bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۹۸۳۳۳
در جواب انتقاد فن‌هایدونک

فن‌پرسی: به جای انتقاد، گلف بازی کن!

مهاجم لاله‌های نارنجی، جواب بازیکن سابق تیم ملی هلند را که پیش از بازی دیشب از او انتقاد کرده بود، با لحن تمسخرآمیزی داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۳
فرارو- مهاجم لاله‌های نارنجی، جواب بازیکن سابق تیم ملی هلند را که پیش از بازی دیشب از او انتقاد کرده بود، با لحن تمسخرآمیزی داد.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، پیر فن‌هایدونک مهاجم سابق تیم ملی هلند پیش از انجام بازی رده‌بندی در یادداشتی جنجالی برای ستون یکی از روزنامه‌ها درباره مهاجم منچستریونایتد نوشته بود: «فن‌پرسی باید به خاطر عدم تعهد به تیم ملی کشورش، کنار گذاشته شود.»

حالا کاپیتان تیم ملی هلند که گل اول لاله‌ها را مقابل برزیل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند این شانس را پیدا کرده تا جواب فن‌هایدونک را بدهد.

به نقل از سایت انگلیسی‌زبان گل، فن‌پرسی که با شبکه تلویزیونی NOS صحبت می‌کرد در این باره گفت:‌ «فن‌هایدوننک باید متوقف شود.»

او خطاب به مهاجم سابق هلند که در حال حاضر به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند گفت:‌ «او باید به گلف بازی کردن یا کارهای دیگر بپردازد.»

فن‌پرسی ادامه داد: «همه به این تیم افتخار می‌کنند اما فن‌هایدونک بدون استدلال، ایجاد هراس می‌کند. من همه چیزم را برای تیم گذاشتم و نمی‌فهمم که چرا فن‌هایدونک این کار را انجام می‌دهد و چنین دیدگاهی دارد. من انتقاد را می‌پذیرم اما به شرطی که عادلانه باشد اما این انتقاد از یک قلب خوب نیامده است. شاید او از دست من عصبانی باشد البته باید این موضوع را از خودش بپرسید.»
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین