bato-adv
کد خبر: ۲۱۵۲۳

انجام خدمت نظام وظیفه متولدان 1369 و1370

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۸۷


سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، با صدور اطلاعیه ای طرح فراخوان اعزام مشمولان متولد 1369 و احضار مشمولان متولد 1370 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: 

1-به موجب ماده یک قانون خدمت وظیفه عمومی، دفاع از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران و جان و مال و ناموس مردم وظیفه دینی و ملی هر فرد ایرانی است. در اجرای این وظیفه کلیه اتباع ذکور دولت جمهوری اسلامی ایران مکلف به انجام خدمت وظیفه عمومی برابر مقررات آن قانون هستند. 

2-مشمولان متولد سال 1369 و ماقبل آن که در سال 1387 به وضعیت آنان رسیدگی شده و واجد شرایط اعزام به خدمت شناخته شده اند در سال 1388 به خدمت دوره ضرورت اعزام می شوند. 

3-کلیه اتباع ذکور متولد سال 1370 موظفند در طول سال 1388 جهت رسیدگی به وضعیت مشمولیت خود با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 در سراسر کشور دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی را دریافت و ضمن مطالعه دقیق آن متناسب با وضعیت خود برگه های مربوطه را تکمیل کرده و مدارک لازم را به دفاتر مذکور در جهت ثبت اطلاعات تحویل دهند. 

4-نیروهای نظامی و انتظامی که در سال 1388 و یا قبل از آن مشمولین متولد 1370 را بعنوان پایور ثابت استخدام کرده اند، باید گواهی آن را به صورت جمعی به آدرس: تهران، میدان سپاه، سازمان وظیفه عمومی ناجا، مرکز عملیات مشمولین و یا به تهران، صندوق پستی 313-16415 ارسال کنند. 

5-کلیه مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها درخواست صدور معافیت تحصیلی برای مشمولین متولد سال 1370 شاغل به تحصیل در موسسات آموزشی مربوطه را به صورت کلی و در لوح فشرده به سازمان وظیفه عمومی ارسال کنند. 

6-مشمولان متولد سال 1370 مقیم خارج از کشور برای تعیین وضعیت مشمولیت خود باید به نمایندگی های کنسولی یا سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت خود و در صورت نبودن آن، به نزدیکترین نمایندگی کنسولی یا سیاسی دولت جمهوری اسلامی ایران به محل اقامت خود در خارج از کشور مراجعه کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین