bato-adv
کد خبر: ۲۰۲۱۵۰
صفحه نخست روزنامه‌های صبح سه‌شنبه

نطق آتشین!

سخنان روحانی در جمع سفرای کشورمان که خطاب تند و خاصی به مخالفان مذاکرات داشت، تیتر نخست بیشتر روزنامه‌های امروز صبح تهران را به خود اختصاص داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
فرارو- سخنان روحانی در جمع سفرای کشورمان که خطاب تند و خاصی به مخالفان مذاکرات داشت، تیتر نخست بیشتر روزنامه‌های امروز صبح تهران را به خود اختصاص داد.

به گزارش فرارو، روزنامه آفتاب یزد با تیتر " نطق آتشین روحانی علیه مخالفان مذاکرات هسته‌ای، بزدلان سیاسی" به پوشش سخنان روحانی پرداخت. روزنامه آرمان نیز در صفحه نخست خود اظهارات روحانی را با عنوان "آن روی سکه رییس جمهور" منعکس کرد. در این بین واکنش روزنامه کیهان از همه جالب بود. کیهان امروز در صفحه نخست خود با عنوان کنایه آمیز " روحانی با دعوت مخالفان خود به جهنم از گفتمان اعتدال رونمایی کرد!" سخنان روحانی را پوشش داده است.
 
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز ‌سه‌شنبه 21 مرداد 1393 به این شرح است:











































