bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۲۰۱۹۵

آرمین: به کروبی توهین نکردم

تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۸۷

فرارو- سخنگویی سازمان مجاهدین انقلاب خبر برخی رسانه‌‏ها مبنی بر اظهارات وی در خصوص مهدی کروبی را تکذیب کرد و گفت: جریان محافظه‌كار به علت ورشکستگی پایگاه اجتماعی خود و ترس و وحشتی که از پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده دارد، هیچ فرصتی را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان اصلاح طلبان از دست نخواهد داد و در این راه از امکانات رسانه‌‏ای گسترده خود نهایت بهره را خواهند برد. 

برخی رسانه‌ها از قول محسن آرمین خبری را منتشر کرده بودند مبنی بر اینكه کروبی کاریکاتور میر حسین موسوی است.

محسن آرمین در واکنش به انتشار برخی اخبارمبنی بر اظهاراتش در خصوص کاندیداتوری مهدی کروبی با بیان اینکه در ابتدا قصدی برای پاسخگویی به این اخبار کذب را نداشته است،گفت:با نزدیک شدن به فضای انتخابات افزایش این‌‏گونه شیطنت‌‏ها و بی‌اخلاقی‌‏ها از سوی جبهه ضد اصلاحات علیه کاندیداها و باهدف ایجاد سوءظن و بد بینی میان اصلاح‌طلبان امری کاملاً قابل پیش بینی است.
وی افزود:تصور می‌‏کردم اکاذیبی از این دست آنهم از سوی 

اصولگرایانی که دروغ و تهمت و افترا علیه رقیب را برای خود یک واجب دینی می‌‏دانند، نمی‌تواند در بین دوستان ابهامی بیافریند. 

نایب رئیس مجلس ششم با بیان اینکه به شناخت آقای کروبی نسبت به خود اطمینان دارم، اظهار داشت: یقین داشتم پخش چنین خبری آن هم از سوی رسانه‌‏ای که مشی و عملکرد آن برای همگان کاملاً آشکار است، منشاء سوء ظنی نخواهد شد. 

وی در بیان دلیل دیگر برای پاسخ ندادن به اینچنین اخباری،گفت: لحن و موضوع این خبر آنچنان بود که تصور نمی‌‏کردم دوستان در مجعول بودن و انتساب آن به اینجانب تردید کنند. به هر حال اگر قرار باشد به هر شایعه و خبر کذبی پاسخ بدهیم، از این پس باید تمام وقت ما صرف تکذیب اکاذیب نشریات و پایگاه‌های خبری اینترنتی شود که دروغ و تهمت و افترا علیه رقیب را برای خود واجب می‌‏دانند. 

آرمین تصریح کرد: به رغم این مطالب برخی واکنش‌‏ها و اظهارنظرهای نادرست و غیر مسوولانه، تکذیب را ضرورت بخشید؛ زیرا واکنش‌‏های مذکور می‌‏توانست قرینه‌‏ای بر صحت این خبر مجعول تلقی شود. 

وی خاطرنشان کرد: هر چند یقین دارم آقای کروبی در بی‌‏پایگی خبر کذب مذکور تردید نکرده‌‏اند، به ایشان اطمینان می‌‏دهم همواره چه درگذشته و چه اکنون حفظ احترام ایشان را برخود فرض دانسته‌‏ام. شخصیت محترمی نظیر ایشان که جای خود دارند، بنده حتی در باره مسوولان رسانه‌‏ای که رعایت اخلاق را بر خود فرض نمی‌دانند این‌‏گونه سخن گفتن را در شأن خود نمی‌‏دانم. 

سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب با بیان اینکه اگر امیدی به رسیدگی قضایی مؤثر داشتم حتماً علیه این رسانه‌‏ها شکایت می‌‌‏کردم،اظهار داشت: به نظر می‌‏رسد این موضوع مورد مناسبی است که رسیدگی به آن می‌تواند روشنگر بسیاری از مسائل باشد. اگر آقای کروبی چنین امیدی دارند در صورت صلاحدید و با اطمینان کامل از کذب چنین خبری می‌توانند اقدام کنند. 

وی در پایان یادآورشد: جریان محافظه كار به علت ورشکستگی پایگاه اجتماعی خود و ترس و وحشتی که از پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده دارد هیچ فرصتی را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان اصلاح طلبان از دست نخواهد داد و در این راه از امکانات رسانه‌ای گسترده خود نهایت بهره را خواهند برد. در چنین شرایطی تنها تدبیر و درایت و حسن ظن متقابل اصلاح طلبان می‌تواند باطل السحر این اوراد دمیده شده در گره‌ها باشد. 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین