bato-adv
کد خبر: ۲۰۱۶۸۷
روزنامه‌های ورزشی 18 مرداد

پرسپولیس دست به شکایت شد!

هفته دوم لیگ برتر دیروز به اتمام رسید و تیتر تمام روزنامه‌های ورزشی امروز (18 مرداد ماه) به شکست پرسپولیس و پیروزی استقلال اختصاص دارد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
فرارو- هفته دوم لیگ برتر دیروز به اتمام رسید و تیتر تمام روزنامه‌های ورزشی امروز (18 مرداد ماه) به شکست پرسپولیس و پیروزی استقلال اختصاص دارد.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، درگیری پیام صادقیان با داور دیدار پرسپولیس – فولاد و شکستن شیشه‌های رختکن توسط این بازیکن یکی از مهم‌ترین اتفاقات این هفته بود که روزنامه‌ها نیز به آن پرداختند. حدس و گمان‌های زیادی درباره مدت محرومیت صادقیان مطرح شده و حتی عده‌ای از یک سال دوری او از فوتبال صحبت می‌کنند.

روزنامه پیروزی، تیتر جالبی را روی جلد خود برده و مدعی شده سرخپوشان پایتخت از فولاد شکایت خواهند کرد تا به واسطه کارت معافیت مورد دار یک بازیکن تیم خوزستانی، نتیجه این بازی را برگردانند!

این روزنامه هواداری با اشاره به پیروزی دیرهنگام آبی‌پوشان پایتخت مقابل استقلال خوزستان نیز، با تیتر «شانستقلال» برای تیم رقیب، کُری خوانده است.

همچنین صحبت‌های علی کفاشیان در برنامه «ورزش و مردم» از دیگر اتفاقات مهم دیروز بود. او در این برنامه، صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر سفارس رئیس فدراسیون برای تمدید قرارداد جواد نکونام با استقلال در فصل گذشته را تأیید کرد.

پیشنهاد باشگاه ساسولو ایتالیا به علیرضا حقیقی نیز جزو خبرهای مهم امروز بود.








مجله خواندنی ها
مجله فرارو
پرطرفدارترین عناوین