bato-adv
کد خبر: ۱۹۰۸۰
حکیمی پور:

"تاخیر خاتمی قدرت تصمیم گیری اصلاح طلبان را گرفته است"

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۲ دی ۱۳۸۷

فرارو- دبیر‌‏کل حزب اراده ملت تصریح کرد: ‌‏تاخیر آقای خاتمی در خصوص اعلام حضور یا عدم حضور در عرصه انتخابات، قدرت برنامه‌‏ریزی را از جبهه اصلاحات گرفته است.

احمد حکیمی‌‏پور با بیان اینکه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات جدول زمانبندی برای‌‏تعیین کاندیدای نهائی داشتیم، اظهار داشت: این برنامه با توجه به تاخیر آقای خاتمی مختل شده است و ما به عنوان یکی از گروه‌‏های دعوت کننده از آقای خاتمی معتقدیم این‌‏تاخیر در اعلام موضع ایشان، قدرت برنامه ریزی را از جبهه اصلاحات گرفته است. 

او با تاکید بر اینکه خاتمی باید هرچه سریع‌‏تر موضع خود را مشخص‌‏کند تا بتوان بر اساس آن برنامه‌‏ریزی‌‏کرد،گفت: بیش از این تاخیر در اعلام نظر خاتمی به صلاح نیست و مشکل ایجاد می‌‏کند، هرچند بحث‌‏هائی مطرح است که آقای خاتمی می‌‏خواهند در دهه فجر نظر خود را اعلام کنند ولی معتقدم ایشان باید هرچه زودتر اعلام موضع کنند. 

دبیر‌‏کل حزب اراده ملت با اشاره به اینکه معتقدیم ‌‏جبهه اصلاحات‌‏ با یک کاندیدا در صحنه خواهد ماند، خاطر نشان کرد: با وجود کاندیدای بالفعل‌‏جبهه اصلاحات ، ولی بازهم معتقدیم که خروجی جبهه اصلاحات بیش از یک کاندیدا نخواهد بود. 

حکیمی‌‏پور با تاکید بر اینکه تاخیر در اعلام کاندیدای نهائی جبهه اصلاحات غیر‌‏عادی است و ایجاد تردید می‌‏کند، در مورد وضعیت اردوگاه اصولگرایان خاطر‌‏نشان‌‏کرد: آنچه که مسلم است اصولگرایان دچار انشقاق و اختلاف هستند و آن انسجامی که در گذشته داشتند را امروز از دست داده‌‏اند و برای انتخابات حداقل دو - سه کاندیدا خواهند داشت. 

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان سنتی نقد جدی نسبت به عملکرد دولت دارند، گفت: به نظر نمی‌‏رسد که تعدد کاندیدای اصولگرایان در انتخابات آتی ارتباطی با وضعیت اصلاح طلبان داشته باشد و معتقدم نقدها در جبهه اصولگرا به عملکرد دولت آنقدر جدی است که هر اتفاقی در جبهه اصلاحات بیفتد ،اصولگرایان حداقل با دو کاندیدا وارد عرصه می‌‏شوند. 

دبیر‌‏کل حزب اراده ملت در مورد مجوز روزنامه تشکل متبوعش نیز گفت: مجوز روزنامه اصلاحات را در سال 80 اخذ کردیم ولی به علت مسائلی که پیش آمد نتوانستیم آن را منتشر کنیم و در حال حاضر در تلاش برای احیای این مجوز هستیم. 

حکیمی‌‏پور در‌‏مورد زمان انتشار مجدد روزنامه "اصلاحات" گفت: زمان انتشار بستگی‌‏ به نظر هیات نظارت دارد، ولی فعالیت‌‏های ما برای احیای مجوز شروع شده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین