bato-adv
کد خبر: ۲۰۲۶۳۷
صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی 25 مرداد

پرسپولیس قد کشید!

شکست استقلال در اصفهان و برد حیاتی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن، تیتر یک تمامی روزنامه‌های ورزشی را به خود اختصاص دادند اما جامعه فوتبال کشور تحت تأثیر یک خبر ناراحت‌کننده نیز قرار داشت. مهدی نفر، خبرنگار و گزارشگر ورزشی پنجشنبه‌شب در یک سانحه رانندگی، جان باخت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
فرارو- شکست استقلال در اصفهان و برد حیاتی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن، تیتر یک تمامی روزنامه‌های ورزشی را به خود اختصاص دادند اما جامعه فوتبال کشور تحت تأثیر یک خبر ناراحت‌کننده نیز قرار داشت. مهدی نفر، خبرنگار و گزارشگر ورزشی پنجشنبه‌شب در یک سانحه رانندگی، جان باخت.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، تمامی روزنامه‌های ورزشی در کنار تمامی رویدادهای این حوزه، روی جلد خود این اتفاق ناراحت کننده را نیز منعکس کردند.

حواشی پیش آمده در مورد صحنه پنالتی مشکوک سپاهان و فرار پرسپولیس از بحران، اهم تیتر روزنامه‌های امروز را تشکیل داده است. استقلالی‌ها معتقد بودند خسرو حیدری خطای هندی مرتکب نشده و به همین خاطر بازار کارشناسان داوری در دو روز گذشته داغ بود.

برد پرسپولیس نیز توانست تا حد زیادی فشارها را از روی دوش علی دایی بردارد و به زعم روزنامه‌ها او را در جنگ با حمیدرضا سیاسی، رئیس هیأت مدیره پرسپولیس پیروز کند.

ابهام در محرومیت قاسم دهنوی برای دیدار با پرسپولیس، دیگر سوژه‌ای است که به آن پرداخته شده است. ظاهرا این بازیکن باید به خاطر انتقال خبرساز فصل گذشته خود از سپاهان به پرسپولیس، جریمه‌ای را پرداخت می‌کرد که ظاهرا این کار تاکنون صورت نگرفته است و پرسپولیسی‌ها قصد دارند با اثبات این موضوع، بازی را 3 بر صفر به نفع خود کرده و تفاضل گل خود را بهبود بخشند!








مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
پرطرفدارترین عناوین