برچسب ها: روزنامه سه شنبه
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
من سرهنگ نیستم باور کنید
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
عاشق این ادبیات حقوقدانی ات هستم
خیشه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
زنده باد مخالف مرده من.
سلگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
من عصبانی نیستم.
باور کنید
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1- همانطور که اشاره کریدید ادبیات مورد استفاده رییس جمهور محترم حداقل در شأن خطیبی توانمند و البته رییس جمهور ایران نیست و متأسفانه تا مدتها به چالشی برای ایشان تبدیل خواهد شد اما فراموش نکنیم که متأسفانه مواردی از این دست در ادبیات سیاسی و عمومی کشورمان کم نیست نگاه به کامنتهای مرتبط با موضوع مذکور در سایتهای مختلف دال بر همین واقعیت است. امیدوارم تمامی هموطنان باور کنند که تحقیر افرادی که بر این مسند تکیه می کنند چیزی جز توهین آشکار به رییس جمهور ایران و ایرانیان نیست لذا باید ضمن توصیه به رییس جمهور برای دقت در کلام و توجه به جایگاه ملی که در اختیار دارد به عزیزان هموطن نیز جسارتا عرض کنم که تعالی کشورمان و یکایکمان جز با باور به اخلاق و حقوق دیگران کشورمان قابل تحقق نیست لذا اشاره به چند نکته نیز شاید مناسب باشد.
2- رییس جمهور محترم بسیار منطقی فرمودند این دولت تصمیمش بر تعامل سازنده با دنیا است اما نفرمودند که چنین اراده و تمایلی هموطنان مخالف تفکر و باورهای ایشان را نیز شامل خواهد شد؟ یعنی رییس جمهور به همین اندازه نیز از اراده تعامل و کسب همراهی هموطنان مخالف را نیز دارند؟ اگر چنین است پس احاله به جهنم چیست؟ آقای روحانی فرض کنیم فقط تعداد محدودی از مردم ایران به هر دلیلی صداقت ، توانمندی و فهم کارشناسی شما را باور نداشته و عدم باورشان را هر روز فریاد می کنند همانطور که گروه مذاکره کننده خارجی دقیقا با همین روال و برای زمینگیری شما و کشورتان چنین می کنند اگر قائل به تعامل ، لبخند و قاعده برد- برد هستید بهتر نیست هموطنان بی اعتماد به خودتان را نیز با همین رویکرد وادار به تعامل متقابل کنید؟
3- فرمودند در میدان مذاکره با لبخند سخن می‌گوییم و آنهایی که از لبخند بدشان می‌آید رویشان را برگردانند اما ایکاش می فرمودند اقای کری نیز با لبخند سخن می گویند و واقعا آقای روحانی عزیز و تیم مذاکره کننده غیرتمند کشورمان به لبخند نمایندگان اعمال کنندگان تحریمهای به فرمایش آقای روحانی ظالمانه باور داشته و اعتماد می کنند؟ اطمنان دارم لبخند تیم ایرانی برای القاء اعتماد به نفس فرزندان ایران در تقابل یک تنه در برابر تمامی ظالمین است نه ابراز رضایت و محبت به طرف مقابل یا ساده انگاری در خصوص واقعیتهای تلخ یا به تعبیر آنها فلج کننده که ظالمین مذکور بر کشورمان روا داشتند.
4- فرمودند عده‌ای شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند هر وقت که مذاکره می شود عده ای می‌گویند که ما می‌لرزیم خب به جهنم بروید یک جایی که نلرزید و فرمودند که برای پاسخگویی به برخی شبه افکنیهای گذشته و ایراد اتهامات ناجوانردانه ناچار از انعکاس کامل برخی مذاکرات با مقامات ارشد مذاکره کنندگان قبلی در کتاب خودشان بودند به همین دلیل باید از مشی بی ادبانه و اتهام سازی افراد مذکور درس گرفته دیگران امروز را مانند دیروز خود مورد آزاردگی خاطر قرار نمی دادنند تا آنها نیز ناچار از بیان نکاتی باشند که نباید.
5- فرمودند ما شعور می‌خواهیم به جای شعار ما تدبیر می‌خواهیم به جای تصمیمات یک شبه ما می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم که یکی از آنها توافق ژنو بود ایکاش می فرمودند تا کنون کدام رییس جمهور چنین نگفته است اما ایشان نیز به خوبی می دانند که تمام دوران مبارزه با حکومت شاهنشاهی را شعار دادند و می دانند که عاشورایان که به عشق به کربلا وارد شدند در نهایت شعور عاشقانه در تمام لحظات نبرد جز با شعار و رجز خوانی وارد میدان نشدند. شعار اوصولا در بهترین شرایط زایده شعور توانمند است چنانکه عملیات روانی چیزی نیست جز شعارهای زایده شعورهای توانمندی که می تواند بر هر شعوری سایه افکند. تمامی تدابیر مندرج در قالب طرحهای پیچیده پژوهشی نیز برای ارائه در قالب کلماتی محدود و شعارگونه ارائه می شوند مگر آنچه در همین فراز مورد استفاده قرار دادند یا آنچه در مورد تعامل و غیره با جهان فرمودند بخشی از شعار و شعارهای مورد استفاده دولت برای بیان دیدگاهها و باورهایش نیست.
6- آقای روحانی فرمودند این دولت بالاترین پشتیبانی مردمی را از خود دارد و در بهترین شرایط برای اتحاد با سایر قوا است مگر سایر روسای دولت که از آراء انتخابی بیشتری نیز برخوردار بودند جز این گفتند اما در روز رفتن باور کردند که روزهای بسیاری را به غفلت گذراندند روزهایی که باید با دقت و تأمل فراوان صرف درک و رفع مشکلات فراوان مردم شده باشد امیدوارم جناب روحانی از سرنوشت روسای قبل تجربیات فراوانی کسب کرده باشند تا روز رفتنشان به حسرت به روزهای از دست رفته نظر نکنند.
7- تمامی عزیزانی را که با علاقه و دغدغه به مطالعه مطالب و ابراز نظر می پردازند را دعوت می کنم که بیایم و آینده کشور را برای همه خودمان بخواهیم برای همه کسانی که به یک اندازه در کشوشان حق دارند همه کسانی که روزهایی سخت و دشوار بسیاری را تحمل کردند تمامی کسانی که اگر با تفکر و سلیقه ما نیز همراه نباشند اما از اعضای خانواده بزرگ کشورمان هستند باور کنیم تعامل و همراهی با مردان و زنان شهرمان برای حفظ حقوق کشورمان و فردای فرزندان امروز و فردای ایران در مقایسه با دیگرانی که برای حداقل سازی حقوق مسلم کشورمان با تمام خصومتشان در برابرمان صف آرایی کردند ساده ترین کاری است که می توان انجام داد اما چه می کنیم که دوست داشتن عزیزترین عزیزانمان در شمایل دشوارترین کار ممکن تعریف می شود.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
میگن حرف بنداز وسط صاحبش میاد ورش میداره
از واکنش روزنامه ها میشه فهمید اونایی که مخاطب بودن خوب فهمیدن
دم روحانی گرمف تجربه تلخ زمان خاتمی نشون داد با بعضی ها باید همینطویری صحبت کرد
نجابت که به خرج بدی جسارتشون بیشتر میشه پس لازمه به زور هم که شده سر جاشون بنشونی
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اقای روحانی دمت گرم گل گفتی
باید جلو اینچنین کسایی همینطور یا بدتر باشین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
اب در خوابگه مورچگان ریخته دکتر .......دمش گرم
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
کسی‌ هم پول میده کیهان بخره ؟
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین