bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۸۹۷۴۴

پیکاسو، پیسارو، مونش، شاگال به موزه می‌آیند

نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، دوشنبه 22 اردیبهشت ماه با حضور مقامات فرهنگی- هنری، استادان وهنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح میشود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، دوشنبه 22 اردیبهشت ماه با حضور مقامات فرهنگی- هنری، استادان و هنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح میشود.

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ مراسم افتتاح نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه با عنوان" تاریخ معاصر چاپ های دستی از امپرسیونیسم تا امروز" با حضوراستادان، هنرمندان ومقامات فرهنگی – هنری کشورهای مختلف، ساعت 5 بعداز ظهر روز دوشنبه 22 اردی بهشت ماه در موزه هنرهای معاصر برگزار می گردد.
 
نگاهی گذرا به آثار هنرمندان بزرگی که در این قلمرو کار کرده اند، اهمیت این عرصه هنری را برهمگان ثابت کرده است وتوجه بیش از پیش به این مهم را یاد آوری می کند. همچنان که آثار این نمایشگاه نشان می دهد هنرمندان طراز اول جهان آثار بی نظیری را در زمینه چاپ کار کرده اند. در این نمایشگاه بیش از 200 اثر از 75 هنرمند با عنوان "تاریخ معاصر چاپ های دستی از امپرسیونیسم تا امروز" آثاری از هنرمند سرشناس خارجی از جمله پیکاسو، پل کله، خوان میرو، سالوادور دالی، مارک شاگال، جسپر جونز، ادوارد مونش، هنری تولوز لوترک، جیم داین، کامیل پیسارو، اندی وارهول و... به نمایش در می آید.
 
یادآوری می‌شود علاقه مندان در خصوص بازدید از این نمایشگاه می توانند، روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 شب وجمعه از 4 تا 8 شب به جز شنبه ها وروزهای تعطیل به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه ویا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین