل نشود که با توجه به فشار کاری موجود بر متروی تهران امری غیر ممکن است.

3- از لبه ی سکو ها فاصله بگیرید. متاسفانه حوادث تلخی در انتظار افرادیست که در ساعات اوج جمعیت به لبه ی سکو ها هجوم می آورند.
کیمیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
نمی دونم چرا وقتی بهش نگاه میکنم یادم به کابوس هشت ساله احمدی نژاد می افته..................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
شما دچار نوعی توهم هستید جانم
تبریزلی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
ای کاش تبریز هم شهرداری مثل دکتر قالیباف داشت!
اما بجای قالیباف همه خالیبافند!!!...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
آقای قالیباف هنوز در حال تبلیغات انتخاباتیه.توی عکسهاتون به جز قالیباف چیزی دیده نمیشه. افتتاح مترو یا ....
رهگذر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
قالیباف مرد عمله.حداقلش اینه که آدم می دونه داره کار می کنه.
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
درود بر امیرکبیر تهران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
غير از آقاي شهردار و همكاران و دوستانشان چيز ديگري قابل مشاهده نيست، لا اقل يك نقشه چهار تصوير بي جمعيت و يا هر چه اقتضاي خبرنگاري و اطلاع مردم است هم مي گذاشتيد آخر چه كسي از اين تصاوير خدمت رساني را مي فهمد؟ به خدا تصاوير و اخبار تبليعاتي نيز اين چنين تهيه نمي شود، غير از بل بشوي ندانم كاري چيز ديگري از اين تصاوير دريافت نمي شود، اين را مي خواستند منعكس كنند!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
مگه دیگران میخوان با احمدی نژاد یها ائتلاف کنند برای رییس جمهوری 96 ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
شبکه press tv یک شبکه 100 درصد ایرانی است بعد گزارشگر آن در ایران آفریقائی است؟؟؟؟؟؟
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین